zaterdag 14 februari 2015

ik hoop op een zonnige zondag , ook voor U

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes



gister was het hier maar grau

las wel dat het bij anderen zonnig was

nu ik verveelde mij niet hoor

vandaag zondag

wil ik iets gaan doen wat ik graag doe

zal het niet verklappen voor het geval

het niet door gaat

ik hoop dat U allen gister een fijne dag hadden

en vandaag nog een fijnere

 


 photo ik hou van U_zpsapi6blme.jpg



 

 

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 


10 opmerkingen:

  1. Nu het was niet wat ik ervan verwacht had...maar het geluk van velen straalde van het scherm :)
    Jij op de valreep ook nog een liefdeslied met prachtige beelden.
    En vroeg slapen zei je...trusten dan maar hj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij je koffie al op, ik zit nu even aan een snel bakkie. Ja jij was wel erg vroeg hoor en dat op je vrije zondag hihihi. Buiten grau nog maar denk dat dat straks wel gaat veranderen hoor en dat we het zonnetje nog wel even zullen zien vandaag. Ik heb vanmorgen eerst mijn blog en zo maar weer even aangepast en nu zo eerst in de kleren... het is straks zo maar laat en ja ik krijg vanmorgen koffie drinkers uit Holland... Zal ze de groetjes wel even doen hoor hihihi. Mirjam deed gister middag al een belletje... Denk dat ze tussen de middag ook wel even een kom soep blijven eten.. ik zie het wel. Geniet jij ook maar lekker van je vrije zondag want morgen mag je weer. Een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste zin sloeg op al you need is love hoor haha
    Dat viel tegen...maar de rest ging wel over de pps grijnzzzz
    Vooral de eerste platen vond ik erg mooi...geniet je dag...maar ben je vast al mee bezig...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Wat een schattige pps..echt genieten.
    Poeh..jij was vroeg wakker ,zeg.
    Maar je dan je hebt wel een prachtdag om van te genieten.
    Nog een zonnige middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja achter het glas...het wachten is op de kleine mannen kan het spelen beginnen grijnzzzz
    Jij dus een mooie wandeling erop zitten en op naar je warme hutje...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dat zijn nu geen carnavalswagens maar toch mooi hè..nog 2 te gaan...
    Speelkleed is nu bezet...zal eens kijken of ik erbij pas...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke pps met super mooie muziek ,tja een echte Zwijmelaarster hier .en ook hier een prachtige zonnige dag .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dat zie je wel zitten hè...maar alleen met de carnaval hoor haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet zoveel inplannen dan komt er hier altijd wat tussen...
    Die kans is bij jou iets kleiner...maar toch haha
    Mijn bankavond is voorbij...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was Valentijn en dan hoort het eigenlijk heel zonnig en warm te zijn hihi......
    In je pps'je genoot ik wel van de plaatjes van de kleintjes maar ik genoot emer van de mzuiek hihi....
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen