vrijdag 13 februari 2015

waarom

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes
net thuis van het werk
ja ik leef wat andere tijden
dan velen van U
ik zag het nieuws

las een krantje en teletext

in wat voor idiote wereld leven we

op m'n FB had ik een filmpje

van kinderen die op kamp waren

maar dan echt wel ff anders zo wij

indertijd naar zee of de veluwe gingen

vreselijk

ik wil er niet te veel bij stilstaan

maar doe het toch ff

al was het maar voor generaties

na ons



  photo zoals Greetje_zpsmpdbnknu.png


ff op alleen lezen klikken
 
ff wat beelden van waar ik binnen kort

weer eens een weekje ben


pc notebook webcam photo 7422.jpg


 


geniet de dag

 

liefs

Karel

 


 










10 opmerkingen:

  1. Tot tot maandag hj
    Ja dat zei je al...en geen carnaval...
    Alleen maar slapen hou je niet vol...dus geniet je weekend
    Geniet van de natuur...het kokkerellen en het eten en er zijn echt nog wel mensen die proberen het goede voorbeeld te geven...en de liefde voor mens en de natuur over willen brengen op de kinderen.
    Even kijken de 3e x slaap lekker ?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja we leven momenteel in een omgekeerde wereld lijkt het wel, maar het komt allemaal wel weer goed hoor. Jij vandaag lekker uitslapen en morgen en overmorgen.. lekker weekend houden dacht ik zo. Hier is het nog niet zo ver, eerst de vrijdag nog even door. Straks de koffie drinkers weer om tafel en voor het weekend begint de boel weer op orde. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Neem aan dat jij je pot koffie ook al weer leeg hebt..Ja hier ook hoor en de boel ook gelijk weer even afgewassen. Moet alleen nog even naar de winkel voor groente en verder ben ik klaar. Nou of de familie morgen al langs komt voor een bakkie dat weet ik niet maar ik neem aan zondag wel ... we hebben verder daar geen afspraken over gemaakt. Ik zorg in ieder geval dat er een pan soep klaar is en dat er broodjes zijn dan redden we het altijd mocht het zo uitkomen... net als vroeger bij ons thuis. Fonnie is met Eddie mee naar het ziekenhuis, Ed belde vanmorgen met haar wanneer de dokterspost open was... behoorlijk last van de rug. Ze hebben mijn auto even mee en Ed zal wel voor foto,s moeten. Dan hebben ze het bij de huisarts niet helemaal vertrouwd anders sturen ze je wel naar huis met een pilletje.. Dus ben benieuwd wat hier nu weer achter weg komt. Zal het straks wel horen. Jij vandaag even aan de wandel ...het is prachtig weer, tenminste hier. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Weer een mooie van Greetje,
    Het is prachtig weer en vanmorgen op de fiets naar de huisarts.
    Het was weer tijd voor controle.
    Ze was zeer tevreden en hoef pas over 3 maanden terug te komen.
    Op de terug weg mijn boodschappen gedaan en nu lekker aan een bakkie koffie,
    Ik denk dat ik straks nog een ommetje maak met deze voorbode van de lente.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karel,
    van je rooster snap ik dus ff niks met die R en dan daaronder 60+. Zal denk ik een vrije dag zijn oid.
    Je pps van Greetje is een mooie maar wat daaronder staat is helemaal geweldige. Je hebt dus een heel mooi vooruitzicht zie ik wel :-)))))))) Ik ben super laat met reageren en ook met blog zetten want ik heb het werkelijk mega en mega druk pfff........
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    En de pps nog niet geopend dan?
    Ja onder alle plaatjes hè whahaha
    Had zoveel dat ik alles wilde plaatsen maja ook de carnaval komt eraan...dus maar 2 in 1 zeg maar...
    Wat een bijgeloof hè...het enige waar ze hier de ladder voor nodig hebben is om ladderzat te worden met de carnaval...dus zoveel zullen er niet staan vandaag haha...
    Geniet je dag...deur al op slot?
    Zou zonde zijn want de zon schijnt zo lekker...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was genieten dus van je vrije dag...och de kou buiten maakt ze snel weer nuchter denk ik zo.
    Boerenkool moeten we ook weer eens doen...maar iedere keer dat ik het van plan ben komen de wortelen er tussendoor hihi...ja vinden wij lekkerder.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klopt zijn beide lekker...
    Zo nog even een klik toegevoegd aan het blogje...blijf het proberen hihi
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen