dinsdag 10 maart 2015

dat wordt zweten

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

ik vertelde jongsleden zaterdag morgen

mijn vrienden dat ik een doel gesteld heb

wil ik ook jullie laten weten

en nee jullie hoeven niet te zweten

dat zal ik wel doen

pppfffttt

het plan is 2 delig

en beide zwaar



  photo 9 maart 2015_zpspxbii3of.jpg

ziet U wel hier ga ik nu echt mee aan de slag



de 2de zo zei ik mijn vrienden

ik zal alles doen om hier volgend jaar weer te zijn

klik op vlag

voor foto album



  photo Lenzerheide 2015199_zpsfiefanl9.jpg

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. ja het hoeft geen nieuwjaarsdag te zijn om aan goede voornemens te beginnen hoor, dat mag ook in maart... Zal er rekening mee houden hihihihihi... hoef ik alleen maar sla voor je te halen, gna gna, geintje. Ja het ging ook allemaal goed maar ja oude gewoontes he... En dan nu ook maar op zoek naar een oude sok, elke week even wat achteruit leggen dan kun jij komend jaar weer naar Zwitserland. Maar morgen eerst maar wat dichter bij huis.. vandaag wat nattigheid dus echt een dag om even de stoffen Karel.. ik ben vanochtend wel weer bezet.. Wens je een hele fijne dinsdag en we horen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... hi, I was here ... smiles ... be well. eh? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel ,
    Weer helemaal heel terug van de mooie Lenzerheide.
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt .
    En wat leuk zo in een album geplaatst .
    Heerlijk al die sneeuw als ik dat zo zie dan is het hier maar behelpen .
    Vind het super fijn dat je zo een leuke vakantie hebt gehad met je vrienden .
    En hoop echt voor je dat het volgend jaar weer gaat lukken ..
    En afvallen ...tsjaaa dat moet ik ook .
    Hoe ga je het aan pakken Karel want zoveel weeg je toch niet ?
    Nou ik wens je in ieder geval een fijne dag en succes met het afvallen .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Nu weer bekomen van 2 slechte nachten draaien...
    Wat is dat toch met mensen die allemaal af willen vallen...ik ben dik tevreden haha
    En weet je als jij die blikjes zou laten staan en maar een keer opscheppen met warm eten, dan val je vanzelf af en hoef je er verder niks voor te doen of laten...hj
    Zo goed ken ik je intussen wel...grijnzzzz
    Jij aan de wandel...de zon is er in ieder geval meer dan gister...het lijkt hier een mooie dag te worden...
    Maja wat machines was te fraaien en nog strijken ook haha....groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel... Ja Rebbel heeft wel gelijk. Je krijgt beweging genoeg maar het buikje gist zeg maar... Ach mocht het al niet lukken om die kwijt te raken kun je in mei altijd nog boedha worden.. geintje. Jij even een rondje lopen en gelijk even boodschapje en ticket doen, ja kan dan in 1 loop. Hoor nog wel een beetje op tijd wanneer ik in Harlingen moet staan toch? Ben eerst morgen ochtend even bij Marten en krijg koffie drinkers.. maar mocht het zo uitkomen dat jij dan aankomt dan kom ik je halen hoor, leuters of geen leuters.. He Karel ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Wij meiden zijn het helemaal eens met Nellie..haha..
    Als je wat ouder wordt krimp je gewoon, je bent te klein voor je gewicht..hihi.
    Ik heb de foto's bekeken en ze zijn prachtig.
    Zo krijgen we een mooie indruk van he vakantie.
    Geniet van de zon .
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn we weer op een lijn haha meiden tegen karel wil wel lukken haha
    Ik heb iets met mensen die af willen vallen...ze weten eigenlijk precies wat ze moeten doen maar willen het toch op een andere manier doen. En ja ik ben nuchter genoeg om dan te zien dat dat de verkeerde weg is...komt er dubbel zo hard weer aan...nu wil ik je niet ontmoedigen hoor...is alleen mijn kijk erop.
    Dus toch een flinke wandeling als je nu nog onderweg bent...
    En dat slecht slapen geen idee maar daar kom ik nog wel achter...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee als dat maar goed komt met jou ;)
    Je gaat nu al lopen in kg hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie is hier nu de grapjurk...
    Ik zei niks anders dan wat jij er neer had getypeld.... ;)
    Ga ook bankhangen zo meteen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gossie heeft ie vrij en moet je dat herrieding gebruiken ook nog...pffttt
    Maar goed een onverwachte logeerpartij is natuurlijk ook wel leuk...toch?
    En je mag nog voor het kastje zitten ook nog...neem de link mee van 8.1, zodat je een handleiding hebt...s6 ermee
    En voor nu slaap lekker...hoop ik ook te doen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha nu hoef je niet lang te zoeken je kan er zo op klikken grijnzzzz
    Ja die bedoelde ik...en je weet het met vragen kan je bij me terecht...want is wel ff wennen...
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen