maandag 15 juli 2013

op de Chinese toer




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo is voor U het weekend weer om

de mijne begint vannacht als ik thuis kom

hihi

  photo imagesmmmmmmmmm42113.jpg            
 photo imagesvvvvvvvvvvvvv33222.jpg


*****Een Chinees
heeft ruzie met zijn vrouw.*****


Hij zegt :
sukitaki.


Zij zegt :
kowanini!!!


Daarop antwoordt
hij : toka anji rodi roumi yakoo!!!


Ze gaat zitten en
smeekt : mimi nakoundinda tinkouji!!!!


Hij antwoordt: na
miaou kina tim kouji !!!

  photo cid_AADA778F1A9C4ACDB7A16D9D95BE7AE5PCvanGino154334.gif

 photo cid_AADA778F1A9C4ACDB7A16D9D95BE7AE5PCvanGino154334.gif

 photo cid_AADA778F1A9C4ACDB7A16D9D95BE7AE5PCvanGino154334.gif




En jij zit daar te lezen, precies of je verstaat Chinees...!!!!!



Man man man !!!!!!

 

  photo Image.gif

 

 

op de pijltjes na zit in elk een pps

soms op alleen lezen klikken

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

18 opmerkingen:

  1. En jou kont heet wang snee wang zeker >>>>>>? Sarelke toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja hoor ik ken enkele woorden chinees.. ik eet het alleen niet maar kan wel bestellen hihihi... Geintje. Maandag morgen alweer Karel en jij nog een dagje werken en dan je vrije weekend.. Nou er staat bij jou alweer wat op het programma zag ik dus echt vrij ben je niet. Lees iets van asbest inspectie.. ga je asbest inspecteren dan? Hihihihi. Ik ga de dag zo beginnen er is deze week nog genoeg te doen en ja wil ook de boel een beetje redelijk achter kunnen laten toch... ook de nodige afspraken nog even afhandelen deze week.. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en ik om later even kijken wat je hebt staan onder de pijltjes hihihihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Even uitzweten hier. Ja ben al druk in de weer, stond vanmorgen al rond de klok van half 8 bij de ramen op voor buiten. Ook de ramen van keuken, bijkeuken en hok even gedaan en de w.c en gang zijn aan kant. Ga ik zo nog even stoffen, zuigen en dweilen beneden en dan hou ik het voor vandaag even voor gezien. Ga ik morgen alles boven even doen.. maar moet dan eerst nog half 9 met Ritza naar de fisio... Zal morgen op mijn blog even vertellen hoe en wat met de vakantie dan weet ook gelijk iedereen het en hoef ik maar 1 keer.. He Karel ik ga weer, je leest het ben er even druk mee maar klaar is klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Het was een leuk feest en prachtig weer.
    Hahaha..mijn chinees is niet meer wat het geweest is.
    De onderste pps vind ik geweldig.Wat mensen allemaal kunnen vervoeren.
    Groetjes en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij mak aan vanmorgen, ja vind ik ook hoor, ik ben al druk bezig geweest voor twee maar ga nu straks lekker achter huis zitten. heb daar ook de boel al klaar gezet. Morgen maar weer verder. China is ook best een mooi land maar ik zou wel mijn eiegen aardappels mee nemen hihihihi. Neezou er niet naartoe willen hoor, kom ik broodmager weer thuis.. gna gna. Nee wij vliegen niet via Schiphol deze keer, heeft een reden hoor maar dat lees je morgen wel op mijn blog... Je kan gewoon thuis blijven dus.. hihihi. He Karel ik ga weer, uitrusten zo meteen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Neil was de Bob.
    Nou..ik heb echt een kater..pffff..ik leer het nooit.
    Maar het was ook zo lekker en ook nog cocktails gedronken..had ik niet moeten doen...hahaha..eigen schuld,dikke bult.
    Neil is thuis en heeft heel veel leedvermaak.
    Doeiiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen mogge meer haha...nu dat laatste van de zon genieten en de konijnen spelen smaen wel tikkertje en nog wat anders whahaha
    Net de mieren uit zien vliegen...daar zijn we ook weer vanaf pffttt...wat zijn er dat veel als ze uitvliegen.
    Nu je ppsjes gisteravond nog gekeken op wp...dus ben weer helemaal bij...de onderste vind ik het mooist...en wij eten vandaag chinees grijnzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEEN tikkertje gedaan haha
    En nee de andere zijn ook leuke...maar de onderste kon je mee/om lachen. Die van Mariska met de wijsheden is leuk om te lezen maar moet je wel tijd voor uittrekken :)
    Zo de vakantiegangers zijn weer thuis en hebben voorlopig de machine draaien...ben benieuwd wanneer ze deze kant op komen.
    Marijn moet weer wennen dat hij niet zomaar weg kan gaan om te spelen hihi...ja wonen in de stad heeft ook zijn nadelen.
    Och bij ons kan hij zo alleen naar de speeltuin...wie weet een logeerpartijtje hj
    Zal wel warm worden vandaag op de vlakte...keep it cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja maar deze zijn ppsjes haha en geen thee om af te vallen grijnzzz
    Baal er wel van want er zijn er die het openen pffttt
    Hek van de dam zal ik maar zeggen.
    Maar goed kan het ook niet helpen...jij had het dus ook gekregen want er kwam een antwoord in gmail.
    Zal mijn wachtwoorden veranderen dan is het misschien over ...toch?
    Water...heerlijk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had erop geantwoord
    En hoeveel ben je al kwijt grijnzzzz
    En dat weet jij al niet meer?
    Maar goed was druk idd in de mailbox...maar is weer leeg en opgeschoond...en er is een nieuw blogje.
    Zal je vanavond pas kunnen kijken...maja stekkie wacht ook nog grijnzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet je ik snap daar niks van...je zal het wel te druk hebben of de vergietgaatjes zijn te groot grijnzzz
    Maja je bent ook al een ouwetje dan kan dat zomaar hj
    En waarom omdat ze de buuf helpt of een kater heeft ???
    Nu hier toch geen chinees maar bloemkool, worst en aardappeltjes...had ik ineens zin in.
    en chinees kan altijd nog...heb alleen een hekel aan bloemkoolsaus maken...maar goed is wel lekker de eigengemaakte dus is ploeter wel whahaha...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd beter dan dat ze verstopt zitten...
    Ja die 2 zijn poesjes...al hadden ze ook een kater. hj
    En nog whahaha...nee hopelijk is die nu vervlogen...grijnzzzz
    Het is hot hot...ook binnen nu pffttt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zei alleen maar ouwetje :)
    Maar goed jij gaat die giegels vast wel delen toch?
    Proost

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal niks...maar wat moet jij ermee ?
    Zo je weekend is begonnen...ga je wel ff buiten staan als ze komen controleren ???
    Truste

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is weer een hele reeks hier...onderonsjes
    Maar goed wel leuk als je op je werk zoveel lol kan hebben, al is het dan ten koste van giegels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aha nu snap ik het...jij voelde je nog een stuk ouder door de giegels grijnzzzz
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hallo het vorige blogje toch niet...kan je klikken ook nog :)Trusten

      Verwijderen