woensdag 18 maart 2015

tot donderdag :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

er zijn vele verschillende mensen

bijvoorbeeld

veel lezen tijdens het scrollen = zweten

21 x page down = zweten

willen weten

over fietsen , maar 1

die vertaalde zelfs een spreuk naar het Engels

ik beloof U ik zal minder lang van stof zijn

of ik het kan waar maken weet ik nog niet

maar dat zien we dan wel aan de .

toch

:)

 

  photo gelukkige mensen Lidia_zps8w6qswaz.png

ff op alleen lezen klikken

ik ben vandaag onbereikbaar

alleen zij die mijn 06 hebben kunnen

sms of bellen

echt een vrije dag

geniet de dag

 

liefs

Karel

 

 


13 opmerkingen:

  1. Op wp klopte je tekst niet, hier wel 21 whahaha
    Een vrolijk ppsje met een tekst die wel bij je past...
    Jij nog allemaal nieuwe blogjes te doen...ik ben geweest grijnzzzz
    Slaap lekker en morgen een fijne tocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he die Karel.. nee was er even niet, had geen internet verbinding sinds gisteravond.. heb net ziggo even gebelt en het is weer opgelost.. ga ik nu zo eerst even hier de dag beginnen en kom later even een nieuw blog maken.. ga jij maar lekker de dag door op de fiets, nu hier erg mistig maar de zon komt er al flink door.. ik ben er straks weer. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel, ja we beginnen gewoon even bij het begin.. ben er weer hoor. Liep vanmorgen allemaal even anders. Nee was niet naar Marten, doe ik morgen, moest ritza bij school brengen en je leest op mijn blog wel het hoe en wat. Die hebben een dagje uit van school. ik heb vanmorgen Ziggo even gebelt, had sinds gistersavond geen internet verbinding.. Had alles geprobeert om het op te lossen maar het gaf aan geen DSN server te kunnen vinden, en weet ik veel wat dat is. Maar het was zo maar klaar vanmorgen dus kan vandaag maar weer raak kliederen op het internet.. Jij vandaag heerlijk genieten van een tochtje op de fiets. Behoorlijke mist vanmorgen maar nu is het al heerlijk zonnig en wat denk je.. ben de hele dag verder alleen dus ga er ook echt even van genieten. Hier alleen even het nodige en zo even een bakkie met Fonnie... verder geen klusjes vandaag. Ik wens jou ook een hele fijne woensdag maar dat gaat vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Er is niks mis met de tekst op wp maar daar hoef ik niet zo lang te scrollen want de reacties staan bovenaan en kan ik gelijk klikken...slimmerik.
    Had jezelf ook wel kunnen bedenken.
    Ja klopt het was voor mij een nieuwe...
    Kijk na 12 slapen had je 2 in 1 kunnen doen op stekkie ik zei het nog haha...
    Geniet jij nu maar van je fietstochtje en morgen van de spierpijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij toch op de fiets gestapt en aan het toeren. Nou hier was de zon snel verdwenen vanmorgen en doemde er weer mist op, gelijk ook een stuk kouder. Dus lekker op mijn gemakje in etappes mijn dingetjes even gedaan en ga zo even een soepje maken. ik hoop dat het morgen beter weer gaat worden want de warmste dag wordt het vandaag echt niet van deze week. Trapse en geniet van je rit..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Mooie pps ,hoor.
    Mijn box is ook weer overvol.
    Bij ons geen zon maar somber en mistig.
    Vanmorgen al naar de stembus geweest.Daarna naar de markt voor een bloemetje,mijn buufje is jarig vandaag.
    83 jaar is ze geworden.
    Na een bakkie koffie meteen de boodschappen gedaan.
    Straks even stofzuigen en dan vind ik het wel genoeg voor vandaag.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ik zou dat verdelen over 3 dagen minstens...hier volop zon.
    De hele dag al...je had af moeten zakken naar het zuiden man...
    Wist het al want co en ko zeiden het ook al :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is nog geen donderdag ;)
    Maar jij aardig kmtjes gevreten en daar wordt je vast ook warm van...als er dan toch geen zon was...
    Wel jammer...maar goed heb je wat gedropt in je gbje...je weet maar nooit of het ook geleverd wordt...
    smakelijk en fijne avond...ik ga er nog ffkes op uit, samen met dochter naar een speelgoedbeurs...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He die Karel. heb je je oplader al weer gevonden? hier is die niet heb even gekeken... zou je het eerder nog zeggen maar weer vergeten... fijne avond en oant moarn...





    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ben je in slaap gevalen het is zo stil...
    Nu wij weer thuis en een poppenwagen en autoracebaan en 2 spelletjes, puzzel en dvd voor 13 euries...
    Zat ook een pop in de wagen maar die was rijp voor de kliko dus daargelaten...
    Nu eens zien of het de kleintjes opvalt dat we nieuwe dingen hebben om mee te spelen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slaapkop haha
    Och je zal het nodig hebben gehad...tijd goed besteed.
    Ja dit was leuk shoppen zo...was nog veel meer maar je kan niet alles meenemen...moet ook hier een plekje krijgen. Maar goed de pop heeft nu in ieder geval een vaste zitplek.
    Zat tot nu toe altijd in de kinderstoel...al kan die ook bijna weg, want de triptrapstoel wordt eigenlijk altijd gebruikt...Och guus kan er straks nog in en dan kan die weg...
    Maar het meest blij ben ik met de poppenwagen...kan ingeklapt worden en is zwart met rose en zo goed als nieuw...en dan 5 euro...in september weer ;)
    Slaapze...al zal je nu ff wakker moeten blijven...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan je nu alweer slapen ???
    Je hebt het niet goed begrepen...de 2 kinderstoelen had ik al...
    1 Ikea stoel en een triptrap...nu de triptrap wordt door allemaal gebruikt...maar met het zitje die laten we nog ff staan voor Guus...maakt ook niet uit...haha
    Zal maar niet over me stekkie beginnen dan...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee een triptrapstoel groeit mee http://www.fjord-kinderkamers.be/images/im1143029d22106fb07.jpg
    en daar kan zelfs marijn nog gewoon op...klimmen zitten.
    Zelf gebruik ik die ook als extra stoel want zit goed.
    De andere. is echt voor kleintjes.. http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg2ODA=/z/fvMAAOSwrklVCCCJ/$_85.JPG
    zo je bent weer op de hoogte hj
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen