maandag 8 juli 2013

het was een fijn weekend voor mij - U ?

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 

ik in een gepimt overhemd

ja echt ik heb van een overhemd

waarvan het boord versleten was een nieuwe gemaakt

ff wat klikken en U kan het ook



Versleten



Vlekverwijderaar


nieuw

ja toch en ik kan U zeggen het staat me goed

zoals alles me goed staat

en weg was ik de wondermooie wereld in

en bij thuiskomst al dromend van vrijdag

hihi

  photo nieuwekortebroek.jpg

ff op alleen lezen klikken

ik had een fijn weekend

al bleef er wat HH liggen

ik heb gedaan wat ik wilde doen

en dus ben ik tevreden

en U ?

wens U een fijne dag

liefs



Karel

15 opmerkingen:

  1. You did have a fine week end ... I can see that ... good for you, my friend ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love you, Karel ... be well, eh?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo en gelijk in vol ornaat :)
    Zit hier te schuddebuiken...lolbroek!
    Maar een prachtige pps...nieuw voor mij ook nog eens.
    Maar de muziekkeuze pffttt
    Hier had een mooi muziekje van enya wel mooier bij gestaan.
    Maar goed het is een prachtexemplaar dat zowiezo.
    Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja vergeet ik je verstelkunsten...voor een man heel netjes gedaan :)

      Verwijderen
  4. Ja zeker wel...en hij is binnen ook al.
    Eens kijken wanneer ik die plaats. Hij heeft er een kunstwerkje van gemaakt...ben er heel blij mee.
    Maar blijf toch lachen om je blogje hoor :)
    In een woord geweldig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Hahaha..geen glimlach maar een echte lach..hahaha.
    Vooral de vlekverwijderaar.Prachtig.....
    Het gepimpte hemd staat je geweldig..
    Mijn dag begint goed met dit blog.
    Fijne ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Nou dat heb je leuk geflikt Karel.. Je lijkt nu echt wel een wielrenner zo... Hoe bedenk je het.. hihihi. Nee ik moet je mijn compliment geven hoor, een knap stukje werk.. En ja doordat je nu nog gestroomlijnder was heb je ook zo flink wat kilometers kunnen fietsen natuurlijk, veel minder windvang zonder boordje .. hihihihi. Ook wij zijn gister even naar het strand gefietst.. was er topdrukte .. begrijp niet dat men het dan nog leuk vind om op een strand te liggen als men over je handdoek moet lopen om er ergens te komen.. Maar goed. ik zat heerlijk achter huis gistermiddag.. Ritza te zwemmen en ook Milli heeft gister een echte relax dag gehad. Hier zijn ze aan het herrie maken naast huis.. De schoorsteen moest nog gedaan worden en ja dat zal vandaag dan wel gebeuren.. Ik hoop dat ik vandaag wel achter huis kan zitten, zal het straks even gan vragen maar zo eerst de dag beginnen. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goodmeurning Sarelke ! Nen echte coureur ... hihihi ! Niet aan't pulleke zitten hé Sarelke , da's niet gezond !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Zo,de koffie is op en ga zo aan de slag.
    Het was een weekend waar iedereen aan het genieten was.Zelfs de kleine Gerwin heeft een behoorlijk eind gefietst.
    Ik was vergeten de pps te bekijken.Ik was zo onder de indruk van jouw kunstnijverheid..hihi.
    Met de zon is het nu ook bij ons een wonderland.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedemorgen karel
    hihi her gebruiken, het zit geloof ik in onze boelens genen
    ik al heel jong de handigheid van verstellen van beppe geleerd
    ook omdat onze moeder en niets van bakte met naald en draad hihi
    beppe dacht vooruit
    dus jij ook handig met de schaar, ook zo handig met naald en draad????
    staat je goed hoor karel
    dus een fijn weekend gehad, nu ik ook hoor
    genoten van de kids en kleinkids, kan niet beter
    bij de fam. beerda gisteravond een hapje thai's gegeten
    dus nog culinair bezig geweest haha
    vandaag even rustig rondje huishouden en dan genieten van zon
    wens jou ook een hele fijne start van deze nieuwe week toe
    lekker genieten van het mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He die karel. Jij inmiddels al weer onderweg naar je werk. Nou je kan weer terug kijken op een heerlijk weekend en ja voor jou is het weer op naar vrijdag voor weer een nieuwe dag. Ik moet alleen de bedden nog opmaken en dan ben ik ook klaar, tenminste dan hou ik op. ben erg laat met alles vanmorgen maar het nodige is gedaan. De mannen zijn klaar en ik heb intussen buiten de boel al weer klaar staan maar wie weet doen we vanmiddag ook wel wat anders we zien het wel. Jij gaat aan het werk en ik ga relaxen straks.. He Karel we horen weer, werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Niks fietsen.
    Ik ben heel braaf met het HH bezig.Na een druk weekend blijft er van alles liggen.
    Ik heb wel geregeld buiten gezeten en met het windje was het heerlijk.
    Straks een makkelijke maaltijd,gebakken piepers,worteltjes en vissticks.Simpel hè,maar toch te warm om binnen uitgebreid te bakken en braden.
    Nog een fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He die Karel. Even snel een krabbel want ga zo nog even lekker buiten met de beentjes omhoog. Ja het zal daar wel een gekkenhuis zijn... en heet met al dat beton. Maar goed dat je geen slippers draagt daar want die schroeien je zo van je voeten denk ik. Jij nog een rustige avond gewenst en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hier ook al kermiskoers !!!!!
    dat is er teveel aan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha zie je wel ik ben niet de enige die flink moet lachen om je blogje...ja we zijn weer thuis en jij alweer op de terugweg hj
    Een prachtdag gehad en o wat hebben we veel in de speeltuin gezeten.
    Jaals opa en oma er ziijn dan palm je die in en als mathijs slaapt hebben die alle tijd om mee te lopen. Was een mooi landalpark...en heel rustig. Precies goed voor een vakantie met 2 kleintjes.
    Maar goed vrijdag zit het er voor hen alweer op en joepie wij zien ze zaterdag alweer grijnzzzz
    Boemel ze en dan gelijk nog een stukje avond...doei

    BeantwoordenVerwijderen