vrijdag 13 februari 2015

lachen is het beste medicijn

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes



vrijdag avond als ik dit typel

had een fijne vrije vrijdag

ik hoop U ook

al las ik andere berichten

blijft U

A U B

gezond , simpel omdat het beter is voor de

gezondheid

en daarbij is het van belang dat U lacht

laten we er eens wat spreuken bij nemen

wedden dat U lacht

en hij / zij die niet lacht

verteld mij dat ook

mooi zo

  photo spreuken_zpscqa5lxqy.png

 

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

17 opmerkingen:

  1. Alleen om het liedje geplaatst haha dus geniet ervan dan hoef je niet te klikken.
    Oja moet deze nog verwijderen...:(
    Jij steekt de draak met valentijn en dat nog wel op vrijdag de 13e...pas maar op morgen want ze schieten raak ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach we doen het er wel mee...ook al zijn het er 2 grijnzzzz
    Jij mag ook een paar uurtjes slapen...tot hoog water hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I so love that pic, Karel ... how many times have I rode my horse and stood still ... looking ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. godemorgen karel
    ja dacht laat mij eens kijken wie er al wakker zijn
    denk alleen wij tweetjes haha
    ik al menig kop koffie gehad, dus ben klaar wakker
    ook al weer een paar HH klusjes gedaan
    straks even stoffen en zuigen, wasje doen en dan is het weekend hoor
    vanwege het eventuele oppassen heb ik geen kaart gehaald voor de krite
    en nu denk ik net als kobie, veel zin heb ik er niet in
    heb net even te veel dingen aan mijn koppie
    hoop wel dat anke een geslaagde optreden zal hebben
    karel ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij ook al wakker, en vanmorgen al last van hoog water.. nou ik niet en heb heerlijk een uurtje langer geslapen. Mannetje komt dit weekend niet thuis dus hoef me niet te haasten al zal ik zo echt de dag dag wel gaan beginnen. Gister al de klsujes gedaan maar vandaag zijn er ook altijd wel weer wat dingetjes wat gedaan moet worden. Jij een heerlijke wandeling gemaakt, ja het was ook prachtig weer. Of Ed en Mirjam vandaag ook hier nog aankomen dat weet ik niet. vanavond gaan ze naar het toneel.... ik zie het wel. He Karel, ik ga je een hele fijne valentijns zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Een bekende maar leuke pps.
    Last van hoog water...ik duik daarna toch weer mijn warme mandje in.
    Het was zeker een pracht dag voor een wandeling, we mochten even ruiken aan de lente.
    Hier ook geen Valentijn,Neil werkt.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Hier was een spookje en dat was niet Valentijn...maar wel een doos merci bij de pc...bloemen kreeg ik gister al dus die tellen niet mee haha...geloof dat dit de 1e keer is in 40 jaar haha
    Maar goed altijd leuk verrassingen...toch?
    Jij aan de wandel of een pyamadag ?
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie ja maar weer eentje die altijd geroepen heeft dat is voor de winkels een goede omzet...
    Leuk nieuwtje hè...heb gelijk een van de nieuwe gestuurd...sea of love hj
    En jij vis uit de zee...om warm te worden....ja als je jezelf niet verwend wie doet het dan wel?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the pic with the horses by the water, Karel ... let's hope it's not salt water ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel,
    De meeste freubels maak ik via Pizap.
    Echt een heel leuke site om plaatjes mee te maken.Dank zij Nellie kreeg ik de link.
    Dan even door free editor om de verkleinen of te vergroten.
    Ja..het was best fris vandaag.
    Smakelijk
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik niet allemaal haha bijna allemaal grijnzzzz
    Zat toch wel wat tussen wat leuk was...2 van 8 is goed genoeg toch?
    Dus jij voor de buis in de pyama...wist wel dat je bang was om geraakt te worden whahaha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jippie hier gelukkig geen Valentijn blog !! Om die uitspraken blijf ik lachen ,een heel leuke pps .Ook nog even wat beelden bekeken ,wat zal jij het naar je zin hebben straks als je daar bent .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg hè ik weet nog niet wat we gaan eten...al is het bijna tijd.
    Zal geen culinair hoogstandje worden whahaha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuurlijk wel....Een uitsmijter is het geworden...met soep
    Goed gegeten en snel klaar hihi
    Had eigenlijk wel zin in pannenkoeken maar dan stinkt het huis een paar dagen...dus maar snel uit mijn gedachten gegooid...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is het enige wat me weerhoud om te gaan bakken...
    Maar als de kleinkinderen erom vragen doen we het wel whahaha
    Och het is en blijft voor de kleintjes een feest om de pannenkoeken te versieren naar eigen wens...
    Morgen spaghetti voor Daan en de mams maken...ook op verzoek haha
    Nu weer terug naar de bank voor all you need is love....bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whahahahahaha.... i lach me een ongeluk hahaah....
    Heerlijk dit soort uitspraken en ja... vaak is het nog waar ook hahahahaha.....
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen