zondag 29 maart 2015

rust en stilte hier

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik hoop U allen had een fijne zaterdag

met een verjaardag of oppas

of na de boodschappen gewoon

niets

nu dat laatste was hier het geval

ik zou mijn slaapkamer op de kop zetten

alles er uit en stoffen zuigen

en soppen

is verschoven naar een andere dag

en ook vandaag bestaat mijn HuisHaten

uit wat nodig is

en verders wat gein



ik had vorige week een pps over de

ideale huisvrouw

nu vandaag de ideale ( huis) man

hihi

 

 photo Ikke met schort 2_zpssfcrh4yy.jpg

 

geniet de dag

liefs



Karel

 

 

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel.. is al een ouwetje he welke je onder je foto hebt geplaatst. Ja jij al vroeg, je mocht nog een uurtje hoor... dan was je gelijk weer op de nieuwe tijd. Hihihi. heb ik wel gedaan, heerlijk mijn uurtjes vol gedraait maar het was gister dan ook druk bij zus en ik had het gister avond ook wel gehad. Geen weer voor een wandelingetje Karel.. lekker bij het kacheltje thuis dacht ik zo. Ook wij doen het vandaag rustig aan.. ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Ha stuur ik je een pps en jij gaat die gelijk plaatsen...ik dacht net als ko das al een ouwe....niet de pps maar er zijn ook plaatjes van. Maar is wel een leuke behalve de laatste foto haha
    Jeetje wat was jij vroeg...zowel gisteravond als vanmorgen...maar goed wakker is wakker...
    ipv een uurtje langer blijven liggen...nu dat zat er hier ook niet in....bezoek haha...geniet je dag en vat geen kou. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo zie je maar weer dat niet alle mannen de ideale man zijn...al heb ik geen klagen haha
    Dus er zijn er wel grijnzzzzz
    Ja mooi hè die safari
    Was gister blogjes aan het maken en de komende verjaardagen zijn ook klaar 3 stuks pfftttt
    Ineens had ik zoveel dat ik niet meer wist wat ik erin zou stoppen haha...
    En geniet je nog ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Haha.. wat een leuke pps.
    De ideale man staat op de foto..hahaha.
    Zeker nu je zo aan het poetsen bent.
    Neil kookt wel maar in het HH is hij een oen.
    Het is zeker prutweer en ik blijf binnen, wij krigen zo visite van Jan en aanhang.
    Meteen mee eten, dat hoort er bij.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dat kou vatten slaat op je foto hoor...
    Dus jij een verbouwing achter de rug en gelijk proberen er 7 op te zetten...had je al eens geprobeerd toch en toen lukte het ook niet hihi...
    En genoeg op de planken...ja maar de verjaardagen moeten speciaal zijn dus dan moet er af en toe wat nieuws komen...
    zo vond ik de pps wel bij de 60 passen van fon...voor ko wat anders hihi...
    Zo blijven we bezig...maar voorlopig stop ik ermee...4 verjaardagen in apr.
    Dan is in mei de volgende pas dus dat moet maar ffkes wachten...
    Zo de kleintjes slapen nu...ik ff me-time...heerlijk haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heet geen oppassen maar bezoek...zelfs de mams is even gaan liggen.
    Nu ik weer bij en zien wel wanneer eenieder weer wakker is...geniet nu wel ff van de rust.
    Geniet jij ook met je huispakkie en dikke sokken haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was van korte duur...de papa intussen hier en iedereen wakker behalve Daan...
    Jij gaat stofzuigen dus...veel plezier haha
    En voor straks smakelijk en fijne avond...weet niet wanneer ik er weer ben...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu dus hj
    Net de deur uit allemaal en wij afhaal eten...geen zin meer om te koken...morgen lasagna
    Bankhangze want het eten zal je intussen wel al op hebben...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier wordt de vaat nu ook gedaan hj
    Daar hebben we truus voor grijnzzzz
    Wat is je weekend voorbij gevlogen niet?
    Nu weer 4 dagen wachten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent vrij zie ik wel en gelukkig maar. Al zou het weer inderdaad wel stukken beter kunnen. Ik moest werken en dat liep alle 3 de dagen nog uit ook pffff.... Nu gelukkig 2 dagen vrij. Die pps is echt een giller whahahahahahaha....... Geniet nog even van je avond Karel.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je zo van vrij weekend naar vrije dag uitkijkt zit je zo een maand verder grijnzzzz
    Dan vliegt die tijd ook...
    Mijn bankhangen zit erop maar wel op tijd slapen vanavond...
    Ja was ook hier een lange dag...ze waren er al vroeg vandaag en toch dat uurtje minder hè...haal ik wel in. Nog ff pc en ja dan slapen
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja erg hè dat de tijd zo snel gaat hj
    Dus nog 18 werken en 12 vrij?
    Mazzelkont haha
    Fijn dat je dat snapt...nu ik snap dat van jou ook pffttt om 6 uur grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen