dinsdag 24 februari 2015

natuur dromen

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

dromen blijft hoor

en ik hoop dat velen waar worden

en ik en wie weet ook U

wat van deze schitterende natuur beelden tegen komt

  photo Irmas digitale natuurwereld_zpsrqnsmzuk.png

ff op alleen lezen klikken

nee zal mij deze week helaas niet overkomen

maar ja die dromen hé

ik gebruik de komende dagen om mijn huisje

op orde en proper te krijgen

opdat

als ik na een weekje weg in een schoon en fris

huisje binnenstap

...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

17 opmerkingen:

  1. Ha jij zat niet te laag maar ik...nu bij de goeie en wat is het een mooie om te zien...echt genieten...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.. vandaag maar even lekker wat langer slapen toch? Ja voor jou is he nu kortdag aan het worden voor vertrek en het is lekker als je thuis komt dat je dan niet eerst gelijk de boel schoon moet gaan maken, maar binnen kunt stappen en even niets hoeft behalve de wasmachine en de koffiepot aan te zetten. Wij hebben gister een hele leuke dag gehad en goed geslaagd, zelfs het weer werkte mee, droog en zonnig. Nu zo de deur weer even uit... en ik ga je dan nu eerst ook een hele fijne woensdag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Jammer dat je er niet eerder aan gedacht had want bij de aldi hebben ze regelmatig aanbiedingen dus voor een prikje en ook skipakken...
    Grapjas de broek is te kleiner geworden haha...dat komt van je weet wel whahaha
    Was je in slaap gevallen op de bank of zomaar stil geworden...hoe dan ook nieuwe dag en zo erg was stekkie niet wel?
    Kan wel een week stoppen met daar te plaatsen hj
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was weer een heel mooie pps Karel met de bloemen en de diertjes .Dus nog ff en je gaat op vakantie .Dus de kleding te klein geworden ,jij niet gegroeid dus hahaha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij op koopjesjacht...dat is idd een hele hap eraf...nu maar hopen dat ie niet krimpt hj
    En je rugzak kan gelijk gevuld worden...wel eerst in het water zetten...lukt nog wel voor vrijdag..ja nog 2 nachtjes grijnzzzz
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Eerst even van de pps genoten, deze is weer heel erg mooi.
    Jij hebt een goede deal met de ski-broek,echt een mazzeltje.
    Niks buiten in de zon,het regent hier.
    Fijne middag en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee doe het ondergoed maar...ja dat is leuk winkelen zo
    Had dat van Wolfgang gelezen wat is het ook een eigenwijs manneke
    Ga daar niet meer heen ook...pfffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn schoonzus zou zeggen unne echte proese
    Ja dat heb ik ook opgegeven hij weet het altijd beter en kan ook alles beter...
    Och la mâr goan...wij weten wel beter whahahaha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja had het gelezen...dus jij gaat je buikje vullen met het kliekje wat geen kliekje is haha
    Wij eten lasagne...
    Morgen een jarige Rinus zag ik in de mailbox...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel.. dus je ski broek zomaar te klein.. zeker te heet gewassen.. gna gna, weet wel beter.. ssst. Maar voor een koopje eentje met een extra ronding erin zeker.... hihihihi. ja dat is leuk winkelen Karel. Jij winkelt doelgericht dus je kunt daar nooit moe van zijn.. dat bestaat niet en ik kan het weten, winkel weinig doelgericht in de stad hihihi. Ja wij de warme hap gehad, ook wel lekker want we kunnen nu straks een stukje brood pakken wanneer we willen. Ik kom er nu steeds meer achter wat er allemaal nog op de p.c moet.. kan jullie dingetjes niet openen, zowel bij jou niet als bij Rebbel.. er moet iets op waardoor ik dat weer kan openen, maar moet eerst even goed kijken hoe en wat want ben nog steeds aan het puzzelen. Nu lekekr vrij tot 5 uur en dan het dorp maar weer in.. he Karel, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb er een van Jaqui gemaakt...toch handig als je die zelf aan kan passen hj
    Lachen hoor jij denkt alweer aan 2 x eten...smakelijk nogmaals dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier begint het lekker te ruiken...staat nu in de oven.
    Een kwartiertje nog en dan kunnen we aan tafel...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klopt helemaal...alleen dat bakkie leut komt om 8 uur...bij de tv
    Ben nu foto's aan het uitzoeken...kreeg 3 mnd van Marijn en Robin hihi
    Dus ben voorlopig zoet....bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb ze net binnen gehaald...straks maar eens uitzoeken ook...en nee freubelen is wat anders.
    Doen we ook wel weer eens...als ik weer bij ben met de foto's
    Dus jij speelt voor truus...met een jurke en shortje aan?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige natuurbeelden Karel en ja, die zien we allemaal toch wel eens :-)
    het is jammer dat ik Greetje niet persoonlijk ken anders had ik haar gevraagd ook eens een powerpoint van mijn foto's te maken. Jij in je huisje aan de gang en vandaag je laatste vrije dag.
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die had je al gezien dus nog ffkes op de plank gelegd hj
    Komt wel als jij op vakantie bent...
    Deze gaat morgen ook weer op de plank..ben een beetje aan het puzzelen...grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En waar is jou Moet-maar-weer-ff-pppfffttt ???
      Whahaha

      Verwijderen