vrijdag 20 maart 2015

geluksbrengertje

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo ik weer naarhet werk

na twee fijne vrije dagen

het zou woensdag zonnig en zo'n 17 graden worden

klik op de windmolen en kijk voor U zelf

  photo rondje Eemmeer 18 mrt 3_zpsfar4uf4o.jpg

de donderdag was prachtig

in de ochtend het HH zover ik wilde

in de middag ff de tuin in voor een

heerlijk wandelingetje in de zon



ja met wat geluk

is het nu echt bijna zomer

maar eerst nog een weekend

met wat nachtvorst



ik zag er al kruipen

U ook

  photo kever-lieveheersbeestje-geluksbrenger-geluk-punten_121-54311_zpsew4gyeke.jpg

geniet de dag

 

liefs



Karel

 

 

18 opmerkingen:

  1. Ja maar dan zit alles potdicht hj
    Oke zal de auto laten staan maar als ik een lift krijg zeg ik geen nee grijnzzzz
    Mooie geluksbrenger...beter als die ik vanavond zag op een witte muur gadsie ;)
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik iets vies vind zijn het die met meer dan 4 poten..nuttig of niet ik wil ze niet binnen...
    Ben best gastvrij maar die jaag ik naar buiten...foutje laat ik jagen ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja bekend beeld hoor wat woensdag betreft.. gister was het ook hier een stuk beter. En vandaag doen ze daar boven even het licht uit... zonsverduistering .. dus je zaklampje maar mee hihihi. Ja de diertjes zijn ook al weer aanwezig. Had hier vorige week al een lieveheersbeestje op de tafel, die heb ik maar even voorzichtig naar buiten gebracht. En tussen de was zat al een 8 poter.. die had ik zeker niet uitgenodigt dus die wordt verpakt in een stukje keukenpapier... zeg ik er dan ook altijd bij, je hebt geen kaartje van me gehad om te komen. Maar goed ook dat hoort weer bij het voorjaar en de zomer al zullen we er vast meer last van krijgen omdat we vrijwel geen winter hebben gehad. He Karel, ik ga je een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    bedankt dat je even hebt geholpen
    weet alleen niet of ik nu symbaloo vast heb kunnen zetten
    inloggen staat er niet bij, maar ben er weer zoals je ziet
    ja knap klote hoor als het niet wil zoals ik wil
    en als dan net mijn lontje wat kort is, ben ik in staat er een trap na te geven
    maar goed ik ben er weer hihi
    en net vandaag wat te kort aan tijd
    gerwin wordt vanmiddag gebracht voor een weekendje bij beppe
    komen heit en mem hem brengen en eten gelijk een vorkje mee
    dus ik zal nog even aan de slag hier
    wens je een fijne vrijdag toe
    lieve groet en bedankje van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel.. en jij al aan de kokkerel neem ik aan of zit je al aan een hapje zuurkool, lekker hoor. Ja mooi dat je even belde al was je moeilijk te verstaan.. hier zat het kippenhok weer vol hihihihi. Ook Marten kwam even aan en een bakkie doen. Dit kipje zou van alles even doen maar heeft geen puf, dus alleen even het hoog nodige... Ook Domino heeft geen puf en ligt heerlijk languit op de bank te slapen... He jij werkse straks en bedankt voor het belletje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel...nee krantje en koffie in de tuin zit er even niet in..geeft niet het komt in het weekend dat mooie weertje..gaan we er dan van genieten.
    Dus uitgeslapen...klopt mijn benaming weer haha
    Vandaag de bedden ff doen en ik hoop het zo meteen buiten te hangen.
    Kan het straks zo weer op het bed...lekker fris het weekend in.
    En jij mag werken tot maandag...dan dagje vrij. Nu maar hopen dat het weer dan ook nog mooi is...
    Groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ondanks het mistige weer zijn de foto's toch mooi en zeker al die narcisjes,een voorbode dat de lente begint.
    Nog geen lieveheersbeestjes gezien behalve als stoeptegel.
    Komt wel al is de zon achter de dichte bewolking.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dat heb ik nu bij jou altijd...als ik van blogger naar wp ga...dus ik lig ook niet te slapen en let op haha
    Maja die van de lente moest wel op dezelfde datum...soms heb je dat.
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja ik ga overdag toch niet slapen dat doen alleen oude mannekes door middel van een tukkie ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ik plaag toch niet...spreek gewoon uit wat ik hoor en zie grijnzzzz
    En hoe kan je die nu plagen die zijn er niet...
    werk ze het is zo weer maandag...alleen een weekend zit er tussen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien wel 3 in 1... met de pfftttt
    Smakelijk en fijne avond...ik ga kijken of de was droog is en aan de slag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee het was beddegoed en hangt nu op zolder...was net niet helemaal droog, maar laten hangen is ook geen optie want trekt nu vocht aan...volgende keer moet ik zeker weten dat het droogt anders maar gelijk naar zolder....maar als het goed is kan het straks wel op bed...scheelt opvouwen en de rest haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja grote lappen zeg dat wel...
    Ha jij denkt al aan slapen...das bijtijds
    Als je dan straks in de trein maar niet in slaap sukkelt
    Nog ruim een uurtje te gaan, moet lukken om wakker te blijven toch...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Have yet to see a ladybug here, but can't wait :) Will be gone to Cuba March 22 - 30), Karel ... smiles. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vraag ik net op wp...eerder weg ? hj
    Maar je bent volgens mij al thuis want anders kom je niet op wp...was het de sneltrein grijnzzzz
    Zo meteen slapen...zonder tukkie haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij helemaal gek haha lakens strijken...nee die gaan om de hoeken van het matras en trekken zichzelf recht...slaap wel

      Verwijderen
  16. Ja als jij van die rare dingen zegt zoals strijken van lakens pffttt
    Mijn voetjes gaan rusten onder die lakens...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De reactie staat bij je fietstochtje hihi......
    Ik had ook vrij die dag maar geen zon gezien :-(
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen