dinsdag 10 maart 2015

ik ben weer ff pleitte

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ben ff naar

Makkum

in de link is ook een agenda

maar de reünie staat er nog niet in

ja ben nog vrij en blij

heb nog een vrije reis

en ik kan misschien Kobie helpen

om haar pctje weer volledig geïnstalleerd

te krijgen zij en dochter hebben het nodig

voor o.a. de reünie en school

en of ik nu ik weet niet waar wandel

of in het mooie

Makkum



dus U begrijpt het al

ik ben weer wat offline

hihi

en ben dit keer in



 photo imagesRF05XAJ0_zpse9gyvmmh.jpg




geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 

9 opmerkingen:

  1. Jij zegt niks...nu ik vind het nogal wat haha
    Dus dat herrieding niet van je nachtkastje slaan omdat het TE vroeg is...al was je vanmorgen ook niet echt laat hj...groetjes aan allen en geniet ervan...zo en nu slapen ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Heb je je herrie ding niet van je kastje geslagen ? hihihi. Nou ik weet nu dat je die vaker zet in je vrije tijd dan als je aan het werk moet hihihi. Ja jij weer even twee nachtjes onder water in Makkum.. en je kunt niet zeggen dat je afwezig bent want als het goed is kruip je hier straks achter het kastje en kun je evengoed krabbelen. Ja ik hoop dat je dat er op kunt krijgen wat bij mij niet lukt want dat zijn toch belangrijke dingetjes, vooral voor Ritza voor school. We gaan het ondervinden... ik wens je een hele vlotte reis en ben mobiel dus je kan me een berichtje via de telefoon doen vanwege de tijden. He Karel, ik wens je een vlotte reis en we zien elkaar rond het middag uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. jij al onderweg, ik straks ook. Net de koffie kopjes afgewassen , de koffie drinkers zijn net weg. nu zo nog even een was naar buiten en dan vind ik het voor vandaag wel welletjes. Rijdt ik straks die kant op en tref ik je wel op het perron. Je hebt het er maar druk mee... en dat in je vakantie... Ja het was vanmorgen mistig over de kanderijen, het stoomde erover. Maar nu heerlijk zo in het zonnetje. Ook had het gevroren, moest vanmorgen eerst de auto ramen krabben voor vertrek. He karel, nog een uurtje dan ben je er al.. zie je straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Je zal intussen wel aangekomen zijn en je moet op tijd je bed in vanavond...je wordt ingestopt haha
    En kriebeld het al grijnzzzzz
    Een mooie pps en zag zelfs herkenbare plaatsen van de foto's...leuk is die dat zowiezo...alleen jammer dat jij dat niet bent die daar alles in de gaten aan het houden is haha
    Veel plezier en hoop dat het goed komt met de kastjes....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu wij zijn ook weer thuis en een heerlijk stukje gefietst...en Daan wilde gelijk wel met de fiets naar het crosbaantje hihi
    Niet dus...fijn samen gespeeld en Guus de fles gegeven...ledikantje uit elkaar gehaald want vanaf nu slaapt Daan in een groot bed ;)
    Smakelijk zal wel te laat zijn dan maar een fijne avond en s6 met de installatie...je hebt wel pech want er komen allemaal updates binnen vandaag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja als alles werkt dan is de rest overbodig haha
    Nee niet crossen maar wel weer een stick met foto's en filmpjes dus kan vooruit...
    Fijne avond en en nee das nog te vroeg haha
    Zag je nieuwe blogje al over de kriebels...begint het al?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij stuurt me wel heel vroeg me mandje in...nu die achterstand haal ik wel weer in...was jou toch ook gelukt in de trein haha...
    Nu je blogje wordt met nieuwsgierigheid tegemoet gezien...de mijn staat er ook al vor morgen....maar eerst nog ff reacties sparen hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik gebruik mijn bureaublad helemaal niet en ga gelijk het internet op...vind het maar onhandig met al die platen die dan in de windows openen...dat wil ik niet...
    Log in met mijn google en dan kan ik gelijk overal komen...
    Maar goed als ze weet hoe en wat dan is het een makkie...en jij maakt haar dat wel duidelijk...
    Ga je morgen weer of mag je nog blijven hihi...ja als het dan toch klaar is...bankhangze in je uppie ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge Karel,
    Je hebt het weer voor elkaar gekregen en Kobie kan val alles weer.
    Het blijft altijd een gedoe als je iets nieuws krijgt en voordat je dat weer onder de knie hebt..duurt weer een tijdje.
    Nog een fijne dag in het mooie hoge noorden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen