zondag 5 april 2015

2 kanten vind je overal , respecteer die

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes

het heet pasen te zijn

zoals ook morgen

ik zat mij te bedenken wat hier neer te zetten

wil geen eitjes en hazen

zo ik dacht zo

alles heeft 2 kanten

zo ook pasen

voor velen is het feest van uit het geloof

voor velen ook een lang weekend vrij

dat bracht mij er toe om een prachtige pps

welke die 2 kanten mooi weergeeft

  photo Alles heeft twee kanten Greetje_zpsfjnrcsoo.png

ff op alleen lezen klikken

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

  photo Big Art_zpsm8q4cqb2.png

ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

 

liefs



Karel

 


13 opmerkingen:

  1. Was dat niet een andere Karel ?
    Als het goed is zitten er andere kaarten verstopt...en ja de pps is wel dezelfde...net als bij jou dus ik hoef hier niet te klikken wel?
    Al heb je een hele mooie uitgezocht ipv de paashazen en eitjes
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Easter, Karel :) Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus je wilde geen eieren en hazen.. had je toch voor eieren en konijnen gekozen hihihihi. Was gister op het nieuws dat de meeste mensen de paasdagen vieren zo van lekker eten en wat extra,s op tafel en de ware reden van het paasgebeuren niet echt meer bij stil staan. Komt ook omdat alles nu veel gemakkelijker gaat, er worden op deze dagen ook dingen georganiseerd en de winkels zijn open.. dat was voorheen niet zo. Ja en wij zijn vandaag ook naar een feestje.. straks op naar Guido om hem even persoonlijk te feliciteren. Jij vandaag en morgen nog even naar het werk want ook de vliegtuigen blijven niet aan de grond met pasen, maar je hebt al weer heel wat vrije dagen in het vooruitzicht zie ik. He Karel ik wens je een hele fijne paas zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nee het is niet zo mooi buiten om te gaan zitten...maar eitjes verstoppen kan wel...droog en de zon probeert zijn best te doen. Hier nog rust maar dat zal zo veranderen... hj
    Ja de aanloop naar pasen en nu is het dan zover dat die choco, plastic en echte eieren de kast uit mogen...Vind die gekleurde eieren op een schaal wel wat hebben en versieren de tafel ook haha
    Groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Half 3 beginnen ja dan moet je al bijna de deur uit...maar met gekapte hoeven passen de schoenen weer en kan je er weer ff tegen.
    Ha iedereen is met eieren bezig en jij gaat naar de hoefsmid...o nee je doet het zelf haha
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had je een plakstoel dan?
    Maar die heeft je wel weer los gelaten anders had je niet kunnen boemelen...
    Gekleurde gekookte eitjes moet je niet in de pan doen maar opeten haha
    boemel ze en tijdschrift lezen? Moet je niet rondkijken of je paashazen ziet vliegen ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Nou..ik wil best eitjes,hoor.Gebakken gekookt,omelet..lekker hoor.
    Mooi ppsje van Greetje en de kunst is zeer apart.
    Wij gaan eieren zoeken in de tuin van mijn neef.
    Hij is jarig vandaag.
    Mag hij kadootjes zoeken..haha..
    Fijne paasdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee dan wordt het nog een lange werkdag...als je nu al naar huis wil boemelen hj
    Och als je het druk hebt vliegt de tijd...smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die avond zal zeker rustiger zijn dan die van jou...morgen weer druk hier.
    Komen er weer 4 kinderen met ouders...geeft niet eieren genoeg haha
    En jij mag zo weer boemelen kan je in de boemel uitrusten en er thuis weer tegenaan hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze krijgen er geen genoeg van...ieder eitje is al wel 5 keer verstopt...en ik zegge en spreken 1 chocolade ei gehad en nog een kleintje ook...
    en hoezo vroeg is maar een uurtje eerder dan anders hj
    En een voordeel je bent ook een uurtje eerder weer thuis toch?
    Boemel ze en proost en er niet tegen aan ook goed haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu dan hoop ik dat ze morgen allemaal op gaan hj
    Anders krijg ik jeugdpuistjes en dat moeten we niet hebben hè...
    Jij aan de boemel en een volle mailbox...s6 ermee
    Ik ga op tijd slapen morgen ook hier vroeg dag...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha je kan wel denken dat je in de puberteit bent blijven hangen...maar je leeftijd is je voorbij gelopen...
    Dus zijn het jeugdpuistjes dan heb je teveel chocolade eitjes gehad ;)
    Nu ik ga ook een nachtje slapen..9 uur begint de dag alweer
    Dus hoop dat ik het haal tot die tijd grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles heeft inderdaad altijd twee kanten Karel
    In de pps van Greetje is dat ook mooi te lezen.
    Maar als je helder kijkt zie je ook dat alles twee kanten heeft ;-)
    De Pasen is inmiddels voorbij. 1 dag werken en 1 vrij.
    Nu op naar de Pinksteren (met daartussen 5 mei, hemelvaart en koningsdag).
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen