zaterdag 7 februari 2015

3 x mooi , vind ik dan hoor


mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

middernacht thuis van het werk



ff onder de sproeier door

en in de pyjama

ff zitten bij de pc

met een welverdiend koud pintje er bij

ja en wat zal ik U nu eens

voorschotelen zelf dacht ik zo

het weekend is daar

okay ik zelf ben naar het werk


toch breng
ik U

3 x mooi al was het maar

for the good times

in beeld

in spreuken

en in muziek

  photo floyd_cramer-for_the_good_times_s_zps989kpjnc.jpg

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

25 opmerkingen:

  1. Zeker weten ja een mooie in beeld en zeker ook met de teksten en ja muziek daar kunnen de smaken verschillen whahahaha
    Slaaplekker zo meteen…en proost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the old songs and I remember I had so many 45 records like the one in your photo. Great memories. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Mooie beelden, scherpe teksten maar de muziek...... niet mijn ding. Dat je niet in slaap bent gevallen bij het plaatsen hihihi.. (door de muziek). Nee wij hebben gister niet op een terrasje gezeten hoor, was het ook veel te koud voor.. Andere dingen gedaan en je weet er is hier altijd wel wat te doen. Jij het weekend nog aan het werk en dan een dagje vrij. Ik moet nog maar kijken wat de dag komt brengen.. In ieder geval straks op mijn gemakje de dag beginnen. Ik wens jou ook een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geen geluid bij mij, zal nu toch eens kijken welk stekkertje niet goed zit

    goedemorgen karel
    dus ook alweer uit de veren, ik ook hoor en lekker op tijd haha
    eerst weer van alles te doen, maar nu neem ik vrij
    nog even onder de sproeier door, kan ik fris en fruitig de dag door
    karel wens je een hele fijne en rustige zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Een heerlijk muziekje,
    De pps is mooi en fraaie teksten al paste de woorden niet helemaal op de foto's.
    Jij alweer naar je werk, ik ben wat lui vandaag.
    Een beetje verkouden aan het worden.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Er zijn er meer niet gecharmeerd van de muziek haha
    Ja denk ook dat er mensen zijn die nooit een plaatje aanklikken...geeft niet ieder zijn eigen ding...
    Jij gaat ze weer verdienen...en hopelijk een beetje zon op de vlakte scheelt een paar graden.
    Fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,

    Je hebt een tijd niets van me gehoord maar zoals je weet komt dat door priveomstandigheden. Ja Karel ik geloof honderd procent dat jij bent zoals je bent en dat jij je niet anders voordoet. Ik waardeer dat zeer sterk in mensen want ze zijn namelijk niet allemaal zo zoals jij ook wel weet. Nu Karel ik ben ook gewoon die ik ben. Niets meer en niets minder.

    Ik wens je een heel fijn weekend en ik weet zeker dat dat gaat lukken.
    Bedankt voor het trouw bezoeken van mijn blog.

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk je wordt gewaardeerd om wie je bent en wat je doet...dan is jou dag toch al goed...en wat maakt dan een beetje ijs uit haha...
    Hier schijnt de zon wel...maja is dan ook zuiden grijnzzzz
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Een mooie pps weer en ik heb dus wel genoten van de muziek .Ik vind de muziek van Floyd Cramer altijd zo lekker ontspannend
    Werk ze ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo extra boodschappen gedaan en deur kan op slot haha maar doen we niet...
    Kom je ff smakelijk wensen en een fijne avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha jij bij mij en ik hier gelijke tijd... ;)

      Verwijderen
  11. Ach nog maar 2 uurtjes...ja aan de tijd kon je zien dat we gelijk waren...
    Dacht zal eens als eerste smakelijk wensen hj
    En al kouwe handjes...?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te lezen is de temperatuur aan het stijgen...hopelijk is je pintje wel koud hj
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toe maar gelijk 8 of 9 uur...uitslapen is dat haha
    Is er hier niet bij Daan en ouders komen op de koffie...waren vandaag al aan de deur geweest en het manneke was helemaal teleurgesteld dat wij er niet waren...even naar de winkel maar.
    Dus nu komen ze morgen...spelen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die reacties staan er morgen ook nog wel en met een beetje geluk kan je in een keer op 2 reageren whahahaha...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goede zondagmorgen karel
    zal straks even het plugje in de groene doe hoor haha
    maar bedankt voor de aanwijzing
    ja hier is het alweer vroeg dag
    geeft niet, heb nog wat op te zoeken en mijn fietslamp voor moet even vaster gezet worden
    kom je altijd achter als je gaat fietsen, dus te laat voor reparatie
    verder doe ik vandaag niet veel hoor
    ach zei ik gisteren ook, maar evengoed de hele dag zoet met opruimen en napluizen
    karel ga je een fijne zondag wensen
    groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Nou jij weet wat je gaat doen vandaag.. uitkijken naar morgen want dan ben je weer een dagje vrij hihihihi. Gelukkig voor jou dat de komende dagen geen nachtvorst, scheelt weer vliegtuig raampjes schrappen hihihihihi... geintje. Ik hou het vandaag ook rustig.. ga lekker genieten van de vrije zondag. Ik ga jou ook een rustige zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi karel...weet niet of dat anders heet in de actifry maar resultaat is hetzelfde haha
    Het bederfd niet meer...ja je kan vlees niet uit en aan bewaren..
    Ja de reacties stonden er nog en jij zoals gewoonlijk er weer eentje over geslagen...
    Maar komt ook nog wel...toch?
    Hier is het wachten op de kleine mannen maar dieslapen eerst thuis dus duurt nog ffkes...groetjes en op naar je vrije dag...volgens fon is het vandaag zaterdag hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo grappig dat je sommige dingen over het hoofd ziet...maar niet dat beppe zegt dat ze op het speelkleed zit...duhhhh er naast whahahaha
    Maar goed dat er soms foutjes voorbij drijven anders werd het maar saai met de reacties...boemel ze zonder proost haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Karel,
    Vandaag weer een druk dagje.
    Neil is bezig om het dak van het schuurtje te bedekken.Gelukkig is het droog.
    Straks komt zoonlief.
    Hij gaat aanstaande woensdag voor 3 weken naar de Filipijnen.
    Dus nog even lekker bij moeders eten..haha..
    Voor de rest wordt het vis met rijst.Hij komt ook altijd kilo's lichter thuis.
    Misschien moet ik maar eens mee..ik kan wel wat kilo's missen..hihi.
    Maar het is me daar toch te warm en broeierig.
    Fijne middag/Avond.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee hoor kleed is groot genoeg haha
    Zelfs ik pas erop met de kleintjes er nog bij...
    Moeten we wel stapelen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeker weten een fijne dag met de nodige knuffels bij het weggaan...
    Net iedereen de deur uit...en kunnen wij aan de warme hap beginnen.
    Och met het zicht op een vrije dag kom je deze avond ook wel door...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja bankhangen zo meteen...die boer zoekt nog steeds die vrouw hj
    Dus jij de Sjeik ff de goeie richting in zetten en je mag naar huis...levert dat fooien op als je snel bent?
    Boemel ze strakkies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja die zitten er ook tussen hè...maar je zit aan de pint...wie doet je wat.
    Proost en op naar je welverdiende vrije dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er stond toch echt al een nieuw blogje pffttt
    Maar snap het wel de 2 bloggers bewaar je tot morgen...doe ik dat ook haha
    Trusten...en nee is niet eerlijk...maar wie zegt dat alles eerlijk verdeeld wordt dan?

    BeantwoordenVerwijderen