maandag 23 februari 2015

verder dromen


mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

ik het het weer overleefd

die nare diensten

goed geslapen vandaag

dat de helft van het omschakelen

is ook gelukt



de laatste dagen stonden hier in het teken

van dromen

nu ik zal U wat vertellen

dat beviel mij wel

dat ik ga er nog ff mee door

want ja nu lig ook ik weer in de nacht op 1 oor

doe het net ff anders

zeg maar met een gedicht zo mooi

en ook mooi verwerkt een een mooie

pps

ik zou zeggen geniet als ik deed

na het lezen klikt U op

Shadow

en natuurlijk ook ff op

alleen lezen

 


Dromen
over dromen


 

Dromen over dromen

Die wel eens uit
konden komen

Dat hoopt toch ieder
mens

Zo heeft iedereen een
wens

 

Dromen dat je kopen
kon

Alles wat je maar
verzon

Dat je hele leven
lang

Vol zat met gezang

 

Geen oorlogen en
vechten meer

Geen tranen en geen
harte zeer

Het leven vol met
kleuren

En altijd open deuren

 

Dromen van een
regenboog

Ook al lijkt hij nog
zo hoog

Maar dat je
vederlicht kon stijgen

En op die regenboog
kon blijven

 

Dromen van een goed
bestaan

Waarin je nooit
alleen zou staan

Maar met veel warmte
om je heen

En nooit of nooit
meer alleen

 

Dat is de kracht die
dromen geven

Ook al is het maar
voor even

En iedere nacht dan
kan je weer

Dromen keer op keer


Shadow

 

...

ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben



pc notebook webcam photo 7422.jpg


 

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

19 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Het is 17.45 en ik lees Mogge ,ik glimlach maar even .En dromen ach die hebben we allemaal wel denk ik .Mijn echte dromen zijn vaak niet zo leuk maar de ''dagdromen'' dan wel weer .Een mooie pps in elk geval
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik val er bijna bij in slaap en moet nog een paar uurtjes...

    Trusten hj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus jij al een hapje weg gewerkt...wij gaan zo aan tafel...
      Fijne avond en ja hoor je bent weer bij hj
      Mzl

      Verwijderen
  3. Je kan wel hohoho zeggen maar het is zo...en nog geen bedtijd dus de oogjes moeten nog wel even open blijven...ben benieuwd hoelang jij nog blijft dromen grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten kijk ik wat jij plaatst...en dan maar zo het komt...maar moet me wel bedwingen om het dan niet weg te drukken...dus de hele rit uitgezeten hoor...
    Ja dat de nachtdiensten niet je favoriete zijn weten we...hopelijk blijven die verder waar ze zijn haha...nu eerst maar lekker genieten van je vakantie...en het slaapritme weer krijgen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In gedachten ben je volgens mij al op je plekkie...en dat is niet onder de wol maar op je bankje hoog in de bergen... ;)
    Leuk hoor je blog aanpassen terwijl je weg bent...hebben wij het idee dat we ook in de sneeuw zitten.
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat het gewoon op je afkomen...en een beetje voorpret mag best.
    Dus laat maar dwalen die gedachtes :)
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg uit je bed, ja zal wel weer even omschakelen zijn... ach vandaag weer een gewone dag na weer gewoon in je bed te hebben geslapen vanacht... Jij droomt natuurlijk al weer over de witte vlaktes waar je naar toe gaat.. hihihi. Nog een paar dagen dan is het al zover.. maar je zal eerst thuis de boel wel op orde brengen denk ik. ik ben er vandaag verder niet, ga met Ritza er even op uit.. dagje stad, met winkelen, film en hapje eten. Maar zo eerst hier ook even de boel een beetje rechttrekken.. gister alles al weer even gedaan dus ben zo klaar. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent ook aan de slag gegaan en het dromen laten voor wat het is hihi
    Nog 3 nachtjes....ja dat tellen doe ik voor mezelf hoor, zodat ik niet vergeet te zwaaien whahaha
    Nee hier nog steeds boven aan de gang...bedden nog opmaken maja zijn er dan ook 5 en dan de kinderledikantjes nog...maar goed alles is gewassen en kan er weer op...ga ik zo aan de slag op de badkamer...en wie weet wordt er ook gezogen boven...maar dat is de klus voor de wederhelft...
    Straks kan ik wel zeggen dat ik boven alles weer aan kant heb...
    Maja we hebben ook nog een beneden en datis voor de rest van de dagen deze week...
    Hou de overtocht droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Een pracht gedicht over dromen.
    Jouw droom begint op vrijdag.De pps is ook mooi maar wel traag.Niks door klikken..haha.
    De banner past nu ook mooi op je blog.
    Nog een fijne kokkerel-middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha normale mensen werken van boven naar beneden grijnzzzz
    Maar jij bent prettig gestoord dus zal dat ook wel anders zijn
    dus nog kokkerellen om die beweegbare tevreden te houden...oja je bent alweer een blog vergeten whahaha....smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet alleen beweeglijk haha
    Ja kan ik niet weten want de zuiger al jaren niet meer in de hand gehad...dus ook niet trap op of af...
    Al lijkt me dat hetzelfde...plaaggeest

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor je zuigt een trede en zet er de stofzuiger op...dan de volgende...zit geen verschil in...
    Nee hoor ik zeg niks over je tukkie...ouwe mannen schijnen dat nodig te hebben whahaha
    Fijne avond...boven klaar en de strijk half...morgen verder...als we geen aanloop krijgen want Daan en Guus en de mams zijn ook thuis...dus je weet maar nooit.
    Geeft niet gaan we donderdag wel verder...hoe dan ook nu eerst eten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is alweer zo lang terug maar denk dat ik bedoelde dat ik je op wp en fb en blogger zag...
    Geen ouwe koeien uit de sloot halen whahaha
    En nee op die andere zag ik je nog niet grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja en op mij geeft ie geen reactie...niet thuis haha
    Ga ook bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha uren...5 minuutjes...maar klinkt niet goed als jij denkt dat dat uren was whahaha
    zal ook weer naar de bank...blijft nog steeds stil op me stekkie grijnzzzzzzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeps een blogje te laag ;)
    Dus jij wil je oude collega's weerzien...leuk toch
    Ook voor hen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De droom die je daar beschrijft ie dan ook werkelijk een hele mooie droom.
    Dromen zijn er ook om iets te willen bereiken, om iets te verwerken en om iets te kunnen doen :-) Mooie beschrijving van deze dromen. In de pps die je ook niet zelf kon klikken zaten ook weer prachtige platen van bloemen bij. Dank je voor het delen van al dit moois Karel.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen