donderdag 19 maart 2015

dat viel koud tegen

mogge lieve bezoekers van mijn blog



viel dat gister dus ff tegen

al had ik gelukkig geen regen

10:40 uur reed ik weg van huis

en wat was ik blij met de handschoentjes

maar ik denk dat we allemaal dachten de zon

wint het wel

nu niet dus , ik fietste bijna een 60 KM

in de mist en nevel

bij een ijzige wind mee maar ook tegen

bbbrrr

toch tevreden hoor

geen spier of pijn aan de billen

wel een lang tukkie op de bank

ik wil echt lente

U ook ?



klikt U maar op die vreemde vogel

hier onder

daar at ik ff een liga koek

en oh wat was het fris

maar ook mooi daar in de Eemland polder hoor





Eemnesservaartsteeg

  photo rondje Eemmeer 18 mrt 15_zpshfjfiw1h.jpg

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

13 opmerkingen:

  1. Kijk daar heb je nog eens wat aan hè...
    Valt me op er staat geen trusten meer haha
    Maar jij net als de vogels even overgevlogen van smoelenboek via wp naar je blogger...
    Die weet goed de weg...
    En nu je volgende tukkie...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja het viel gister behoorlijk tegen he.. ook hier was het koud en mistig.. en in de namiddag pas kwam de zon er weer even door... Hopelijk wordt het vandaag zonniger. Maar je hebt toch je eerste flinke rit er weer op zitten.. vind 60 kilometer al een aardig eind hoor. Ik ben er straks even tussenuit.. even de woensdag morgen dingetjes bij Marten doen op donderdag hihihi. He karel ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel wat een conversatie hebben we en we gaan gewoon door...of we nu laag vliegen of hoog hj
    Ja de dag is alweer half om en ook hier nu nergens een zon te bekennen.
    Zelf mag ik strijken nog en dan zijn de klusjes weer gedaan en kan ik verdergaan...waarmee blijft de grote vraag haha...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij de zon ingepikt dan?
    Hier is die ver te zoeken en niks geen warme straaltjes...
    Moet zo meteen ook nog naar de suup...ander moet ik zelf op tafel haha....wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Weer een pracht ppsje met mooie pierewietjes.
    Het was zeker koud gisteren maar vandaag een pracht dag.Volop zon en zeker niet koud.
    Prima fietsweer, eigenlijk.
    Maar wat ga ik doen.. de wc en de douche onderhanden nemen.
    Ramen lappen en meer van dat soort onzin..hihi.
    Geniet de zon en succes met de aangifte...
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Nee voor jou klopt de tekst op mijn plaatje niet maar goed... Jij aan de wandel in je tuintje.. je personeel ook weer aan het werk? hihihihi. Dus je stekkertje weer gevonden, ja hier lag jij niet dus je was ,m of thuis of onderweg kwijt geraakt... Ben even bezig geweest met stukjes voor in de kranten voor de reunie.. ja dat gaat ook tussen de han en span diensten door hier. Fonnie kan niet op haar blog komen, vraagt via mij even aan jou hoe en wat met Shambaloo of zo, is ook weer weg. Ik ga zo weer even de rust opzoeken, Ritza gaat zo naar vriendinnen .. he karel geniet van je wandeling..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha het blijft aantoddelen bij froggy en het was allemaal in orde...vraag me nu wel af waar die allemaal op klikt hj
    Nee ik laat me niet zomaar aan stukken snijden...daar is meer voor nodig..och een een stukje op de fiets voor wat verse groenten is geen straf...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn wij dan morgen weer aan de beurt voor de zon, want nu is het niet fris maar echt koud brrrr en zeker op de fiets...maar goed we hebben eten in huis dus ik blijf heel haha...al mag er best wat afgesneden worden grijnzzzz...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die woont een beetje uit de richting...en ik snijd het vlees altijd...
    Zeker als ik het ga eten haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer in slaap gevallen...nu tot over een uurtje of wat hj...ik ga bankhangen
    Geniet je rust grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha was erg stil hier hoor...
    En wat dat is nog geen 100 km...van hier naar A'dam wel 150 grijnzzzzz
    Dus jij was aan het kokkerellen en eten en bankhangen...nu dat laatste kost je de meeste tijd hj
    Bankhangze...ik heb de bank vaarwel gezegd...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oke ik ging met de auto haha...ja arme bank die van jou ja...die heeft het pas zwaar ;)
    Maar goed dat je weer gaat werken kan die luchten...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of het koud was woensdag zo heeeee..........
    Nee, geef mij dan maar de plaatjes in die mooie pps van Greetje.
    Prachtige platen en vogeltjes :-) Morgen wel zon (zondag) maar ook fris.
    Ik wil er wel ff op uit dus ik zal zien waar we heen gaan.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen