maandag 8 juli 2013

jammer ?



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 

kent U een Italiaan

die op vakantie is gegaan

niet , nu kijk ik ken er een

  photo pizza-italiaan-18174589.jpg

hihihi

ja ik kom wat gein tegen in de mail en overal

  photo 311072074e3d8da5a1b5xl.gif

heb een pps hier boven

vol van mooie zomerse beelden

geniet er van

...

helaas zag ik gister een bericht en reacties

van FB verdwijnen een beetje kritiek naar

wat wij noemen zij in het aquarium

komt zij zitten achter glas

viel blijkbaar verkeerd , jammer dat men niet

de discussie aan ging aldaar

maar weg er mee

makkelijke weg

maak me er soms te druk om

zij hebben het voor het vertellen

maar iets vragen , b.v om een kist af te maken

nee ze laten je gewoon staan

ik noem het macht misbruik

maar vast antwoordt is

jullie zien het verkeerd

zo ik moest ff een ei kwijt

het ligt te stinken

ben benieuwd

???

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel



19 opmerkingen:

  1. Was op zoek naar mijn html versie, maar die bestaat intussen niet meer...jammer want was ook een mooie. En ja de blommekes doen het altijd wel goed :)
    En als je nu de uitzending gemist overslaat hou je tijd over grijnzzzz
    De "rest" helemaal snappen doe ik het niet maar je hebt je weer een keer boos gemaakt zo te lezen...verspilde tijd!
    Trusten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik en raar gaan praten...geef je een tip om beter met de tijd die je hebt om te gaan...grijnzzzz
    Slaap ze, morgen ziet alles er weer zonnig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Als ik het goed heb dan heb je iets van FB...neem aan dat dat facebook is .. gehaalt omdat men het niet leuk vond..??? Nou als ik soms hoor wat er via face book gaande is ben ik zo blij dat ik daar niet aan begonnen ben.. Laat ons maar gezellig keuvelen via ons blogje.. zo gezellig. Vandaag maar weer even met je zonnige been uit bed stappen dan is het gebeurde ook weer weg.. En op je werk.. ja dat ben ik met je eens hoor, ze hadden op zijn minst een stoel voor je kunnen neerzetten zodat ze je hadden kunnen laten zitten in plaats van staan... hihihihi. geintje. He Karel, ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goodmeurning Sarelke ! Jij op FB ? nog niet tegengekomen ! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wishing you well, Karel ... don't have clue wht you are talking about in this blog post ... sorry ... but love you .. as always ... cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij bent ook niet laat vandaag.. Wat denk je.. nog even het huis door, dan kan het vrijdag wat minder.. geef je geen ongelijk. Wij gaan zo even naar zus.. ja nu even genieten van Gerwin want zo vaak zie ik die ook niet. Is dit toch weer een mooie gelegenheid toch. Verder gewoon rustig de dag door en hier en daar even een klusje.. ik werk langzamerhand naar de vakantie toe.. nog een kleine twee weken te gaan, heb er erg veel zin in... Maar goed we moeten nog even geduld doen. Jij vandaag weer aan het werk, ja lullig dat ze dan niet even vragen om wat langer door te gaan ... vandaag dan de tijd maar wat eerder weg, zal er wel niet in zitten. He Karel, rustig aan en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel,
    Je hebt ook een ei gelegd maar geen fris ei.
    Probs op je FB en je werk?
    Denk maar aan het Italiaanse filmpje...hihi..vork them maar dan anders vertaald.
    Voordat ik het weer vergeet..mooi ppsje.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Hihihihi, Corry maakt ,m helemaal mooi.. vork them... hihihihi. Ja heb net de italiaan even gezien, vind het schetig om te lezen hoe je woorden in een vreemde taal uit kan spreken.. gna gna. Zo heb ik heel snel geleerd dat woorden die wij gebruiken ook in het grieks worden gebruikt maar een totaal andere beteknis hebben,.....voorbeeldje... trapeze is in het grieks ..de tafel, hier is het de nok van een circus tent, maar tafel is hier een tafel waar je aan eet maar in het grieks betekent het graf... ik bdoel maar... dus moest er ook wel eens om lachen als we weer eens een spraakverwarring hadden samen. Nou ik zeg, ik lul wel een eind heen en ik kom altijd daar waar ik moet zijn, krijg altijd mee wat ik wil hebben dus ... Jij weer aan het werk, ik vanmiddag even samen met Ritza het dorp in... even om cadeautjes want morgen avond weer een feestje. Net even de koffers van zolder gehaalt, kunnen die komende week langzaam aan gevuld worden. Ook de logeerkamer even het bed afgehaalt en na de vakantie weer logeerklaar maken. Kan ik ook komende week even alles boven goed doen voor vertrek.. strijk ik alles even over de laatste week uit.. Vanmorgen weer genoeten van ons kleine kereltje.. wat een heerlijk joch is dat toch. Net Guido hoor. Wie weet zie je hem ook nog als je hier al naartoe komt, zou leuk zijn... He Karel, werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel...wat denk je van een rustdag inlassen hihi
    Ja wel het beddegoed aan de lijn maar dat is zo gefikst met dit weertje...je hangt het op en is droog.
    Verder zien we wel maar zowiezo erop uit voor een cadeautje...of morgen grijnzzz...we zien wel. Nu jij op naar je werk en nee dat is niet netjes als je werkdag er eigenlijk op zit. Ben benieuwd naar de reacties...maar dat zal wel op wfb zijn hj
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee jou rustdag is vast een andere dan hier...we hebben meestal wel ff voor onszelf nodig na een dag met de kleinkids hihi
    Ja weer een verjaardag in het vooruitzicht...we blijven gewoon aan de gang...de mams van Daan is vrijdag jarig.
    Zal wel warm zijn achter glas en op de vlakte...maar goed dat je er tegen kan :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Het werd gisteren in de namiddag fris door de wind.
    Vind ik absoluut niet erg,binnen is het warm genoeg met het platte dak.. vol in de zon.
    Hier ook weer een verjaardag in het verschiet.
    Zwager wordt 65 jaar en dat vieren we met een bbq bij zijn zoon in Ouderkerk.Zij hebben een grote tuin.Alleen heb ik nog geen cadeau..ik weet niks te verzinnen.
    Smakelijk voor straks.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha een sixpack short voor de ouwe man hihi
    De vrije dagen blijven ons toch meer bezig houden dan de rest...maja die moet je ook vol plannen hè...en dat HH hier op een laagpitje nu...veel te warm whahaha...
    Smakelijk en fijne avond en op tijd wegwezen daar :)
    Komen geen of weinig reacties op hè...denk dat je niet boos genoeg gekeken hebt...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat is dan jammer en niet zo leuk ook voor jou...
    Maar goed die zitten in een aquarium haha dan lust jij ze rauw grijnzzz
    Blijven lachen....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee hoor een sixpach op een bbqschort...een ribbenkast dus.
    Niks met blikjes groot of klein.
    Alhoewel ik gister een hoegaarden witbier gedronken heb en dat was lekker fris...
    Jij zo weer aan de boemel zeg ik alvast proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja moet wel iets grappig zijn natuurlijk...maar goed dit is ook niet voor iedereen leuk...dus wel over nadenken...
    Zo ben blogje voor vrijdag aan het maken...met de pps natuurlijk van de kleinkids hihi
    Ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden..ik ben dik tevreden :)
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het blijft je toch wel bezig houden...maar goed hopelijk komt er ook daadwerkelijk een reactie, zodat je in ieder geval kan zeggen wat je bedoelde en kan je het achter je laten.
    Maar nu op naar een frisse pint ???
    Proost

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha zit aan de koffie...maar goed ook nat hj
    Vandaag aardig bijgekleurd en zeker goed uitgerust grijnzzzz
    Morgen zien we wel weer...wat de dag gaat brengen :)
    Boemel ze...alweer haha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Streepjes wegwerken of uitrusten?
    Zal wel mailbox legen zijn en tour kijken...en tussendoor de sixpack bijwerken grijnzzzz
    Geniet je spaarzame vrije uurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Overleg met jezelf...ja dan win je altijd grijnzzzz
    Krijg me toch spontaan zin...maar goed na overleg zit dat er niet in en krijg geen vette hap...
    Wat heb jij het toch makkelijk...smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen