zaterdag 13 juli 2013

stilte voor de drukte en herrie




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

ik volg op de pc een cruiseschip de



 MSC
Magnifica

via



seascanner

daar is een echtpaar aan boord

die ik als vrienden ken van Zwitserland

zij waren een paar jaar terug ook hier met twee andere stellen en was ik

en hun gids

  photo EstherampWisu.jpg

ff op alleen lezen klikken

en de dag dat zij in Amsterdam aan komen ben ik
vrij

en zal hen dan opzoeken

  photo DSCF8998.jpg

ff op alleen lezen klikken

mij lijkt zo'n reis niets

en U

?

...

gister heb ik van mijn vrije dag een rustdag
gemaakt

en vond het heerlijk

vooral ook de



  photo stilte.jpg

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

15 opmerkingen:

  1. Zo lang zijn ze nu ook weer niet :)
    Leuk die linkjes...en dat bootje...nee dan nog liever een roeibootje en de stilte opzoeken.
    De pps is leuk haha de laatste dan...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja je had het er sl over dat er vrienden met een cruise schip onderweg waren. Nou is dan heel erg leuk om ze onderweg te kunnen treffen.. Nee mij lijkt het ook niets op zo,n schip hoor.. Heb ook niet echt zeebenen dus daar zal het wel aan liggen hihihi. Jij gister een lekker plak dagje gehad... vandaag mag je weer. op naar je vrije dinsdag en woensdag zie ik. Ik doe vandaag ook lekker de boel op mijn gemakkie en zie wel hoe en wat vandaag. Ik geniet nu nog even van de stilte om me heen.. heerlijk. Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    nou als ik straks oud en belegen ben, maak ik vast zo'n bootreisje
    ga ik op naar het noorden en de fjorden bekijken hahaha
    maar dat duurt nog wel 100 jaar, dus heb nog wel even
    eerst maar gewoon genieten van wat de dag me brengt
    heb vannacht mijn achterstallige slaap even ingehaald
    klaas vaak is op mijn kussen gaan zitten
    vandaag maar aan de was geslagen en hopelijk alles weer droog voor zondag
    kan marten zijn weektas weer pakken en vullen met schone kleren
    en verder vandaag me lekker rustig houden
    karel wens jou ook een rustige zaterdag toe
    liefs en groet van een wakkere fon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes weer.Wie weet eens een cruise maken al cruise ik elke dag ..hahaha.
    Het zijn zeker kastelen van schuiten,ppffff..ernorme joekels.
    Dan toch maar de stilte al heb ik altijd de radio aanstaan.
    Geen echte plannen vandaag,het komt zoals het komt.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hoi karel
    Nee die was rood en ik blond..zo en vertel eens wat nieuws jij weer bij de visboer langs...en daar ga je vast niet aan voorbij zonder visjes te eten en te kopen hihi
    Verder weinig nieuws...zo meteen naar het tuinfeest...tot vanavond
    Werk jij ze maar...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij al weer aan het werk.. visjes in je binnenzak mee, en er vast ook wel eentje laten glijden denk ik.. Ik heb vanmorgen even de boel in etappes gedaan, gewoon lekker op mijn gemakje. net de laatste was op de hang. Buiten is het net iets te frisjes om te gaan zitten dus dat wordt ,m niet vandaag. Al even een rondje dorp gedaan, maar om daar nu de hele middag bij te gaan staan.. we zien het wel. Ik ga verder en wij horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klaar is KEES en karel dan ???
    Tja die moet werken terwijl wij allemaal van de zon gaan genieten...ochèrm!
    Fijne werkdag...en laat ze je smaken strakkies
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,

    Ik heb de rest van de middag lekker buiten gezeten.
    Het was goed te doen,niet te warm of te koud.
    Mijn buufje is weer gevallen en is met ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.Ze vreesden voor een gebroken heup.Foto's genomen maar gelukkig alleen een flinke kneuzing.
    Nu weer elke dag naar de buuf want ze heeft nu echt hulp nodig.
    Vandaag genoeg volk over de vloer ...morgen ben ik er niet maar maandag er vol tegen aan.Hondjes uitlaten,boodschappen,enz.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Veel te zien weer bij je .PPSjes over vriendschap? tja wat zal ik zeggen? mooi maar veel te vaak een illusie Ik hou van stilte .ooit heb ik zelf de woorden geschreven ,Stilte is helend op een moment dat elk gesproken woord pijn doet en daar houd ik het maar bij
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel ,
    Je verwend ons maar weer met al dat moois .
    Ook voor mij zou het niets zijn op zo'n schip .
    Heb net als Kobie niet echt zeebenen .
    Dus blijf liever aan wal :-)voel ik me beter bij.
    Maar het is wel prachtig om het allemaal te zien .
    Wat een luxe zeg .
    Je PPS over de stilte is ook heel mooi
    Ook daar kan ik van genieten van
    de rust en de stilte van de natuur .
    En de PSS over vriendschap is ook mooi.
    Heb weer zitten genieten bij je Karel .
    Wens je een fijne avond .
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    heerlijk om van je vrije dag dan ook echt een rustdag te maken. Is ook wel eens nodig. Zo ben ik zowaar zonder camera wezen fietsen want ik wilde gewoon even genieten om me heen.

    Leuk dat je vrienden volgt via de pc en ook heel leuk dat je vrij bent als ze in Amsterdam aankomen :-)
    Je pps mocht er ook weer zijn. Ik zag daar ook een prachtige foto van een sneeuwuil en die vond ik toch mooi!!!! Echt super.
    Heb nog een hele fijne avond.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu is het intussen wel tijd dat jij je vissies wel hebt gegeten denk ik zo...het weer is idd heerlijk zo...vanmiddag hebben de kleintjes zich heel goed vermaakt hihi en het worden er ieder jaar meer. Ja met een vriendenclub van 20 waar er 3 vrijgezel zijn maar de rest begint zich allemaal te settelen.
    Zwangere heb ik alweer 5 gezien haha en die kleintjes zo van de 3 tot 0 heerlijk om te zien. Er waren er minstens 8 en dan zijn er 2 die boven alles uitgroeien en die zijn 5 en 7..
    Al met al begint zo aardig op een kinderfeest te lijken..en dan waren ze er niet eens allemaal.
    Maar goed ze hebben een grote tuin dus de kinderen vermaken zich wel...en er is altijd wel een papa die ff mee gaat voetballen.
    Maar voor deze opa en oma een wel zeer vermoeiende middag...dus ga voor een rustig avondje hihi...mzl en boemel ze zo meteen weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O je moest tot 23.30 u. ja dan ben je lekker op tijd.
    Moest eerst ff spieken hj
    Och was leuk maar wel erg druk voor ouwetjes hihi
    Maar goed een rustige avond doet wonderen.
    Nu jij ook ff een stukje rust vinden...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja denk dat die nu wel slaapt net als de rest...ja zo hou je weinig pctijd over hè...als je er geen nachtwerk van wil maken.
    Maar goed ook deze dagen kom je wel weer door.
    Al zijn het de tijden die jij toch fijn vind om te werken toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Snap um hj
    En dan ga ik nog een nieuw blogje plaatsen op blogger ook pffttt
    Gister op de andere 3 vandaag op kronkels...en klaar is ikke grijnzzz
    Maar goed lekker ff relaxen met pint en kaasje
    Zeg ik proost en geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen