zondag 15 maart 2015

ik draag dit op aan Daan

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

U vrij

ik aan het werk

gister weer voor het eerst na 2 weken vrij

en geloof me die weken herinner ik als was het

gisteren

dromen van morgen doe ik niet

leven vandaag wel weer



kijk wel uit naar 28 april

maar dromen , nee dat niet

:)



 photo vandaag gister en morgen_zpsixk8oc05.png


ff op alleen lezen kliken

een heel naar bericht las ik op FB

een ex collega is overleden

een goede gozer

49 jaar

waar hebben we het dan over

ja luitjes zo ben je er

zo ben je weg

oorzaak

een epileptische aanval in zijn slaap

gestikt in eigen tong

sta ff stil de dag

 

liefs

Karel

 

 

13 opmerkingen:

  1. Ja Karel dat soort berichten hakken er in. Bij mij stromen ze de laatste tijd ook binnen. Dus dat tegeltje ja klopt als een bus geniet in het hier en nu. Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja dan schrik je wel even als je die berichten leest. Overal om je heen hoor je en lees je het.. en wat ik dan zo erg vind zijn die vrouwen en misschien ook wel mannen die zeuren als ze een 4 voor een leeftijd krijgen.. want dan voelen ze zich ineens zo oud... rot op zeg.
    jij geniet straks maar lekker van je pensioen hoor. Voor je het weet is het 28 april.. Ik ga vandaag ook lekker genieten van een rustdag en wens je een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja sommige mensen worden niet oud
    daarom lieg ik niet over mijn leeftijd
    gosse ook te jong gestorven, dus is mijn verjaardag een feestje
    weer een jaar erbij, weer een jaar rijker
    dus we mogen wel eens een misse dag hebben
    de mens moet toch altijd wat hebben te klagen
    maar ik heb even genoten van je fote boven aan je blog
    wat is makkum toch mooi
    en wat een zegen dat ik er weer mag wonen
    karel marten komt een bakkie halen
    wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love those blue Dutch tiles, Karel ... there is a restaurant in Victoria, BC, that has a whole wall decorated with them ... I myself have 3 ... for each of my kids ... with the birthdate, exact time, and weight on them ... next time I go to the farm, I will take a picture ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... thanks for ur comment on hooping, Karel ... I am an avid hooper, and so is Leanne, Paul's wife ... she even does fire hooping ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Jij de brunch op en zo meteen aan de boemel
    Hier zijn de eerste de deur weer uit want robin werd moe en die mag dan slapen in de auto onderweg naar huis...en straks komen Daan en Guus...eng hoor om die naam hier boven te zien staan...
    Maar goed hij heet zo en ons manneke ook.
    Is hier zo een druk weekendje maar wel gezellig om wakker gemaakt te worden door de mannekes.
    Zalzoook een bammetje eten want het ontbijt was vroeg vanmorgen hj
    Geniet je dag...op het werk haha...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voorlopig eerst weer even foto's uitzoeken...gister de hele mobiel van dochter leeg geplukt...hj
    Ja dat zijn foto's die ze met de whatsapp versturen dus die krijg ik niet...
    Was een makkie stekker in de pc voor opladenen ja dan kan je mooi alle mappen openen...wel met toestemming hoor haha...
    En ja dat we straks weer mogen spelen is in ieder geval zeker...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Wat een ontzettend verdrietig bericht en nog zo jong.
    Je hebt een mooie pps uigezocht.
    Geen kater mee gebracht.Ik was vroeg thuis.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij was jij dat ook aan het doen maar dan met betti...druk zegt ie dan haha
    Wacht maar zo meteen dan krijg je het pas druk hj
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wij moeten nog eten, maar zijn laat...dus snel ff een hapje halen...wat weet ik nog niet grijnzzzz
    Dus de fijne avond moet nog ff wachten al is eten ook niet slecht haha
    Werk jij nog maar ff en tijdens wachttijden nieuwendam bezoeken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Intussen wel op en was een bekende van jou...chinees ;)
    Nu is de bank aan de beurt want de boer is weer op zoek grijnzzzz
    Lekker bakkie leut erbij...wie doet me wat...
    Je werk op een briefje...bang dat je het anders vergeet?
    Nog ff en je mag weer huiswaarts...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh Karel wat een naar bericht .
    En dan op zo'n jonge leeftijd .....vreselijk .
    Mooie PPS heb je neer gezet .
    Jij al bijna weer klaar met werken denk ik .
    Slaap lekker voor straks
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoeft toch ook niet iedere dag...maar je hebt vast ook wel een voorraadje hj
    We zien het wel...
    Voorlopig hoef ik me daar niet meer mee bezig te houden...weet zelf niet eens meer wat ik allemaal in concept heb staan, maar voorlopig meer dan genoeg...
    Boemel ze en proost

    BeantwoordenVerwijderen