zaterdag 21 maart 2015

voeten

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo beste luitjes

U kan gaan genieten van een fijn weekend

dat hoop ik dan toch maar

ja ik ben aan het werk

en hoop alleen maar dat de vorst

die is voorspelt

niet uitmond in de-icen van vliegtuigen

bbbrrr

 

ik zag de volgende pps in de mail

keek gelijk naar een plaatje

hier aan de muur

nu als wandelaar kan ik U zeggen

verzorg ze maar goed

en dames gooi die hoge hakken weg

AUB

  photo voeten_zpsapkchmou.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

geniet het weekend

 

liefs



Karel

 

 

23 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    jeetje je moet hier wel stevig in je schoenen staan
    of een wit voetje halen
    wat denk je van iemand op de tenen staan
    ga niet naast je schoenen lopen
    ha ha wat een voeten bende
    maar ik heb er van genoten, een leuk stukje

    het is wat , ik wacht erop dat gerwin wakker wordt
    weet dat hij de klok wel rond kan slapen, dus moet geduld hebben
    wat een heerlijk manneke, praat je de oren van je hoofd
    kan heel lief spelen, maar ook zeer ondeugent zijn
    en vooral van het laatste kan ik zo genieten

    symbaloo staat nog niet vast op de pc
    kan alleen uitloggen, maar is nu wel makkelijker te vinden
    dus een klikje meer of minder maakt me niet uit
    ben zo weer zeer in mijn nopjes
    karel ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.. Nog even geduld en de sokken en de schoenen kunnen weer uit, het liefst loop ik zomerdag hier gewoon op blote voeten, heerlijk. had ik als kind ook al, liefs op blote voetjes, maar ja dat mocht niet altijd. Maar ben nu ook blij met mijn warme pantoffeltjes want sinds ik die draag geen last van mijn winterteen gehad, is er nog wel maar is niet meer pijnlijk.. heerlijk. Ja jij vandaag en morgen nog even aan de slag. Nou het heeft niet gevroren, hier zijn de straten nat. We zien wel wat het weer brengt, er zijn nog wat buitjes voorspelt. ik ga je nu een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die karel...ik denk zit ik wel goed haha
    Dat plaatje heb je bij mij vandaan had ik op hyves staan grijnzzzz
    Moet dat de achtergrond worden want als banner vind ik het maar niks...maar past wel bij je voeten van vandaag.
    Hier is het ook nat buiten en bedenk dat het lang geleden is dat het hier echt geregend heeft dus zal wel goed zijn voor de grond.
    En jij al smoesjes aan het verzinnen om maandag niet te HH
    Groot gelijk hoor als het mooi weer is moet je ervan genieten....boemel ze en op naar een fijne werkdag.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar goed dat ik het dan nog weet haha
    Had die eens als achtergrond op hyves...maja dan moet je een andere banner zoeken en daar heb je vast geen tijd voor want je bent je maandag aan het vol plannen hj
    Hier geen plannen en we zien wel...straks ff op cadeutjesjacht...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij al weer druk op je trekker denk ik. Wij zijn even naar Harlingen geweest voor de boodschappen. Gerwin mee, dus een uurtje langer onderweg geweest maar goed dat hoort er ook bij. Ja hoge hakken.. die van mij kunnen niet hoger dan 5 cm anders kan ik er echt niet op lopen. Maar heb zelden hakjes aan hoor. Ideetje... visjes als zooltjes in je schoen hihihihi... O zus is er voor een bakkie... Ritza en haar vriendinnen gaan even met Gerwin naar de speeltuin.. he werkse ik ben koffie leuten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb even gekeken of ik de achtergrond versie nog had...maar denk dat die verloren is gegaan...och spreiden dan lukt dat wel...freubelen is toch leuk om te doen...
    Al ben ik tevreden over het uiterlijk bij mij dus daar zal weinig meer aan veranderen...
    Al denk ik erover om op wp een en dezelfde te doen....nu zijn er die altijd op 1 komen en nooit op de ander haha lijkt blogger wel grijnzzzzz
    Hier schijnt nu de zon...dus ff naar de winkel....smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    jij hebt dus werkweekend en ik heb vrij. Helaas laat het weer dan weer te wensen over zucht........
    Due hakken die in je pps staan worden ook meestal gebruikt f=voor een foto of alleen voor een "mooi zit" avond hahahahaha..... Ik gebruik mijn voeten ook veel zoals je weet maar ik ben er wel zuinig op;-)
    Werkse nog eventjes en voor daarna nog een fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha zelfs op een mooi zitavond doe ik die naalden niet aan....
    Jij zal intussen je eten wel op hebben...en nog een paar uurtjes te gaan en op naar je hutje...
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha toevallig zijn het slippertjes...mijn dag en nachtschoenen...
    Daar kan ik mee naar rome lopen...wel in etappes haha
    Werk ze nog maar ffkes is de rust straks nog fijner ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee net pas erbij geplaatst...gepikt hj
    Jij wil 3 dames mee met de wandeling?
    Of voor je HH zodat jij kan gaan wandelen maandag?
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht al dat kan niet kloppen grijnzzzz
    En heb niks tegen die voeten hoor...dagje meer of minder daar hoor je mij niet over...boemel ze en proost

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend nu dat ze rammelen...kan jij je ding niet doen pfftttt
    En geklikt of was het nog met betti ?
    Ja hou het maar eens allemaal bij grijnzzzz
    Slaap wel...voetjes kan je wassen dan stinken ze niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Dat is even een raar gezicht.. je banner weg en alles in 1 kleur.. dacht even dat ik verkeerd zat. Jij nog lekker op tuk, ik ben er net uit. Heerlijk even wat langer geslapen. vandaag zondag en hopelijk komt de zon er vandaag ook wat meer bij. we zien het wel. Maak me vandaag in ieder geval niet druk. net als gister lekker even rustig aan vandaag. jij straks wel weer naar je werk, maar dan heb jij morgen weer vrij en ben ik weer even druk hier in huis. ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge Karel,
    Zo heel veel voeten en ook om naar te kijken.Mooie schoenen ook maar ik kan er ook niet meer op lopen.
    Gewoon een klein hakje, dat is te doen.
    Gisteren een zeer drukke dag gehad.
    Hopelijk vandaag een rustdag.
    Groetjes en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha karel...nu val je me toch tegen...dat geduld van jouw is wel heel groot pfftttt
    Dus op weg voor de laatste dag en wel geschoren aan het werk...
    Waren er updates voor betti of op je pc?
    Hoe dan ook je zal ze wel binnengehaald hebben...ik had dat toen jij in makkum zat...
    Verder heb ik nog niets nieuws ontdekt dus zal wel los lopen haha
    Groetjes en fijne dag en ik zal niet rammelen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet op stekkie en niet op FFF
    en morgen ook geen tijd zoals je overal aangeeft pfftttt
    Ja dat is een grote teleurstelling, mijn bijna enige bezoeker laat het afweten...uit. grijnzzz
    Nu jij aan de boemel en zal vandaag best een voorproefje op morgen zijn...zon en rust haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ja zeg ik zeg zoals het is en jij maakt me uit voor een grienster...moet niet gekker worden met jou...
    Werken zal je vandaag en wie weet morgen ook nog haha
    Ik ga genieten ipv grienen...en dat deed ik eigenlijk al...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niks daarvan daar moet je eerst nog even je best voor doen...pffttt
    Weet je ik heb lekker een uurtje voor mezlef genomen...gebadderd, gezichtsmaskertje en zonnebank...buiten haha...ja is best lekker pal in de zon en tussen een paar muren...morgen weer hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weet ik toch Kareltje, maar je bent soms zo vergeetachtig...
    Zeg je ik weet niet eens meer waar ik nog moet klikken pffttt
    Zonneke is idd heerlijk...deel van de fam is nu op het strand aan het genieten...maar die foto's kom je wel tegen...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij zo meteen aan de nasi a la me en dan begint de avond ook hier.
    Maar dat wordt bankhangen voor mijn favo serie...laatste snik snik...maar met gelukkige boeren haha
    Ja nog een paar uurtjes en je bent vrij...die hou je nog wel vol
    En hoe zo jij bent gewoon...gestoord bedoel je ?
    Maar dan prettig haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En het herrieding zetten natuurlijk haha
    Lijkt wel of wij de enige zijn met internet vandaag ;)
    Boemel ze...proost

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat wordt dan een korte nacht...vreselijk op je vrije dag dat herrieding zetten ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen