donderdag 19 februari 2015

ik ben er niet

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

over lopen gesproken

er loopt wat rond

:)



  photo er loopt wat rond_zpst3ayabju.png

ja en ik

ik loop als het goed is vandaag hier

  photo 19 februari_zps8akpy373.png

maar een uur later thuis

terwijl de wekker al stond op 06:00 uur

ik zie het wel

1

ding is zeker , ben er weinig of niet

...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 


11 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    dus gewekt door de wekker
    ik weet bijna niet meer welk geluid die maakt
    ben 9 van de 10 keer eerder wakker
    vandaag alleen nog wat wassen en wat recht trekken en verder niets
    heb gisteren weinig op de stoel of bank gezeten
    daar werd ik alleen maar stijf van haha
    vandaag lekker in de rust dacht ik zo
    karel wens je een fijne donderdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ja ik wil echt wel wat kilootjes kwijt, maar laat mijn eten er niet voor staan
    dus je kan nagaan hoe boos ik was op dat bedorven gehakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel.. hihihi, ja jij nooit een wekker zetten maar als je vrij bent.. doe je niet anders gna gna. Maar wel weer om er een mooie dag van te maken dus niet voor niets dacht ik zo. Ik hoop dat het weer een mooie zonnige dag gaat worden, ga ik vanmiddag ook weer even een slag om hoor. Gister liep alles ook weer helemaal anders maar goed heb er verder maar een makkelijke dag van gemaakt en vandaag maar weer even in huis bezig. He Karel ik wens je een hele fijne wandeltocht en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel...wandel jij maar fijn...das goed voor de lijn grijnzzzz
    Zo jij bent er niet das handig om te weten...
    Zag je ook niet bij mijn nieuwe blogje..maar dan zeg jij komt altijd goed
    Blijft de vraag wanneer...ja ook ik was hier nog niet...maar zag het ppsje wel rara hoe kan dat ?
    Heb je je foto al ingestuurd...want er was nog een plekje in de album...hj
    Fijne wandeldag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. jij nog aan de wandel denk ik, ik net mijn rondje even gedaan. Vanmorgen was het nog fris maar nu was het heerlijk zo met het zonnetje erbij. Nee de waard is het niet geworden hoor, moet eerst weer even opbouwen... dat komt wel weer een keer. Nu even bijkomen en duik zo de kranten knipsels even in. heb mooi materiaal voor op de site voor 18 april.. dan is Makkum 70 jaar geleden bevrijd.. dus nu even uitzoeken wat ik kan gebruiken en wat gescant kan worden dan staat dat maar vast in een map... He ik ga je met rust laten, kun jij rustig door wandelen... laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Haha.. wat een pps zeg... Mijn Cato ziet er echt beter uit.Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.
    Vandaag naar de buuf voor boodschappen,ja..dat gaat ook altijd maar door.
    Naar dirk en we kwamen een overbuurvrouw tegen.
    Nou.. ik was zomaar een paar uurtjes verder en ben net thuis.
    Om 11uur al de deur uit.
    Gelukkig is het prachtig weer.Binnen was het te warm want de kachel stond nog vrij hoog en met die zon was het een sauna toen ik binnen kwam.
    Nu even bij komen met het raam op een kier.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan zal het tukkie straks ook wel lukken na zo een lange dagwandeling...smakelijk en fijne avond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry Karel maar wat een walgelijk pps ,heb het maar weg geklikt .Ik vraag me af wat is de humor hier nu van ??
    elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt dan een wel heel lange slaap...dus morgenavond beginnen je lievelingsdiensten whahaha
    Och erna vakantie dus tijd zat om weer op rit te komen...zijn er maar 4...geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat schiet niet op tijdens de reklame...haha
    Maar je doet maar mak an...ik ga zo eens kijken of de bank lekker zit...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gossie is er nu niemand die je te eten geeft ;)
    Pechvogel... grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen