vrijdag 20 februari 2015

dromen - wandelen en mooie bergwereld

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

ik zal zo naar het werk , en zet het blog nu alvast neer
kunnen jullie wat wegdromen voor het slapen
en morgen de wandeling maken

dromen ja ik hopelijk overdag

ze zeggen dat de mooiste dromen

met de ogen open gedroomd worden

nu al ik wil is lekker slapen

met de ogen dicht

:)




 photo dromen_zpsu71r7vvw.png


ff op alleen lezen klikken




wandeld U nog ff mee

door de bossen



  photo wandeling 19 februari_zpsh0z8zucb.png




...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

12 opmerkingen:

  1. Ohhh ik dacht een huppeldepup hj
    Maar zal wel als het een nieuwe is...
    Jij gaat aan de boemel en ik naar de bank...en dat slapen straks gaat wellukken hoor droom ik van een manneke in de regen whahaha NOT
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha dat had ik gemist...maar gevonden...leuk hoor.
    Wij hadden woensdag een winterkoning in de tuin...ook een mooi vogeltje...
    Zal bewijs leveren dat ik het roodborstje gevonden heb...was op google maar zal op fb reageren...komen er vast meer hj
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en wat gaat ie mooi op in de omgeving...je moet wel een geoefend oog ervoor hebben.
    Maar dat vertrouw ik jou wel toe...ja zou maar beginnen want is al een half uur overtijd haha
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu deze rit was het 2 x gelukt of waren er nog meer verborgen geheimen ;)
    Dus het loopt niet precies hoe het moet maar zal jou een zorg zijn...toch?
    Regent het nog ?
    Hoe dan ook een fijne nachtdienst...zal stil worden tot morgenvroeg hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel, ja wij uit bed en jij er in zo is het de komende dagen even, maar je hebt de eerste nacht er al weer op zitten en voor je het weet ben je vrij... En dan ben je ook lekker lang vrij zag ik. Ik kom net uit dromenland en ga nu gewoon door met dagdromen.. ja dan heb je de oogjes open hihihi. Ik doe vandaag lekekr de boel op mijn gemakje hoor, het is tenslotte vakantie.. ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    dus al aan de boemel hihi
    mijn dag is ook alweer een paar uren oud
    voor de wekker alweer wakker
    heb besloten om er een boemeldag van te maken
    maar niet met de trein maar op de fiets
    eerst even proeven hoe koud het is en dan op het zadel
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Ja op die tijd sliep ik al en nog haha
    Denk jij nu ook...in diepe rust...dus zal zachies doen....
    Rare tijden zo hè...maar nog 2 te gaan en het zit erop.
    Geniet je vrije uurtjes en niet alleen maar slapen hè....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Droom maar mooie dromen zoals in de pps.
    Vandaag een mooie dag om te slapen en hopen dat het vannacht droog blijft voor je.
    Nog even en je mag gaan genieten van je vrienden en je geliefde bergen.
    Als dat geen mooie droom is...Word nog waarheid,ook.
    Slaap lekker, smakelijk en een fijne werknacht.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha is dat een dans dan...
    Zat in de mailbox en het zijn er weer veel pffttt
    Maar goed veel kunnen er gelijk verdwijnen...dus ik ga opruiming houden...en jij even wakker en dan weer voor de 2e ronde...blijft er weinig over...smakelijk en trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu er zit veel zooi tussen die gelijk weg kan...maar je moet er dan wel ff de veger doorhalen.
    Maar jou tijd komt ook wel weer...dat je in alle rust het kan doorspitten...en de horlepiep kende ik als muziekinstrument en dacht niet gelijk aan de dans...hj
    Ga weer verder met ruimen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Smakelijk dan wij ook zo meteen...
    Ben ik nog op tijd ???
    Ha jij stuurt ze naar de maan...laat het je baas niet horen die vind dat vast niet goed...
    Maar je zal de mailboxvulling wel bedoelen...fijne avond en boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu volgens mij eet jij vannacht nog wel een keer dan is de smakelijk daarvoor ;)
    Nog een kleine 100 te gaan...begint op te schieten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen