maandag 23 maart 2015

fijne maandag

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zand zand zand

ja dat vind je aan het strand

en ook ik zal daar wel weer eens lopen

maar mijn vrije maandag ben ik elders

en wel



hier




 

  photo 48305082_5_8DB9-1.jpg

 

  photo wandeling op 5 augustus 94_zpsefnc5ptj.jpg

ik zal dus weinig aan de pc zijn

maar mijn best doen

bij U langs te komen

hoor , al is het soms moeilijk voor hen die weinig geduld hebben
mak an en al komt goed

geniet de dag

 

liefs



Karel

 

 

12 opmerkingen:

  1. Hier heb je geen schepje en emmertje voor nodig ;)
    Tussen Hasselt en Zwolle wandelt u langs het Zwarte Water tussen twee mooie Hanzesteden. Met zicht op een van de oudste polders van Nederland, Masten- broek, ziet u de boerderijen die gebouwd zijn op terpen en de haakse verkaveling. Hasselt was van groot belang voor de ontwikkeling van de Hanzestad Zwolle waar u langs de stadsrand en het Engelse Werk de stad in loopt. Een uitstapje naar de binnenstad is zeker de moeite waard. De vele historische gevels, de prachtige herenhuizen, de vestingwerken en de grachten getuigen van de machtige Hanzestad in de 15e eeuw.
    Fijne wandeling en voor nu trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. dus vandaag je knapzakje maar weer klaar en er op uit... richting het oosten... Ga je een stadswandeling maken of toch maar zo veel mogelijk langs de stad heen? Wij hebben gister even op het strand gekeken, was er al weer druk met dagjes mensen. Daar moeten ze nu ook kijken dat ze de boel daar aan de kant krijgen want met een maand begint het seizoen al weer. Jij er lekker op uit en ik ga zo de dag beginnen met de maandag ochtend klusjes. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja wat wil je als IK om 10 uur op tuk ga, ben ik tegen 3 uur uitgeslapen hoor
    intussen de afwas gedaan en al een soepje gekookt
    net even een proefbakkie genomen...lekker...
    straks maar weer een bakkie koffie
    ja vandaag met jes naar de bottendokter
    in harlingen was ze eerder aan de beurt dan in leeuwarden
    dus rij ik vandaag een rondje friesland hihi
    als het even kan , maken we er maar een gezellige dag van
    vanavond een soepie en een rib-aye, zijn marten en ik nadien wel tevreden
    karel ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Jij al weer een heel eind op weg. ik hier ook maar dan net even anders. En heb je wat zon of ook net als hier alleen bewolking. Maar gelukkig zou het wel droog blijven.. dat tref je in ieder geval. De boven verdieping is hier weer op orde en nu zo alleen de vloeren beneden nog en dan ben ook ik klaar hier. Heb ik vanmiddag even vrij en kan ik me dan weer even met andere dingen bezig houden. He wandelse..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel...dat was niet laat maar vroeg haha
    Jij ook vroeg op pad..en gelijk niet naast de deur...maar eerst boemelen.
    Och is het net alsof je niet vrij bent zo hj
    Ja ik had goed gelezen hè...doe ik altijd wel whahaha
    Fijne wandeldag...en geniet de zon...en hopelijk kan het vest als ballast mee in de tas...wandel ze
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Eerst de zandbeelden en nog meer zand bekeken.Het knarst nu tussen mijn tanden..hihi.
    Jij bent al vroeg aan de wandel en dat op je vrije dag.
    Nog weinig te zien maar komt wel.
    Vanmorgen was het berekoud,zeg...brrrrr.
    Fijne dag met veel zon,hebben wij er ook wat aan..
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij leert het ook nooit...voor warmte moet je echt afzakken naar het zuiden ;)
    Maar wandelen met vest aan kan ook... hj
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij ben jij verdwaald ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu betti was zo rustig en stil dat ik dacht die zit ergens in de rimboe en heeft geen bereik...of ligt in het hoge gras te genieten...proost en boemel ze, daarna smakelijk!
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij ook niet dan?
    Of mocht je niet van betti?
    Nu ik las anders een heel verhaal bij co hj
    Geniet nu je vrije avond nog maar...zal wel bankhangen worden...
    Nu wij zo eten...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was geen commentaar op hoor, gewoon laten weten dat ik het gelezen heb...pffttt
    Ik heb de bank weer verlaten en ga paasblogjes maken...leuk om te doen...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 5 en 6 april eieren zoeken hj
    Maar jij vliegtuigen zeg je...nu die verstoppen zich niet dus het zoeken zal dan wel meevallen hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen