vrijdag 12 juli 2013

ik zie het wel



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

vrijdag

toch wat ander weer op mijn vrije dag

als eerder werd gemeld

motregen en dat juist als ik een ritje van

over de 100 wilde fietsen

had ik de afgelopen dagen en ook nu bij thuis komst van het werk

al wat rekening mee gehouden

de vuilnis aan de weg de wasmachine draait nu

dus goed bezig

maar ik zie het wel

zo eerst lekker slapen en mocht er regen zijn

wees gerust ik verveel mij niet

en voor U dat wel doet

ik ga wel schilderen ofzo

  photo img1513207249.jpg

mocht het meevallen met het weer

kan ik altijd ff de tuin in

en zien welke vogel ik herken

kijkt U vast en zeker ff mee met het geluid goed aan

  photo vogels.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

21 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Nou of ik vandaag aan schilderen toe kom dat is nog maar de vraag.. hihihi. Denk het niet. Ja en vogels spotten, nou dat kan ik hier gewoon vanuit de luie stoel doen hoor. Ook Domino spot regelmatig een vogel.. maar dan anders, een echte jager is het. Hihihi. Ja jij een vrije dag en iets meer bewolking dan je laatste vrije dagen. Maar hier piept het zonnetje er al weer tussen dus wie weet wordt het toch nog een mooie dag. He ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere ijsjes zeg , njammie :-p
    Fiets ze en prettig weekend jongen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Goh..twee lekkere ijsjes voorde mannen...hihi.
    De verstopte pps er onder is echt apart.Leuk wat ze met foto-foppen kunnen doen.
    De vogeltjes geluiden meteen afgezet.Loesje was al in jacht houding om de pc aan te vallen.Hahaha..ben ik alles weer kwijt.
    Jij lekker vrij.Niet echt fietsweer maar wel goed wandelweer.
    Hahaha..of plakweer.
    Maar een fijne vrije dag wat je ook gaat doen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Dus je hebt de snotlappen draaien hihihi. Nou die kunnen wel op het balkon drogen.. hangt het toch buiten maar ook een beetje binnen. Ik heb de tweede was draaien maar heb het wel binnen want het regende net alweer even. Nu het zonnetje er weer bij dus kijk straks wel als de volgende klaar is of die naar buiten kan. Net de strijk even gedaan en de koffie drinkers ook al gehad. Vanmiddag even weer naar de slager en zo.. Jij kan vanmiddag vast wel even aan de wandel zo het nu lijkt.. ach je bent vrij en gewoon doen waar je zin in hebt. he Karel, we horen weer, laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Hoe kom je er nu bij dat wij ons niet zouden gedragen in de winkel.. hihihihi. Dus jij je boodschapjes ook al weer binnen en de was op de hang. Ik heb het nu ook maar buiten gehangen want het lijkt redelijk droog te blijven. Morgen de andere twee wassen nog maar even doen als het kan.. Nu straks eerst zus ophalen en op naar Harlingen. Gelijk ook even voor voorraad voor Domino dan kan ik dat komende week nog anvullen en is er dan genoeg voor twee weken.. voor als we weg zijn. Jij straks nog aan de wandel denk ik... en mochten de vogels fluiten, gewoon teru fluiten.. hihihi. He Karel we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Ja doe dat gewoon nog haha
    Een prachtige van de fotoshop...ja als de verveling toeslaat :)
    Maar in mijn ogen zijn het gewoon kunstwerkjes waar wel wat tijd in zit. En ja de mannenijsjes. De poster ken ik van buiten hihi...
    Groetjes en fijne VRIJ(e)DAG
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jawel hoor plannen genoeg...en de helft zit er al op...
    Zo meteen maar een blogje plaatsen voor de jarige dochter...ja ben laat maar ze werd ook pas om 5 voor 12 geboren. Dus nog tijd genoeg hihi
    En dan verder met de kamer in orde krijgen voor het weekend, want met de kast inruimen voor de kleintjes kwam er toch wel wat stof te liggen grijnzzz
    Maar goed het speelgoed zit netjes in een kastje met 2 deurtjes ervoor...dus ze kunnen het zelf allemaal aan.
    Nu is het straks wel opletten met de kleintjes want Daan bv stopt alles in de mond. En zo zullen mathijs en robin dat over even ook gaan doen hihi...maar goed kan het kastje ook afsluiten met de sleutel. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk jij mag mak an doen je hebt vrij man...
    Dus aan de kokkerel...nu hier wordt het restje nasi en de ander een pizza...uit de vriezer.
    Morgen zijn we er niet dus is alles op...
    Je vermaakt je vast wel hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is vandaag hoor...maar vieren we morgen.
    Blogje staat er al hihi
    Zo en nu ga ik weer aan slag met me emmertje sop :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi tuurlijk kan dat nog bij 31 grijnzzzz
    Ging toch om het zingen...en van de pps kan ik maar geen genoeg krijgen :)
    En al aan het snijen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook hoor...manlief is de weekboodschapjes aan het doen en ik in de tussentijd wat stof wegpoetsen...kan die zo meteen stofzuigen whahaha...samenwerking hij een beetje meer dan ik grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel.
    Toch de hele dag droog gebleven ondanks de dreigende wolken.
    Ik hen de markt over geweest en ben braaf geweest.
    Netje de boodschappen gedaan en niks extra's.
    Alleen een stuk zalm voor vanavond.
    Voor straks smakelijk.
    Succes met het snijden......
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker weten ja...schiet lekker op :)
    Ochèrm nu moet je er toch nog op uit...is lekker weer dus wie doet je wat ???
    Smakelijk strakkies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha dat dat in de aanbieding was wist ik met een dochter die een feestje geeft haha...
    Ja daar gaan ze met kratten erdoor als de vriendenclub er is...10 kratjes zijn zo op whahaha...dus jij eet er pasta bij...is ook lekker eten.
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat het je smaken op je vrije dag...
    Dochter mopperde woensdag al, altijd is het in de aanbieding en nu niet haha...maar goed ze waren nog op tijd.
    Vanavond oppassen gaat niet door dus wij zijn ook zijn ook vrij.
    Poetsen klaar, boodschapjes binnen...het feest kan beginnen whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even een korte snelle groet van mij
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In je eigen koelkast ???
    Ja ik vermaak me met spelen hj
    En jij met je pctje of met blikjes :)
    Geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zou fijn zijn want dat was vannacht naadje pet pffttt
    Dus een goede nachtrust gewenst...
    Zo spelletje gewonnen nu ff oder de sproeier door...mzl
    O nee trusten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zei ik niet wel ???
    Nee haren moeten dan eerst drogen :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee pieken ze morgen alle kanten op dus maar niet hihi
    Kan toch niet naar het feest met de haren in de knoop grijnzzz
    Slaap ze hj

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi al die geluidjes van die vogels.
    Zo kon ik mooie foto's zien en gelijk hun geluid horen.
    ik zag er ook een groene specht tussen staan en die staat
    al heel lang op mijn wensenlijstje om eens te zien :-)
    Dank je wel voor al dit moois Karel.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen