donderdag 11 juli 2013

zon zand zee en gein


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

thuis om 22:35 op de 10de juli

tv aan voor de avond etappe

afgelopen pc aan voor programma gemist

en tour de jour er voor

en ja dan heb ik nog mail

en geen blog voor de dag van vandaag

pppfffttt

wat moet ik nu

simpel ik blijf in zomerse sferen dus zonder W

bent U het met mij eens

geven beelden van zee pret

nu na het zien van deze twee

zegt U ja

en wel volmondig

ieder ander mag er in gaan zwemmen

in de winter

  photo wandelingKennemerduinen25juni084.jpg

dat zijn de beelden van de zee

en ik weet dat want ik at daar mijn lunch

nu de pret

  photo wandelingKennemerduinen25juni156.jpg

wens U een fijne dag

liefs



Karel

11 opmerkingen:

  1. Goodmeurning Sarelke ! Ben ik nu blind , maar er staat nog niks op uw tafelke ! :-) Prettige dag verder jongen ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja ben wat laat vandaag maar had vanmorgen even geen tijd meer. Ga ik er nu eerst maar even voor zitten. na thuis komst eerst even om een monteur gebelt.. is erg druk momenteel maar zou terug gebelt worden door de monteur zelf om een afspraak te maken. Hopelijk nog voor het weekend. Ik wacht het maar af en ga me er ook niet druk meer om maken, ben ik straks helemaal gestresst voor ik op vakantie ga.. moeten we niet hebben. Ja strand en zon.. gaan we binnen kort heerlijk van genieten. Maar voor het zo ver is heb jij al weer heel wat harinkjes naar binnen staan werken en heb ik het huis hopelijk helemaal aan kant... hihihi. He Karel ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Lekker hoor een frisse duik in de zee.
    Ik geef de voorkeur aan de bovenste pps.
    Ga jij maar met de dames de zee in..hihi
    Ach..Ollie ziet niet je heerlijk harinkie..Gele rakker komt later.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel al is het al middag hihi
    Hier maak je zon, zee en strandliefhebbers blij mee...vooral het geluid van de zee...heerlijk om te horen.
    En ja ook voor mij de bovenste...maar goed er zal smakenverschil zijn...en jij aan de visjes. Hoe kan het ook anders haha
    mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet van de zon, de zee, het zicht op......je weet wel !
    groetjes
    francky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suske heeft het vast niet over de korte rokjes :)
    Ha jij weer druk in de weer, maar verheugend op je vrij dag morgen... Hier flink aan de poets haha
    Ja ook dat doen we soms..
    Ook ben ik een kast aan het vrijmaken voor de kinderspelletjes...zodat ze ze zelf kunnen pakken zonder iedere keer te vragen...zal een zooitje geven whahaha
    Gelukkig ruimen de ouders het weer op...niet netjes maar alles is wel weg als ze weg gaan. Wens je smakelijk en fijne avond Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik denk dat je het razend druk hebt.
    Maar morgen mag je weer op adem komen en lekker niks doen.
    Ik wens je smakelijk,fijne avond.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das balen hè...nee niet de boemel maar dat andere :)
    Proost...je bent vrij joepieajee hj

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach het is best mooi weer...zo ook vandaag.
    Als het froog is en af en toe komt de zon erdoor dan kan je als je wil genieten. Deed ik vandaag ook binnen whahahaha
    Maar goed morgen de benedenboel nog even op orde maken, want er is in het weekend kermis en je weet maar nooit wie er dan aan komen waaien. Doe maar gewoon mak an...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu de kinderen denk ik niet...eentje nog op vakantie, eentje zie ik op de verjaardag van jongste dochter...
    Dus al met al zien we ze wel maar niet bij ons hj
    Nee er komen dus geen kleinkids...of ze moeten gelijk de konijnen op komen halen als ze terug zijn. Zou zomaar kunnen grijnzzz
    Maar met de kermis komen er nogal eens broers of zussen binnen vallen. Die dan op de Vlaai komen :)
    Trusten...en hoezo neerslag willen we niet hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja dan op naar het zuiden...hier is het droog!
    Maar goed je vermaakt je toch wel, maar een beetje motregen meer komt er niet hoor :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen