donderdag 18 juli 2013

vrienden




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

wat had ik gister een pracht dag

vroeg op en onder weg

en toch te laat omdat die schuit te vroeg was

maar ik heb het zien vertrekken naar Hamburg

en heb via msn gehoord en laten weten

waar zij stonden en waar ik stond

nu ik zag ze zwaaien en zij mij ook

als of je naar de bovenste etage van een flat zwaait

ik hoop U had ook zo een mooie dag

...

Dit moet je beslist doen, is niet moeilijk en
het helpt echt !



Genezende therapie met eenvoudige vingerbewegingen!

INTERESSANT!!





Er werd ontdekt dat een paar eenvoudige bewegingen

 van de vingers werken als een wondermiddel.

Het is een eenvoudige oefening die dagelijks

kan worden beoefend op elk moment

 De voordelen zijn enorm



anti-depressie en stress



normaliseert de bloeddruk



activeert de productie van serotonine

een stof in de hersenen die het plezier en de vreugde verhoogt



activeert de bloedsomloop



activeert het libido



geneest paniek



elimineert fobieën



en nog veel meer voordelen!

 

  photo image00111222.gif

ik dacht zo dit past wel

en U

wens U een fijne dag

liefs



Karel

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg uit je bed. Nou ik heb even wat langer gelegen.. en eigenlijk ook weer niet want lag er gister ook wat later in. ja gisteravond tot half 10 buiten gezeten, toen begon ik koud te worden. Jij je vrije weekend weer gehad en zoals je zelf al aangeeft gister een mooie dag gehad.. Ja maak je niet elke dag mee he om zo tegen een boot te zwaaien.. Hihihihi. Jullie zijn natuurlijk linea recta naar een viskraam gegaan en jij als gids gemeld dat je als je in de grote stad komt eerst een haring moet laten glijden hihihihihi. Geintje. Wij hebben hier vandaag jaarmarkt en ook de kermis draait vanaf vandaag..Ik heb vandaag een vrije dag genomen.. ga er even van genieten dat begrijp je. He Karel ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Dus je bent al weer even bezig geweest met wat klusjes. Nou hier lekker rustig an hoor. Allen de was, afwas, bedjes en verder niets. vanavond halen we even kip van de markt.. griekse salade erbij en zijn we met het eten ook makkelijk. Moet mogen. Nee Milli is de tuin niet in.. heeft hij gister allemaal even gedaan dus dat is al aan de kant. We hebben nu echt even een echte vakantie dag.. heerlijk. Met een half uur zouden we zus en Jes even oppikken en dan het dorp in ... Jij in de korte broek, ja dat kan makkelijk. Volgende week wordt het nog warmer.. maar dan zijn wij al onderweg. He Karel, rustig aan en werkse straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal je nie storen tijdens het tellen ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Haha..een rondje Amsterdam,zeg Kobie.
    Ik had het toch fout want ik zei Herengracht.
    Mooi ppsjes heb je weer gevonden.En je verhaaltje is echt leuk en het klopt ook nog.
    Ik ben zo uitgeteld..hihi.
    Jij weer op je werk zag ik in de mail.Gelukkig staat er een licht briesje
    Fijne werkdag.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Dus je was toch nog niet op tijd om ze binnen te zien varen...ja das balen maar gooed je hebt ze weer uitgezwaaid.
    Een mooie over vriendschap en ja dat verhaaltje hierboven zal bast werken maar dan moet je wel zo een stapeltje hebben om te oefenen
    Hier is het wachten op de logetjes...komen vanmiddag en blijven tot morgenavond. Gaan we morgen samen wat leuks doen...wat weten we nog niet maar is de afsluiting van hun vakantie, dus die verzinnen vast wel wat grijnzzzz
    Mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet niet wanneer ik weer de kans krijg om te krabbelen dus nu nog maar een rondje...ze zijn onderweg en zwembadje staat klaar :)
    Feest kan beginnen zodra ze aankomen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Het is zeker warm,hier inmiddels 30 graden op de buiten meter.
    Ik wens je vast smakelijk,ik moet nog de boodschappen doen en geen idee wat we eten.
    Ik ben ffkes de kluts kwijt.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Zal wel bloedje heet zijn op al dat beton daar.. Hier is het ook lekker warm.. nu even binnen zitten af te koelen zal ik maar zeggen en gelijk maar even een krabbel plaatsen. Wij eten vanavond kip maar of zus dat ook doet.. geen idee.. nee die eet hier niet. Heeft Jes, Maikel, en Marten te eten dus vandaar. Jessica heb ik alvast een hele fijne vakantie gewenst. Die gaat vanavond eerst met Makel mee komt zondag avond weer naar zus om maandag op vakantie te gaan maar wij zijn zondag morgen al vertrokken dus zien we elkaar niet meer. Nee we zijn de kermis nog niet over geweest. Gaan we vanavond even doen. En dan natuurlijk even langs de schiettent.. dat blijft toch ons favo.. hihihi. He Karel, rustig aan en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen