vrijdag 20 februari 2015

omschakelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

gister een pracht wandeling gemaakt

dat slapen zal wel lukken

mede omdat ik moet omschakelen

naar de nachtdienst

overleef ik ook wel weer



ik neem U ff mee in de nacht

maar zo romantisch als het daar is

is het op het werk niet

:)




 photo Venise20La20Nuit_zpse7qwdeze.jpg




...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

11 opmerkingen:

  1. Jij nachtdiensten dus ook de pps maar in de nacht...maar je zal wel gelijk hebben niet zo romantisch op spl...dus geniet maar van de lichtjes in Venise
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus nu vandaag eerst nog wat vrije uurtjes, en nog even een tukje denk ik en dan de nachtdienst in... Ja dat is dan weer even omschakelen he. Maar goed je hebt ook weer wat moois in het vooruitzicht toch? Eind deze maand ga je er even tussen uit.. Ik ga straks even uit de lucht zeg maar, het hoe en waarom lees je nog wel op mijn blog. Ga ik je dan nu een hele rustige vrijdag wensen en voor laters vandaag.. welterusten hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,

    Het is zeker geen weer voor een wandeling.
    Met dit weer kun je misschien beter omschakelen naar de nachtdiensten.
    Zo mooi is het echt niet op spl in de nacht, dan maar naar venetie.Mooi hoor.
    Nog een fijne vrijdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Wat een druk gedoe allemaal bij jou...wassen en zuigen, maar de mededeling dat je nog eten in huis hebt stelt me gerust hihi
    Ja als je die werkjes allemaal laat liggen dan kan je niet rustig slapen haha
    Maar je bent eraan toe of je moet ?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hallo ik ga niet slapen hoor hihi
    Doe ik wel als jij aan het werk bent in de regen..
    Zo rondje klaar en nu op naar de wp...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Karel. Zo ik ben er weer hoor.. ja de boel was zo aangesloten, en op de harde schijf gezet maar de mannen zijn weer haastig vertrokken naar Oss, nee Milli blijft niet, en moest ik maar kijken hoe alles weer over te zetten op de p.c ... dus niet. Anke kwam als geroepen want die heeft iemand gebelt en wilde het wel even doen.. binnen een kwartier stond alles er op.. Nu voor mij zoeken en wennen maar goed dat zal ook wel weer loslopen.. Jij even lekker op tuk denk ik, en straks op naar de eerste nacht.. werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huisje wat rechttrekken voor het weekend...kan ook als het regent haha
    Maar is hier nog steeds droog ook...dus had de ramen wel kunnen doen...nu te laat grijnzzzz
    jij slaapt nog maar ff als dat gelukt is tenminste...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Karel als je even tijd hebt en dat hoeft vandaag niet hoor... maar ik heb een probleempje.. als ik nu op faforieten klik waar ook mijn bucket in zat en ik klik op bucket dan moet ik naar eigenschappen gaan en kijken of het doel wel goed is... geen idee wat daar mee bedoelt wordt... maar kan nu geen plaatjes zetten want kan niet in de bucket komen... weet jij hoe ik dat op kan lossen/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Karel bij deze pps slaak ik even een diepe zucht zo mooi is het daar .Even vind ik het dan jammer dat wij geen vakantiegangers zijn want dan ''mist'' een mens wel veel hoor . En jij nog de laatste loodjes wat werk betreft maar eerst nog even een kleine vakantie !
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben ik ook weer even, heb ze gevonden hoor Karel is nu opgelost...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha de eerste vraagjes waren er al zie ik...ja das ff zoeken natuurlijk, maar komt vast goed en ze kan je altijd vinden met de vragen die ze heeft...
    Na je nachtdiensten nog tijd genoeg om alles recht te trekken toch?
    Maar eerst je nachtdiensten en ja dan doe je niet veel meer dan werken en slapen...voor je het weet zijn ze weer voorbij...je zal wel bijna aan de boemel gaan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen