zondag 21 juli 2013

overkleding is bij ons toch anders ? of zie ik dat verkeerd


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog






Overkleding

of moet ik zeggen over kleding

zegt U het maar

het bovendste plaatje heeft een verrassend filmpje

en het onderste een vreselijk mooie leerzame pps

maar vooral

VRESELIJK

mijn kleine nichtje gaat met
manneke en dochter

op vakantie in het geboorte land van hem

nu Milli & KO Ri

ik had geen echt nieuwe leuke Griekenland ppsjes

die stonden er toen Nellie ging

maar ik wil dit zeggen , je hoeft deze kleding niet aan

hihi

fijne vakantie - geniet er van

 photo Untitled1-1.jpg

 photo Untitled3.jpg

 photo Untitled5.jpg

 photo Untitled9.jpg

 photo Untitled10.jpg

 photo Untitled11-1.jpg

 photo Untitled8.jpg

 photo Untitled4.jpg

 photo Untitled6.jpg

 photo Untitled2.jpg

 photo Untitled12.jpg






ik dacht zo dit past wel

en U

wens U een fijne dag

liefs



Karel

14 opmerkingen:

  1. haha in griekenland zie je geen burka...of toch wel grijnzzz
    Maar de hond is precies die wij hadden...ieder gordijn of deken werd gebruikt om een mooi hoofddoekje te hebben :)
    En ja wij wensen ze ook een fijne tijd in de griekse zon en luxe resort hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja vandaag is het dan zover en reizen we af.. en nee geen burka,s .. moet er niet aan denken zo te moeten leven.. opgesloten in je kleren.. verschrikkelijk. Zou net als de slavernij eens afgeschaft moeten worden. Alleen de papa,s lopen in Griekenland nog in lange zwarte gewaden maar dat zijn meer jurken en als herkenning dat het dominee,s zijn. Vandaag op naar Oss en morgen op naar land van bestemming. Ik ga de boel hier voor twee weken even sluiten maar zal hoop ik terug komen met zonnige verhalen. Ik heb er zin in dat wel. He Karel, ik wens je een hele fijne zaterdag en tot over twee weken dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    hihi zie zus al in zo'n jurk en kap over haar mooie koppie
    nou dan ging de pret even mooi niet door
    nee zus komt terug met een mooi bruin velletje
    nu kunnen wij van de week hier onze lol ook wel weer op met de hoge tempraturen die verwacht worden
    nu waait er nog een koeltje door het huis, even alles open staan
    sluit ik de gordijnen en dan blijft het hier lang koel
    vanmiddag lekker onder de parasol, genieten van het niets doen hihi
    9 uur bij zus een bakkie halen en hun dan uitzwaaien
    ik hoop dat ze een heerlijke 14 dagen zullen hebben
    karel wens jou ook een fijne zondag toe
    geniet als het even kan van het mooie weer
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel
    Hahaha..prachtige serie cartoons.
    Ik zit met een grote grijnz..hahaha.
    Het filmpje is super leuk maar de hond doet wel vrijwillig zijn "boerka" aan..
    Jij al op weg naar de hitte,het valt nu nog mee maar morgen,jakkes,plakhitte.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen vrij met een gaatje..hahaha..toch niet in je bolletje?
    Ik denk dat het te benauwd gaat worden om te fietsen.
    Vandaag is het nog te doen en wie weet maken we een rondje.
    Zeker moeten boerka's verboden worden.Die arme vrouwen onder die zware lappen en gezichtsbedekking..vreselijk.
    Ik ben foetsie,naar de buuf.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel...zou ze vergeten zijn de laptop in te pakken?
    Er is WIFI dus zou kunnen. Wat moet ze nu doen als ze vroeg wakker is hihi...
    Jij alweer naar de hitte...en denk dat de nachtdiensten de komende week ineens niet meer zo erg zijn toch?
    Hitte als je vrij bent is beter te hebben...overdag dus haha
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie middag karel,
    ik vond dat filmpje van die hond die zijn kleedje gelijk meeneemt in zijn bench echt super whahahahahaha.... ook je cartoons waren lachwekkend. De andere moet ik nog bekijken maar die bewaar ik voor vanavond laat als ik thuis kom van mijn werk.
    Moet nu eerst weer te werk middag/avond.
    Ik hoop voor je dat jij vrij bent.
    Geniet de dag......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat worden zware dagen...hopelijk kan je met de hitte thuis wel gewoon slapen, anders wordt het helemaal erg.
    Nu wij hebben een rustdag vandaag...en net de foto's van de logeerpartij gekeken. Ja nu heb ik er weer een heleboel whahaha
    Nog uitzoeken en zal ik er een paar plaatsen.
    Maar nu niet haha...ga naar buiten voor mijn lunch
    Keep it cool

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee dat zal wel geen lolletje zijn...maar goed drinken.
    En is weer bijna etenstijd, dus gelijk smakelijk en fijne avond
    Als het goed is wordt het nu beter whahahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent al aan het aftellen...ja en dan???
    Hier de boel weer aan kant en op naar een rustige avond...buiten zitten is nu wel lekker haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je daar tv dan? Of met een schuin oog richting kastje...hj
    Nu zal op het balkon wel lekker zijn en binnen is het al snel warm..te warm pffttt
    Geniet je goudgele rakker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet je wat....je ziet maar wat je doet hj
    Wens je in ieder geval proost...en laat je niet lek prikken als het toch balkon wordt.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zijn dat geen hoogvliegers dan?
    Nu hier weten ze feilloos mij te vinden grijnzzzz
    Ben je vrij is de tour afgelopen...slaap lekker strakkies hj

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu ik heb morgen een tandartsafspraak lopen pffttt
    Dus op tijd slapen en op tijd eruit grijnzzzz
    Maar als het goed is staat er al ergens wat...haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen