woensdag 18 februari 2015

bekkentrekkers :) en wandelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

bekkentrekkers

zijn we allemaal wel eens

:)

maar zo mooi als deze redden we niet

of U wel

:)

 

  photo is het al lente_zpsdvhk3gt0.png

ff op alleen lezen klikken

voor de wandel liefhebbers

foto album van 15 februari

klik op foto

dan steeds pijltje rechts

  photo wandeling 15 februari54_zpsgxgd7mph.jpg

...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

9 opmerkingen:

  1. Een vracht aan foto's en je kon nog wel 2 x klikken...
    Ha en hier dan...de foto's die ik al lang gezien had...maar de pps is een mooie...en zeker morgen een gezellige dag
    Kan niet missen haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    We zijn de enige vroege vogels...hj
    Ja een 50 plusser kijkt bij de 50+ haha
    Wat verwacht je anders dan ?
    Zo overal nieuwe blogjes en op fb nieuwe banner met Guus erbij...ja wilde dat al langer maar kwam er niet van...nu staat ie en zal eens zien of ik er nog meer kan maken...maar niet nu...het wachten is op de mannen...en de mams...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Wat een leuke pps met de bekkentrekkers.
    De foto's bekeken en ze zijn weer prachtig.Ik kwam nog twee rode poezen tegen en het ezeltje is ook zo schattig.
    Vandaag een pracht dag al was alles wel wit vanmorgen.
    Fijne zonnige dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staat ook 20.00 op je agenda...hj
    Maar met het vooruitzicht op een vrije dag maakt dat half uurtje ook niks meer...
    Je was nog op tijd voor smakelijk maar nu is alles op en opgeruimd en de mams met de mannen weer naar huis...Marijn wilde boontjes en gebakken piepers met gehaktballen...dus wat denk je dat wij gegeten hebben ???
    Hij mocht niks met een P kiezen...paptat, piza, poffertjes en pannenkoeken dus de piepers hebben we aardappeltjes genoemd whahahaha....boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha.... bekken trekken doe ik ook wel maar niet zoals deze honden hahahahahah....
    Je wandeling g had ik zowaar gezien en je maakt echt weer hele mooie wandelingen. Zo te zien werk je tot 20:00 uur dus nog even en je mag naar huis ;-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat weer aan de wandel zeker...en ja was lekker en vers.
    Boemel ze en proost...ik terug naar de bank....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd pech...ja als je de wekker op die tijd laat aflopen dan mag je wel snel je mandje induiken pfftttt
    Extra treinen haha leuk ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik ben in de weer geweest met blogjes...ingepland tot na je vakantie hj
    Ojee hoe moet ik nu die week doorkomen whahahaha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grapjas...hou niet zo van dat vroeg en zeker niet als het in de morgen is...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen