donderdag 26 februari 2015

tot de 7de of 8ste maart

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

zo ik ben vanavond weg van hier

naar daar waar de trompet schalt

  photo karels taptoo_zpsf6tkagx4.png



ja lieve vrienden van mij in Zwitserland

vonden het na vijf jaar wel weer eens tijd

ik kreeg van hen een kado

voor en mijn 65ste verjaardag en pensionering

al moet ik nog een klein stukje door

:)

en ik nam toch het besluit het aan te nemen

zal een mooie week worden

en ook wel emotioneel

:)

  photo kado_zpsirs4o7am.jpg


ff op alleen lezen klikken

ja ik kom in dat dorp



Lenzerheide



al sinds 1980 eerst alleen om te skieen

maar al snel was ik daar ook in de zomer of herfst

om te wandelen

reed er drie maal op de fiets heen

ja ik was / ben daar thuis

:)



  photo zwitserland bergwereld_zpsf4xwikpb.png

zo ik laat het zo

ik weet niet of ik online kom

maar ach wat is een weekje

voor U het weet ben ik wederom

mocht U willen zien wat voor weer ik heb

klikt U maar ff op de cam hier onder

en dan daar op de cams in het gebied

 



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

en tot over een week

liefs

Karel

 

 

76 opmerkingen:

  1. Of je dit nog leest weet ik niet .Maar ik wens je een goeie reis en een geweldige vakantie in dat mooie Zwitserland
    Met een knuff van mij ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke daar komt ie haha

    Gossie ik weet nog dat ik aan Magda vroeg om die bovenste voor je te maken...en zij gelijk aan de slag...prachtig dat iemand zoiets gewoon voor je doet...en voor jou haha

    En ja dan de vrienden van greetje...past goed onder de kaart voor so ein verrückter Holländer grijnzzzz

    Morgen dus een flinke reis voor de boeg en pas zaterdag aankomen pfftttt
    Hopelijk slaap je in de trein...

    De onderste pps had ik geloof ik ook...maar voor de wintersporters en the Peak gekozen...

    Wens je een fijne week met je vrienden en pas een beetje op je bent geen 18 meer...ook al denk jij af en toe van wel...geniet je vakantie en kom gezond weer terug.

    Trusten


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een heel fijne vakantie gewenst "hals und beinbruch". Tot de 8ste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel.. Ja vanavond mag je weg ... en dus de nacht trein.. kun je lekker slapen onderweg en morgen fris en fruitig gelijk op de lange latten... hihihi. Ja dat weekje overleven we wel hier op het blog hoor... als jij maar gaat genieten, maar dat geloof ik wel. En zoals Rebbel zegt.. je bent geen 18 meer dus geen fratsen. We zullen je vandaag vast nog wel even treffen hier op het blog en ik wens je dan voor nu een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Jij alweer wakker,Hopelijk kun je slapen in de trein.
    Wat is die pps toch leuk die voor jou gemaakt is.
    En de kaart van je vrienden, werkelijk heel lief.Kan me best voorstellen dat je dan een traantje moest weg pinken.
    Het is je van harte gegund..haha.. die malle Hollander.
    Hoe laat vertrekt de trein?
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel.. jij lekker alles op je gemakje bij elkaar zoeken en klaar zetten, kun je straks zo de deur achter je dicht trekken voor een week.. Hoe lang ben je straks onderweg naar plaats van bestemming? Je laat het zonnetje achter je vandaag maar denk dat het daar ook prachtig weer zal zijn en ja wij komen weer in de drup komende week. Maar vandaag mooi dus ik ga zo weer even een rondje lopen. Ed moet naar Leeuwarden en vroeg de auto, breng ik die straks even bij hem en ga ik van daaruit een blok om... Ritza en ik net de kliek stampot van gister even meester gemaakt, het zal maar zuur worden hihihihi. He Karel, of ik verder vandaag nog langs kom.. geen idee maar ga nu vast zwaaien hoor.. ZWAAI ZWAAI... heel veel plezier en we horen vast wel wat van jou kant komende week... en anders volgend weekend wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel...jij hebt vroeg in de morgen flink gekopieerd haha
    Maja je hebt ook wel wat anders te doen vandaag hè...en ja goeie vraag van ko hoe ik nu moet slapen deze week...zonder dat trstksj whahaha
    Komt vast goed en zondag komen Daan en Guus alweer...al heeft Daan wat nieuws gevonden...geen kusjes meer haha...zegt ie "heb je al gehad, ik blijf aan de gang..." grappig hè...
    Ja dat kreeg de mams gister te horen maar had er dan ook al 3 gehad.
    Kleintjes kunnen soms mooi uit de hoek komen.
    En nee je bent geen 18 meer...en ook geen 50 haha
    Geniet je dat en met de voorbereidingen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe jij me na dan?
    Nu ik was net p stekie eens kijken of het lukt hj
    Ja is een wijsneusje...maar hij niet alleen er komt hier herrie in de tent als de kleine mannen zo doorgaan...maar daar weet oma wel wat op...stuur ze allemaal naar buiten met opa grijnzzzz
    Jij verder hier...nog niet klaar dan?
    ZWAAI en doe ik nu alvast voor je ertussenuit glipt....have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 x hetzelfde plaatje in het gb hj
    De lachende poes :)
    Klopt klikte op het foute knopje...komt als jij in de trein ligt te slapen...knorren haha
    Smakelijk en goeie reis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja bij die sommige wpers zit ik vast ook wel bij...anders zwaait er wat...haha mijn handje
    Doei doei...goeie reis en tot over een dikke week...toch?
    Ga jij nu maar lekker genieten van je reis en je vrienden...en wie weet van je medepassagiers.
    Slaap ze in de interliner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie het je bent er helemaal klaar voor...en met die schone lucht in de bergen zal je de puf wel minder nodig hebben. Nogmaals veel plezier en goeie reis en lieve groet van je moatje terug ;)
    Geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Voor ik de keuken in duik wens ik je een super leuke gezellige vakantie met je dierbare vrienden.
    Meestal wordt er gezegd"geniet..maar met mate".
    Maar niet voor jou.. geniet volop.
    Zwaai..Zwaai..
    Smakelijk als je nog een hapje gaat eten en slaap lekker in de trein.
    Kom lekker uitgerust weer terug.
    Smak.. een dikke kus.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe kom je erbij de skier weg...is gewoon een blogje gezakt...
    Ja het gaat allemaal gewoon door ook al ben jij er ff niet.
    Dus dit blogje weer van de plank gehaald en zo komen ook de breisters weer terug haha
    Geniet jij nu maar en dank voor al de trstksjs
    Krijg je van mij een drieklapper terug Mwahhhhh
    Doei (snik snik) moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan jij daar niet tegen hj
    Nooit tegen een vrouw zeggen waar je niet tegen kan die gebruikt dat tegen je...
    Zo nu ga ik een potje huilen...zal stil zijn zonder jou krabbeltjes...bon voyage
    Die hadden we nog niet haha
    Zakdoek bij de hand....snotterdesniksnik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja je hebt de tijd
    Voelt als thuis vertraging hj
    Maar of dat ingehaald word blijft de vraag...slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoezo krabbels weg...hoe kan ik er dan op reageren hj
    emmerich? Maar een kwartiertje...kon erger haha
    Jij trekt nog maar een blikje open je kan altijd nog proberen om het in elkaar te rammen met je hoofd...voor de tatoo...krijg je gelijk vragen bij aankomst of je op het blik hebt geslapen...
    Stoel onderuit nog te vroeg dan?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. aha je gaat onder zeil...slaap ze en wel op tijd wakker worden hj
    Ligt het lekker ?
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor het geval je de rest van de week er niet meer bent...heb je nu al goed je best gedaan.
    Slaap lekker en had je goed gezelschap?
    Of is het rustig in de slaaptrein?
    Als je dit leest ben je wakker haha...mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel. Las net dat je al bijna in Zurich bent.. dan schiet het al mooi op en heb je het langste eind al weer gehad. Maar je bent vroeg, heb je je wekker mee hihihihi, geintje. Hopelijk heb je wat kunnen slapen, anders val je straks om... nog een paar uurtjes en je bent op je plekkie en kun je lekker bijkomen op je bankje.
    Dus Rob belde je nog, ja Ed en Mirjam hadden het er vorige week ook over, hadden al een paar keer contact proberen te krijgen met Rob maar kregen geheel geen gehoor. He Karel, geniet nog maar even van je reis en ik wens je een hele fijne zaterdag.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ha die reiziger
    bijna op je bankje hihi
    wens je heel veel plezier toe karel
    fijn weer wat van rob te horen zo via jou
    was altijd al een zwijger, maar als je maanden niets hoort
    is het fijn als hij zich even meld
    groetjes daar en genieten maar
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Karel,
    Ik denk dat je ong. wel bent.
    Kan je je vrienden in je armen sluiten en bijkomen van de lange reis al waren de stoelen lekker om in te dommelen.
    Fijne dag en geniet ze.
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha vroege vogel...had je dat herrieding bij of waren er stoorzenders onderweg?
    Of de slaap was gewoon op kan ook nog hj
    Denk dat je nu aan de lunch zit en kunnen de verhalen over en weer gaan...
    Laat het feest maar beginnen...geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja die extra kilotjes van de rugzak zal wel zwaar zijn...maar je hebt het gehaald en berg af is altijd makkelijker hj
    Dus de eerste staat al op de ski's zoals je al zei...en iedereen al begroet?
    Het mistery van het bankske komt ook nog wel...nu lekker ff uitrusten en installeren en je kan er tegen.
    Wel zwaaien als je voor de cam doorloopt haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als het goed is zit jij nu aan een pint samen met je vrienden...of had je een jetlag en moest je vroeg gaan slapen...hoe dan ook wens je een goede nachtrust en geniet maar verder ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja karel als je met vrienden bent dan krijg je ook het minder goede nieuws mee...
    Nu maar hopen dat ze er nog wel wat aan kunnen doen.
    Moest ff op de kaart kijken maar duidelijk nu...
    Ja voor een buitenstaander is het minder maar je krijgt idd een klap en begrijp dat die nog niet zo oud zijn ook. Van de andere kant zie je hem nu nog volop en kan je hem zo in herrinnering houden.
    Hoop echt dat ze een oplossing hebben...slaap wel moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Karel.. Jij aan het ontbijt nu en dan straks op de skies.. zal wel weer even wennen zijn, maar naar de kinderpiste voor het eerste rondje hihihihi. Goed aangekomen en jij blij dat je er was en zij blij jou te zien neem ik aan. Maar lees hier boven dat je ook minder leuk nieuws hebt gekregen. Horen we vast nog wel. Ga jij straks maar rustig aan de berg af... wens ik je een hele fijne tocht naar beneden en een goede zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha die Karel,
    Als het goed is sta je op de lange latten en suist van een berg af.
    Zal wel ffkes wennen zijn.
    Volgens mij verleer je het niet,toch!
    Ja..ik lees wat Nellie schrijft..Niet alles is rozengeur en maneschijn.
    Sterkte er mee ,hoor.
    Maar vergeet niet te genieten.
    Doeiii..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi karel
    Ja het hoort erbij maar leuk is anders...
    Dus jij gaat kijken of je nog rechtop kan blijven staan...
    Geen rare fratsen uithalen...maar op je botjes passen.
    Maar zoals je zegt zoiets verleer je niet...ski ze en geniet de rest van de dag samen met je vrienden
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zeker weten hadden wij ook een fijne dag...alle tijd voor de kleine mannen en verder een echte rustdag.
    De spiertjes vertellen je dat je niet zo'n rare fratsen uit moet halen hihi
    Feliciteer Wiso maar van je blogmaatje...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen Karel.. dus de spiertjes werken een beetje tegen.. ja dat is ook logisch natuurlijk want je doet ongewone dingen. Maar je eerste tochtje is goed gegaan dus dat is alweer heel wat. Nadien een feestje las ik.. Hier is het feestje weer afgelopen en gaat Ritza weer naar school en ik ga aan de schoonmaak. vandaag eerst de ramen en vitrage maar eens.. Ik hou het nu even kort maar kom vandaag wel weer even langs hoor. Wens ik je nu een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. He die Karel.. goed geslapen ondanks de spierpijn? En straks even de techniek bijwerken. Je zal wel te voorzichtig zijn geweest en dan span je nog meer de spieren aan.. maar goed als je maar lol hebt. Hier de armspieren weer even soepel gemaakt. De ramen zijn in de kamer weer schoon, de schone vitrage hangt weer en nu zo even alles even stoffen, zuigen en dweilen. Hoekje voor hoekje maar even en dan alles weer op zijn plaats. Zie ik wel hoe ver ik kom. Ga jij maar lekker genieten van de sneeuw.. hier schijnt de zon, maar een stevige koude wind. En heb je je bankje al weer gevonden? He ik ga weer, ga snel verder en dan straks maar weer even krabbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha karel
    Dus de spiertjes blijven lastig...gewoon blijven bewegen ben je het het eerste kwijt...
    Ha jij mocht mee gaan winkelen grijnzzzz...leuke bezigheid op je vakantie hj
    Tja voor regen kwam je daar niet hè...maar al wat er geweest is heb je gehad...nu maar weer genieten van sneeuw en zon...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou ja kunnen ze lopen en gaan ze met de gratis bus hj
    Maar als het goed is gaat het per wandeling terug met een omweg haha...
    Kunnen jullie weer volop kletsen onderweg...daar hou jij zo van grijnzzzz
    Wij houden een rustdag hoor...weer druk genoeg geweest in het weekend...en wij misten onze rust.
    Geintje hoor was reuze gezellig en houden ons goed bezig.
    Geniet je dag en je vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Karel,
    Haha.. winkelen,je favoriete hobby.
    Maar ja.. het weer werkt niet mee.
    Die spieren toch.. je wist niet eens dat je er zoveel hebt als ze pijn doen...
    Nog een fijne voortzetting van je vakantie.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. He die Karel... dus aan het winkelen, goed voor de beenspieren... en dan nog om het meer heen wandelen.. kun je er niet over heen schaatsen? Ja dat is jammer, regen... hier niet hoor, volop de zon, droog en wat wind al neemt die al weer af. ik hier de kamer weer op orde, morgen maar weer verder en dan ook bij Marten een begin maken van de grote schoonmaak. Ga ik zo even naar de Hema.. en daarna gelijk Ritza even oppikken van school. Kan mooi zo. Jij wandelt maar even, morgen nog stijver in de ben hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mannen pffttt haha
    Moet je niet kijken of ze wat interessants hebben hangen...zoals een plu hj
    Ach je vermaakt je vast wel en je hebt altijd betti nog om mee te spelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dus het was een overlevingstocht voor jou...laat het ze maar niet horen grijnzzzz
    Smakelijk en waarschuw de dames als het tijd is om te douchen ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een stille hint is beter...bv wat ruik ik hier toch haha
    Maar goed jij bent er klaar voor...blijft de vraag waarvoor whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nu ben jij eens laat...wij zitten al aan de koffie...zo de bank op...
    Geniet je toetje en de rest van de avond...schiet al op daar...ga bijna aftellen haha
    Vandaag echt een rustdag gehouden...heerlijk is dat.
    Nieuwe foto's geplaatst en verder gewoon mak an.
    Geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jij past je aan aan de gewoontes...ja je hebt ook alle tijd hj
    Zolang het genieten is no problem toch?
    En al plannen voor de rest van de week...of ligt dat ook aan het weer?
    Slaap lekker straks

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja tuurlijk op de latten en ja die zon is afwachten...
    Moet wel anders heb je de zonnebrand voor niks als ballast mee genomen.
    Slaap lekker en ik zal duimen voor wat zon...ook voor hier dan....trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Goedemorgen Karel. Nou ik hoop voor jullie dat er vanacht weer sneeuw bijgevallen is en dat je vandaag weer op de latten kunt.. Zou toch wel leuk zijn.. Of ben je nu zo stijf dat het vandaag apreski wordt? Hier gister tot een uur of drie zon, en daarna flinke hagelbuien.. met stormachtige wind. ik hoop dat het hier vandaag weer gewoon zonnig wordt maar goed dat zien we wel. ik straks samen met Fonnie naar Marten en daar een begin maken met de schoonmaak. Voor nu wens ik je eerst een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ha die neef
    fijn dat je zo genet van het witte goedje
    al moet je er thuis niets van hebben
    en ja je weet ik ben dol op sneeuw hihi
    geniet er nog maar even heerlijk van
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ok hier snel nog even een krabbel en dan snel verder. Maar moest eerst ook even een stukje brood voor ik van mijn graat val.. hihihi geeft gelijk weer zo,n rommel. Dus vandaag kun je weer op de skies.. Ja je komt daar ook zeker niet om te winkelen gna gna. Ritza ook wakker, gaat onder de sproeier en ik ga verder met soppen.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi karel
    Wat een leventje hè...opstaan koffie drinken en dan samen wat ondernemen...
    Denk dat jij gaat voelen of de spiertjes nog op de juiste plek zitten haha
    en ja de zon is daar hoog natuurlijk sterker...maar goed hopelijk heb je de buien gehad en kom je hier straks terug en is het lente haha...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ha die Karel,
    Een pracht foto in de mail.
    Schitterend uitzicht op de bergen..hihi.. heel anders dan hier.
    Regen in de gracht maar we krijgen het voorjaar op zondag.
    Daar kijken we naar uit.
    Geniet verder van je vakantie.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. We hadden al even gemaild Karel en ik hoop, nee ik weet zekekr dat je daar heerlijk even geniet. Je vrienden, de omgeving en alles wat erbij hoort. Zag de mooie pps van Greetje en de tekst van "vrienden" mooier kon je niet plaatsen. Nogmaals heel vele plezier en blijf maar lekker even ofline, geniet van je vrienden om je heen.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha een record
    Denk dat de dagen vermoeiender zijn dan je toe wil geven...of zijn de anderen sneller moe ?
    Hoe dan ook zo kom je uitgerust terug straks...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Goedemorgen Karel. De halve week al weer voorbij.. Nog een halve week te gaan en dan mag je de skies weer in de groene bomen hangen.. hihihi. Maar eerst nog lekker genieten van het mooie uitzicht zo te zien was op de foto en van de mensen om je heen. Hier wordt de dag vandaag weer even anders ingedeeld, wat aangepast en morgen naar Marten i.p.v vandaag. He Karel, geniet de dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi karel
    Als jij aangeeft dat het een prachtdag was dan zit het wel goed en ja op tijd je mandje in na zo een dag zal ook geen straf zijn. Maar dat ritme moet er straks weer uit haha
    Want dan komen de tukjes weer whahaha
    Dus sneeuw...nu hier is de lente op komst en dat is in het weekend zeggen ze...dus jij zit goed...
    Wij vanavond een feestje...ja die blijver er ook gewoon komen haha
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Karel,
    Ik kan me best voorstellen dat je in de avond rozig wordt.
    De frisse lucht, de zon en alle indrukken.
    En natuurlijk het skien, doe je ook niet alle dagen.
    Geniet ze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Goedemorgen Karel. Ja de dagen zijn nu voor jou wat drukker bezet, veel buiten en dan wil het s.avonds wel slapen. Nog lekker een paar dagen te gaan en als je thuis komt is het hier lente... En je hebt daarna nog een week om in je ritme te komen. Ik hou het nu even kort, straks de deur uit, en ik wens jou een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mogge Karel,
    De foto in de mail wil niet openen.Maar ik zag genoeg sneeuw.
    Het is een super gezonde vakantie met heel veel buiten zijn.
    Nog een paar dagen genieten van al het moois om je heen en als je terug komt is het lente.
    Fijne dag en geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. goedemorgen karel
    dus de sneeuw uit je oogjes vegen i.p.v. de slaap haha
    dus genoeg sneeuw om te skien heb ik wel in de gaten
    geniet er maar lekker van
    wens je een hele fijne en gezellige donderdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi karel
    Jij denkt aan een rustdag...krijg het koud als ik de foto zie hj
    Nu wij waren net erop uit en de zon schijnt en is best lekker buiten...was maar naar het gemeentehuis maar toch...ff heerlijk.
    Zo heerlijk dat we vergeten waren dat we vanavond ook nog moeten eten dus nogmaals vandaag haha...groetjes en geniet je RUSTdag

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Toch lekker een frisse neus gehaald...ja binnen zitten kan je hier ook dus zou zonde zijn.
    En de gedachten alweer bij de thuisreis of denk je daar nog niet aan?
    Geniet je dag en smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ha Karel,
    Hier is het nu lente en jij zit in het witte goedje waarvan je hier een hekel aan hebt.
    Naderhand kon ik de foto toch downloaden.
    Nog een heerlijke vakantie dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. haha tot vanavond wat eten en slapen...wat doe je vannacht dan?
    Of bewaar je het slapen weer voor in de trein?
    Nog een dagje sneeuw en je komt terug in de lente...heerlijk weertje hier.
    Smakelijk en fijne avond en goede reis terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Zo no 60 wordt tijd dat je weer kan gaan bloggen haha
    Hoop het zo voor je dat je morgen nog een keer op de latten kan genieten en erna van de spierpijn hj
    Schiet echt al op...nog 2 nachtjes...maar je kan dan heel lang van de herrinneringen nagenieten.
    Slaap wel...oja wordt iedere avond vroeger haha

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Goedemorgen Karel. ja voor jou schiet het nu ook al weer op. Gister een sneeuwstorm maar toch een wandeling gemaakt.. Hopelijk is er voor vandaag nog een dagje op de lange latten voor je. Ja en morgen nog.. denk dat je weer met de nachttrein gaat maar dat zullen we nog wel vernemen. Vandaag nog maar lekker genieten daar. Ik ga zo ook de dag beginnen en wens jou een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi karel...je hebt alles wel gehad daar...regen, sneeuw, storm maar je hebt op de latten gestaan en vandaag als afsluiter nog een keer...mooi toch?
    Die spierpijn hoort er ook gewoon bij...maar dat loop jij er wel weer uit...
    Veel plezier vandaag op de latten...toevallig vandaag zwitserland op wp staan...maar zie je bij thuiskomst wel weer...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Karel,
    Je hebt zeker alles gehad maar nu weer een mooie zonnige dag om te skiën.
    Ik las dat je morgen weer richting Hilversum gaat.
    Maar eerst nog genieten van je vrienden en de sneeuw.
    Geniet van je dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Maar goed dat ik een beetje weet waar je het over hebt anders was het niet te volgen...maar een goed gesprek met je 2e moedertje en de waterlanders kwamen zomaar uit de oogjes gelopen.
    En wat woorden moet kunnen onder vrienden...als het de sfeer maar niet verziekt...
    Nu je laatste nachtje in het warme bedje en morgen op pad...goeie reis en zie je wel weer verschijnen ergens onder een blogje...slaap lekker moatje en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ha waar zag ik die al eerder...de laatste hj
    Ja gelukkig zijn er ook andere vormen van info doorgeven...
    Dus dubbelop deze keer...geeft niet haha
    En was de vis lekker en fijn laten zwemmen ook...grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Goedemorgen Karel. ja je week Zwitserland is weer voorbij.. maar je hebt wel weer een week even kunnen genieten van alles en iedereen en dat heb je maar weer. Een week is dan ook zo maar voorbij. En gister ook nog aan de vis gezeten, dat kan dan al helemaal niet meer stuk hihihi. Ja en dan vandaag de reis terug naar huis beginnen. Kun je daar nog lekker gaan nagenieten van je vakantie. En je treft het want je komt met mooi lente weer thuis. He karel, wens je een hele vlotte reis terug en een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ha karel
    Ja het zit erop en je mag de berg weer af...
    Al moet ik zeggen dat ik je niet echt gemist heb haha
    Je was er volop...nu de lange reis weer ondernemen en zal anders zijn dan de heenweg...of kan je overdag ook slapen?
    Nu zien je wel verschijnen hier of daar en wens je een goede reis terug naar ons lenteachtige kikkerlandje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Karel,
    Jij weer op de terug weg naar ons zonnige landje.Mooi fietsweer wat ik morgen ook zal doen.
    Dus er was een botsing tussen de twee heren.Kan gebeuren als je een week met elkaar optrekt.
    Maar uitgepraat en de lucht is weer geklaard.
    Fijne reis.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dus met roodomrande oogjes op pad...ja jullie weten dat het weer voor een lange tijd is en dat is voor vrienden natuurlijk ook moeilijk en zeker als de gezondheid mee gaat spelen.
    Maar je had een prachtweek...kan je heel lang op teren en gelukkig is er mail en andere zaken...dus uit het oog betekend niet uit het hart...boemel ze en zeker genieten van de natuur onderweg.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ha als ik buiten ga om te genieten heb jij niemand om tegenaan te kletsen...hj
    Hoe laat komt je aan op je stationneke
    Geniet van je uitzicht...je zit zo weer in je eigen boemel whahaha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dus straks in je oude vertrouwde boemel van A'dam naar huis ;)
    Heb je zo veel vertraging of valt dat mee?
    Hoe dan ook je bent onderweg haha

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ha tuurlijk had ik weer niet aan gedacht...maja ik boemel dan ook niet zoveel...
    Al heb ik er wel een leuk blogje van in de wacht staan grijnzzzz
    Ben benieuwd hoe laat je thuis voor de buis of je kastje aan de pint zit ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dan maar aan het water is ook beter hj
    Maar je vind daar vast wel wat op...en het is dan ook zo weer morgen grijnzzzz
    We gaan aan tafel...smakelijk...denk dat jij ook intussen wel wat op hebt...of knort het maagje intussen?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Je zal toch ook morgenvroeg wat te eten moeten hebben...och denk dat je op het station ook wel wat kan krijgen...om mee te nemen...en anders is dit een goede eerste stap naar dieet whahaha
    Denk dat je er bijna bent...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  74. aha dan ben je nu dus thuis aangekomen...met een rammelende maag...nu niet gaan sneukelen haha
    Fijne rest van de avond

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Nu kan je dan echt aan je rust beginnen...hutje nog schoon en zon schijnt morgen weer, dus genieten maar. Vanavond even de fotolijstjes anders ingevuld...nu zit Guus er ook tussen hihi
    Ja als er 6 zijn dan kan je heel wat schuiven als je maar genoeg lijstjes hebt haha
    Ze hangen zelfs op de wc...en een kalender met foto's in de keuken...voorlopig hangen er genoeg haha
    Je zal wel moet zijn van het niksen in de trein of had je wat aanspraak?
    Hoe dan ook slaap zacht en morgen gezond weer op...trusten

    BeantwoordenVerwijderen