maandag 9 februari 2015

ik met pensioen , zie hier m'n opvolger in opleiding


17 opmerkingen:

  1. 3 x is scheepsrecht...jeetje is ineens overal aanwezig die koude handjes van jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja dat zie ik dat het een vliegtuig is...en de beste scheepslui staan aan wal grijnzzz
    Bankhangze...ga ik ook doen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel tijd over blijven houden om te HH
    toch?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha het is best nat in ons kikkerlandje...
    Een ding is zeker ik wil niet zoveel weg...ook lekker me eigen ding kunnen doen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu je weet maar nooit...maar je vind nooit meer terug wat je er achter hebt gelaten...
    Zou wel naar mijn vriendin willen, maar vind de reis te duur en te lang ;)
    Dus blijven we in een straal van 3 tot 4 uur vliegen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ff een plekje reserveren dan en heel hard sparen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Nou als ik dat zo zie dan kun jij over een paar maanden met een gerust hart met pensioen.. Hij drukt dat bakbeest vlotter op zijn plaats dan ik mijn auto in een parkeerplaats hihihihi. Ja en vandaag mag jij ook weer... je huis weer aan kant, je extra tukje weer gehad en vandaag de boel weer even vlot trekken en duwen op je werk. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen karel
    zal straks bij daglicht gelijk even het plugje veranderen
    denk dat bij je filmpje commentaar zit, wil ik wel even horen
    stom vergeet het gewoon te doen en erger me eraan als ik het nodig heb
    maar het staat nu op mijn lijstje hoor
    kan ik mijn pc hoekje ook weer even oppoetsen hihi
    ja ik ga zo aan de slag, op mijn tijd opgestaan en dan ben ik weer actief
    karel ga je een fijne dinsdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Je hebt alles gehad...kom je vandaag niet meer langs om te kijken of de trein nog rijd ?
    Of in ieder geval geluid maakt haha
    Ja ik zou hem zolang op een zijspoor kunnen zetten maar dan is je verjaardagsblogje weg...ook zonde haha
    Want zoals je zegt ben je iedere dag jarig...groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Wat een interessant filmpje.Ik vind het knap om zo met de vliegtuigen te werken.
    Best wel leuk werk en geen dag is het zelfde,toch...hihi..behalve als je er elke dag werkt.
    Jij bent al weer onderweg om met de kisten te stoeien.
    Ik heb weer eens een luie dag.Lekker plakken.
    Nog een fijne werk-middag/avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 10 blogjes duurt wel een tijd haha
    krantje lezen voor het echte werk begint...wel leuk dat je aan mijn treintje denkt in de echte boemel grijnzzzz...maja kan je ook moeilijk omheen whahaha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou is ze lief of is ze lief de trein is vervangen door een ander plaatje...kijk maar eens hj
    Wat we allemaal al niet doen om het jou naar de zin te maken...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk filmpje ,ook de man genoot mee want die is gek op vliegtuigen .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja nasi haha
    Wegdromen met de trein want die zit nu netjes onder het plaatje verstopt...
    Ja moet mijn trouwste bezoeker te vriend houden haha...vanavond weer meer grijnzzzz
    Die ga je vast mooi vinden...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja al gegeten en opgeruimd en zo richting bank...weet je wat jij doet is genieten van de kleine dingen des levens whahaha...tevreden achterover leunen en de ogen goed de kost geven...met blik natuurlijk...grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een genieter dan proost en op naar je warme mandje...al zal dat nog wel ffkes duren hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk filmpje Karel alleen af en toe een beetje moeilijk te verstaan door de wind.
    Mag je dit trouwens ook zo filmen en op je blog zetten???? Ik vind het wel heel gaaf om te zien hoor die grote kisten die door zo'n klein karretje worden "gestuurd".
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen