maandag 9 maart 2015

emotie = tranen

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

ik genoot gister een rustdag

was enkel ff om eten en drinken weg

ja prachtig weer , nu ik kom wel weer buiten hoor

maar na de afgelopen week

met veel beweging - emotie

en lange rit terug

deed mij die rustdag goed

  photo als tranen_zpsiiqx1bra.png

ff op alleen lezen klikken

tranen waren er zat

allereerst om ons samen zijn na vijf jaar

maar mijn gastvrouw en ook wel

mijn 2de moeder genoemd

heeft eind december haar moeder verloren

die heb ik ook vaak ontmoet

en Celina heeft het er erg moeilijk mee



Esther hoorde de dag voor ze op vakantie ging

dat ze een tumor in haar hoofd heeft

en ja dan snapt U wel waar de gedachten

soms naar afdwalen

toch

wij zijn alle postievo's

en gaan er vanuit dat het een vriendelijke is

en makkelijk weg te halen

vandaar alle tranen

 

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

11 opmerkingen:

  1. Moest me gewoon overnieuw aanmelden nadat site unavaleble was...that why ;)
    Dus al wat ik typelde weg grijnzzzz
    Een prachtige pps en zat er even naast dacht dat het bij Wiso was...maar hoe dan ook zij zullen er samen veel verdriet van hebben en dan is het fijn als je kan zeggen ik heb een vriend...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja en dat heb je dan als je elkaar pas weer na al die jaren ziet.. dan ben je extra blij om elkaar te zien, komen er emoties los, en als je dan ook hoort wat er in die 5 jaar is gebeurt en berichten van minder leuke aard dan komen er ook emoties los en dat is helemaal niet erg. Jullie band is sterk en mooi dat je het dan kan delen. Ja ik zou het heel fijn vinden als je hier het kastje op orde zou kunnen krijgen maar wil jou vrije dagen daar niet voor laten opofferen hoor.. je moet het zelf dan ook willen anders laten we het zo het is... Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ojee een verkapte uitnodiging hj
    Het is me toch wat met die nieuwe kastjes...Voor alles weer draait zoals je het hebben wil...
    Zo jij je rustdag gehad en nu nog een heerlijke vrije week voor de boeg...alles mag niks moet haha
    Geniet je dag...ik ga spelen vandaag...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo de pc gaat uit en of ik er vandaag nog een keer ben ligt aan de kleintjes...
    Vera slaapt overdag niet meer dus wil spelen haha
    Maar je weet maar nooit...jij vermaakt je vast ook wel zonder mij..
    En niet alweer poetsen hè...daar was je klaar mee toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Zo de klujes zijn gedaan, vanmorgen half 9 de monteur van de kachel, nieuw computer moest er in, was zo maar klaar en hij had er eentje mee dus dat was treffen... half 11 de monteur voor de deur, nieuw slot in de deur. Ook zo klaar en doet dat het allemaal weer zoals het hoort. ik beneden de klusjes geklaart nu nog naar boven ... ga ik gelijk je kamertje even op orde maken. ja dat is goed Karel, kan ik je woensdag wel uit Sneek of Harlingen halen.. wat jij wilt. Zou ook wel fijn zijn als alles hier ook weer werkt zoals het hoort. Maar dan hoor ik van jou wel hoe en wat en hoe laat... toch? ga ik nu snel verder.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Weer een mooie van Greetje..
    Het valt niet mee als je slecht nieuws krijgt.
    Maar wat kobie schrijft, jullie band is sterk en zo kunnen jullie elkaar opvangen.
    Tranen horen daarbij wat logisch is.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee wij zijn daar...of zeg je dan we zijn hier hihi
    Vera heeft net een filmpje gekeken op de laptop en ja als die dan toch aanstaat hj
    Vera is nu met opa doktertje aan het spelen en de papa is ook ziek thuis...dus daar komt dat vandaan.
    Zo vliegt de dag om...vanavond hier mee eten en dan pas naar huis...dus we zijn onder de pannen vandaag...je mist ons niet...hoe kan dat nou haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed van jou...geschoren en gebadderd...ja je weet maar nooit wie je tegenkomt haha
    Dus toch maar weer een rustdag...en veel hoef je niet te halen want je gaat logeren toch?
    Hier gaat de laptop weer uit
    Oja we eten wortelstampot...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo we zijn ook weer thuis en was een gezellig dagje...die2 gaan steeds meer hun eigen gang...en spelen samen. Wel half uurtje vanmorgen in de zandbak geweest...en vanmiddag om 4 uur naar buiten en het park...half 6 weer terug en samen gegeten en op naar huis...dus al met al een dagje met veel buiten zijn...daar genieten die 2 van...en ja dan genieten wij ook.
    Wens ik je een fijne avond nog en ik duik op de bank zo meteen met een bakkie...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie avond Karel,
    je thuislog moet ik nog lezen maar ik begin meestal achterstevoren hihi...... Ik las dat je een rustdag had en dat kan nooit geen kwaad. Een weekje weg en dan niet alleen mooie dingen maar ook herinneringen ophalen bij je gastfamilie. ik lees dat er dan ook best veel emotie was en dat geloof ik direct.

    je foto's moet ik nog steeds bekijken maar dat komt goed hoor. Je bent nog lekker vrij dus geniet van de avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klopt wel wat je daar zegt...een goede reden om naar buiten te gaan met de kids...
    Oja de foto's gekeken van je capriolen en de gezelligheid van het samenzijn. Echt leuk!
    Zo de bank weer verlaten...haha en jij ?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen