woensdag 17 juli 2013

ik ben al vroeg weg voor de dag


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

heeft U gezien ik combineer een geintje met een


naar mijn bescheiden mening een leuke of mooie pps

de laatste dagen , zo ook vandaag

...

ik heb vrij en deed gister wat HH en boodschapjes
halen

om een uur of twee was daar een meneer voor de controle van de woning op asbest


 afspraak was 1600 uur maar hij zag me thuis komen en belde aan

ja hoor is goed , nu was ook zo klaar en niets aan getroffen

nu zal ik de woningbouw nog ff weten welke keuze van vier ik wil



dus dit weekend zit ik niet op de fiets

want ook vandaag is bezet

tref ik Esther en Wisu in Amsterdam bij de

Cruise terminal

waar ze om een uur of 9 aankomen

dat ik ben al vroeg weg



...

Liefde is het thema vandaag





Liefdesjurk!



Een vrouw gaat onaangekondigd,naar het huis van haar zoon.

Zij klopte op de deur en liep dan onmiddellijk het huis in.

Zij was shockt om haar schoondochter totaal naakt op de bank te zien liggen

 met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de
kamer.

Wat doe je nou ? vroeg ze..

Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt

antwoordde de schoondochter.

Maar je bent helemaal naakt! riep de schoonmoeder.

Dit is mijn liefdes jurk , legde de schoondochter uit.

Liefdes jurk? Maar je bent helemaal naakt!

Mike houdt van mij en wil graag dat ik deze jurk draag , legde zij uit.

Elke keer als hij mij ziet in deze jurk, wordt hij onmiddellijk romantisch

 en we vrijen dan urenlang.

De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit

 nam 'n bad, deed haar lekkerste parfum op

 dimde de lampen en zette een romantische CD op

 en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot
thuis zou komen.

Eindelijk kwam haar man thuis, liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank
liggen.

Wat ben jij nou aan 't doen? vroeg hij.

Dit is mijn liefdejurk...fluisterde ze sensueel...

Mag je wel eens strijken! zei hij.

Wat eten we vandaag?

...

niet echt netjes hé

  photo headerLumaido2.jpg

ff op alleen lezen klikken

 



wens U een fijne dag

liefs



Karel

10 opmerkingen:

  1. Goodmeurning Sarelke ! De Charmeur vandaag ???? En dat zou ik nooit tegen mijn TV durven zeggen ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nee niet netjes maar wel een hele sterke.. hihihihi. Vind ,m geweldig. Dus jij gister even zonder internet gezeten.. Nou heb er niets van gemerkt hoor, zat buiten in een boekje. Maar je huis asbestvrij dus geen gesloop in ieder geval. Mag jij kiezen uit vier.. ??? Maar vier wat? Vandaag ga jij naar de grote stad om je vrienden te zien... leuk dat dat nu net zo mooi uitkomt. Jij vrij en zij heel dichtbij. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Haha wat een eerlijk manneke...maar idd niet netjes.
    Maar door de pps maak je veel weer goed hihi
    Is een mooie...en de zin is gelijk over als ik ze zie liggen whahaha
    Maar trek in iets is een raar goedje haha
    Jij er al lang op uit...nu hier komen Vera en Mathijs.
    Opa is de tent aan het opzetten, straks het badje en we hebben feest in de tuin...veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel.. Jee wat was jij al vroeg zeg vandaag.. hihihi. Maar met dit weer kan dat nooit geen straf zijn al zoek je de warmte in de grote stad nu wel op. Maar wel leuk om zo je vrienden weer eens te treffen... Je zal vast genieten neem ik aan. Ik heb de boel bij Marten en ook hier weer allemaal aan de kant en dus plof ik zo achter huis neer.. Straks even samen buiten met Ritza een broodje eten.. lekker. Heb nog niets van Milli gehoort dus wacht het nog maar af.. denk als hij vandaag komt het vanavond wordt.. we zien het wel. Geniet jij maar lekker van vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die karel
    dus je gaat een kijkje nemen op een ECHTE grote boot hihi
    een mooie dag om met vrienden op stap te gaan
    al lijkt het me te heet in een grote stad om te zwalken
    ik ga zo een hapje eten en dan de benen omhoog en in de schaduw genieten van de zon haha
    wens je een gezellige woensdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    je was zeker vroeg op pad.Ik was er ook bijzonder vroeg uit en eerst mijn ding gedaan voordat het te warm wordt.
    De boodschappen al in huis en verder afwachten wat de middag brengt.
    Hahaha..niet echt netje.Maar wel grappig.Ik heb een strijkvrij velletje..hihi.
    Mooi ppsjes.
    Ik heb gegokt op de foto maar zeker weten deed ik het niet.
    Doe de groetjes aan Johnny en Leen.
    Doeiiiiiiiiiiii
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zei toch dat ik weer eens een bierblogje moest plaatsen grijnzzzz
    Zo het waren er geen 2 maar ook Daan en de mams kwamen langs...tuin vol haha...
    Morgen Marijn en robin hebben we ze in 2 dagen weer allemaal gezien...echt genieten zo.
    Vera vond de tent geweldig en met opa samen erin en eruit haha...die laatste zal vanavond zijn rug wel voelen grijnzzzz
    En de konijnen was een feest...samen in de ren...dus badje niet meer vol gemaakt ze vermaakten zich zo prima...morgen weer zo een dag...hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu voor marijn zal het maar gewoon zijn...de konijnen gaan weer mee naar huis. grapjas heb je die ook in het duits...weet niet als je de vertaling erover heen walst of het dan nog net zo leuk klinkt hihi...zou zeggen doe je best whahaha...
    Dus je kreeg een warme omhelzing...hihi ikke ook en kussen erbij grijnzzzz
    Geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu dan hebben we beide knuffels en kussen gehad haha...
    Maar wij gaan morgen in de herhaling jij ook grijnzzz
    Nee als je wat gaat vertalen moet je wel al heel goed zijn wil je het foutloos kunnen..wie weet kan rinus het ???
    Roep maar wat haha....en waren de foto's wat?
    Hier wel grijnzzzz
    Zal eens kijken wat we er van plaatsen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och je weet maar nooit en verrassen ze je weer met 2 giegels hj
    Nu ik wacht ook met de foto's op die van morgen grijnzzzz
    Ben zo benieuwd naar robin want 3 weken voor een manneke van 3 mnd is wel een heel verschil...mzl

    BeantwoordenVerwijderen