dinsdag 2 juli 2013

zo lui

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 

goh wat was ik lui gister pppfffttt zou er
bijna moe van worden

maar fijn was het wel hoor

ja en dan nu weer late diensten en kan ik

 mooi wat HH in de ochtenden doen

en dan is de luie dag ook weg hihi

oude tijden je hoort er van je leest er van

ik breng het eens in beeld

  photo 031.jpg

ja en als je dan nu kijkt

kan ik eigenlijk best mee zingen

  photo jantje20koopmans20cd.jpg

wens U een fijne dag

liefs



Karel

18 opmerkingen:

  1. Zo das een hele ouwe doos maar ik was fan van willem ruis...ben ik dan ook oud nu?
    En de onderste genoten van de tekst in het ppsje. Ja ik weet nog dat ik Magda vroeg om een ppsje voor jou te maken van je geliefde vakantieland...dat is nu het leuke aan moatjes...och wie weet komen we haar ooit nog eens ergens tegen...als taxichauffeur en met schapen :) Weet je het nog?
    Zo nu ook hier bedtijd...zal zachies weg gaan want jij slaapt vast al...oant moarn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 67 ff rekenen was ik 12 whahaha...leuke foto

      Verwijderen
  2. Je hebt mijn ochtend weer gemaakt Sarelke ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Hihihih, Rebbel vraagt of ze nu oud is omdat ze fan was van Willem Ruis.. Nou dan ben ik ook oud want dat heb ik ook nog gezien .. ook de weekendkwis en pipo en weet zelfs nog dat de bakker wel aan de deur kwam.. dus niets niet oud... Hihihihi. Dus je was gister lui, ja dat kan en soms mag het ook wel eens hoor. Dan wil je zelf wel maar wil het niet ... Ik maak er vandaag een mak aan dag van. Wil alleen de strijk zo wie zo aan kant en verder zie ik het wel. Jij weer late diensten dus je hebt nog een paar uurtjes voor jezelf.. He Karel ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Jij weer de late diensten in.Vind je niet erg ,toch?
    S'morgens alles op je gemakkie doen.
    Mooie pps en ik herinner mij veel en de kleine waarheid is zelfs al herhaald net zoals Swiebertje.Leuk hoor,even terug naar de jonge jaren.
    De onderste is ook mooi maar Jantje Koopmans vind ik 10 keer niks..hihi.
    Fijne ochtend en proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    hihi ben ik toch nog later bij je dan de bedoeling was
    heb je pps bekeken en o wat waren er veel dingen die ik herkende
    zelfs vergeten serie's kwamen weer boven drijven
    hoe klein is de waarheid hihi
    de muziek heb ik ook niets mee, begon al met heintje van de grijze haren
    je zingt de liedjes zo mee, maar ik zou nooit naar zo'n concert gaan
    ik moet nog de bijkeuken bijzuigen en kan dan naar buiten
    jes inmiddels ook van bed, toch nog lekker geslapen
    voelt veilig als beppe zo dicht bij haar is zegt ze
    karel wens je eem fijne en zonnige dinsdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Mijn plannen lopen ook weer anders.
    De hele ochtend lekker bij gekletst met een vriendin.
    Nu de schoenen aan en naar de markt.
    Het is nog goed weer maar de zon is op de fiets weg.
    Fijne werkdag/avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Was al aan het snipperen in de tuin en bevalt me prima...eindelijk weer eens lekker de zon en niet heet...wat wil je nog meer haha
    Waar heb jij de groene kliko voor nodig...onkruid op je balkon?
    En Magda had schapen al troeteldieren ergens in een wei staan en ze deed als werk taxi rijden...en samen met manlief klussen haha
    Te druk voor pc dus gestopt...ja wie weet doen wij dat ook nog eens hihi...boemel ze en dan ook een fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij was gister lui ik vandaag haha...
    Kijk als ik er niet was dan zou je alles vergeten grijnzzz
    Sommige mensen laten een indruk achter...en mijn geheugen werkt nog prima ook al ben ik oma hihi
    Fijne werkdag moatje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lezen ??? Die kan je ook snipperen hoor hihi
    Yep ik ga weer fijn naar buiten... :)
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja en wie moet het dan opruimen...net zoiets als bierviltjes in de kroeg...
    Maar goed ik was er ook nog niet dus net pas reactie gezet...maar jij wel 2 keer bij rinus ja dat kan niet hè dan ga ik protesteren grijnzzzzz....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. pffttt verschrikkelijk toch ???
    Het lijkt me ook zo erg voor de machinist....die vraagt er niet om.
    En dan hebben we het nog niet over de mansen die ze achterlaten met heel veel vragen...kan me daar best boos om maken. Als je er dan uit wil stappen doe het dan op een nette manier en hou de eer aan jezelf.
    excuses niks ervan haal je maar allemaal weer in haha als je tijd hebt gringrin...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook smakelijk en fijne avond...jeetje de dag is al om en jij moet nog beginnen pffttt

      Verwijderen
  12. Als je tijd hebt staat er toch bij grijnzzz
    Ja jullie maken de 30 vol dan moet er een nieuwe komen hè...
    Zal geen straf zijn om nu buiten te werken...het is lekker weer.
    Ik ga ook weer...naar buiten whahaha
    Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee die laten zichzelf wel uit...eentje blijft pogingen doen om te ontsnappen grijnzzz...maar wij zijn slimmer.
    Zo meteen aan tafel...en als jij mag eten smakelijk en fijne werkavond. Ja zal op die vlakte wel anders zijn dan in een dorpstuintje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch je hoeft geen kou te lijden :)
    Ja eten op en zo meteen gtst kijken ja...en strijken pffttt...
    Maar goed beter nu dan overdag...dus ik krijg zo meteen ook die warme deken whahaha...waar zijn de anderen???
    Lijkt wel een priveconversatie...hebben we de chat alvast gehad hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Karel ,
    Eerst even je leuke filmpje gekeken .
    Nu krijg je inderdaad een goeie indruk van wat jij doet .
    Leuk om eens te zien .
    Je PPS over de dingen van vroeger is ook geweldig om te zien .
    Veel dingen van vroeger die ik wel herkende .
    Zag ook nog de bazooka kaugom staan .
    Goh Karel daar kon ik toch grote bellen mee blazen hahahaha.
    Jij late dienst dus nog aan het werk denk ik .
    Werk ze en slaap lekker voor straks .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pffttt gelukkig er is nog iemand grijnzzz
    En nee om die tijd hoop ik al horizontaal te liggen dus blogje zie ik dan morgen wel...
    En is het te harden op de betonvlakte?
    Denk dat het nu steeds koeler wordt...en dan een paar dagen wat minder tot het weekend. En dan ben je vrij...joepieajee

    BeantwoordenVerwijderen