zaterdag 4 april 2015

fijne zaterdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zaterdag 4 april

lente

65

lentes voorbij

andere tijden

mooie tijden

de pps speelt zich af in België

en toch zo herkenbaar




  photo unnamed_zps09ornqrd.png

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

  photo 200px-Meyssens_Johannes_-_Abraham_Bloemaert_zpsolrrtedr.jpg

gister mijn vrije dag in rust verbracht

wat papier en werk digitaal

boodschapjes gedaan

en aan het stoeien met de TV

ze hebben de zenders veranderd

dus ik wil ze weer op de afstandbediening

in de juiste volgorde

wat een gedoe

pppffftt

geniet de dag

liefs



Karel

 

 

13 opmerkingen:

  1. Ja het aftellen schiet nu op...3 daagjes werken 3 vrij doe je niet slecht hj
    En ja het begint nu wel lekker op te schieten...
    De bovenste uit de mailbox gegooid en de onderste had ik al opgeruimd hihi
    Wolfgang is kritisch ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij dus gister een lekker rustig dagje gehad, maar je niet verveeld. Ja en dan nu de komende drie dagen weer even aan het werk maar wel weer met drie dagen vrij in het vooruitzicht. Wij hebben deze keer ook een lang weekend, ook Milli,. Mag ook wel want hij heeft het de laatste tijd erg druk gehad. Ik hier straks nog even de zuiger en dweil over de vloer en de boodschapjes en dan zien we verder wel wat de dag komt brengen. ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, rijdt de trein langs de visboer? Heel handig ... hihihi. Dus het worden dagen vol dode visjes heb ik wel door. Geen idee wat er hier vanavond op tafel komt. we zien het allemaal wel. Ik heb het werk aan kant, de vloeren zijn weer schoon, de eerste was hangt, de tweede draait en de droge is weer gevouwen en opgeruimd. Oud papier weer bij de weg, wordt vandaag weer opgehaalt en verder nog wat kleine dingetjes gedaan. Milli is er nog niet maar zal zo ook wel komen denk ik en ja dan nog even om boodschapjes. Ritza net geroepen .. kan ik straks de bedden ook nog even doen. Hier wordt het donker maar ze geven niet echt regen op... dus of het de tuin vandaag nog wordt... we zien het allemaal wel.
    Jij nog even de tijd aan jezelf en straks weer aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes.
    De bovenste is voor ons zeer herkenbaar.Leuk om weer eens te zien.
    De kunst is ook mooi, je moet het maar kunnen.
    Straks zit ik zonder internet.
    Neil gooit hier de boel om , hij gaat Horizon installeren.
    Schijnt meer mogelijkheden te hebben.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel nu die glimlach krijg je wel voor andere dingen...hoeft niet perse voor de pps te zijn toch?
    Al is die van de vlinders wel mooi anders had ik die zelf niet in de wachtrij staan hj
    Jij bijna bij de visjes om mee te nemen...ja dan kom je de dag wel door...
    En als ik jou moest omschrijven dan was dat vast iemand die de dagen telt...maar dan de vrije dagen haha...groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Zo ik blij, het gras is er af, wat zwaar de eerste keer maaien, lang en vochtig dus echt prettig maait het dan niet en de container vol ... Ben nu wel een uur bezig geweest terwijl het anders een klein half uurtje is. Milli lag even op tuk en heb ik dit even gedaan.. Nu wel een bakkie verdient. Jij weer op naar je werk met een tas vol schubben hihihihi.. geintje. He ik ga weer, we horen, je treft het nog met het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ik stem overal mee in behalve als je het waagt te publiceren wat ik voor je in petto heb op 28 april hihi
    Dan ga ik steigeren..grijnzzzzz
    Hier de boodschapjes binnen en paasweekend klopt op de deur...alleen de eieren nog verstoppen maar ko zei het de beste plek in de koelkast haha....nou hier niet dus want iedereen kijkt daarin...we hebben namelijk zelfbediening gnagna....maar heb plastic gevulde eieren dus kan gewoon buiten ook al regent het...van alle markten thuis...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou ook jammer zijn als je die zou plaatsen voor die tijd...pffttt
    Maar goed je weet maar nooit...en ja hier bonkt het zelfs op de deur...
    Vrij weekend en lekker lang en met eitjes haha
    Nu voorraadje choco-eitjes liggen in de kast dus lever die plastic eieren graag in haha
    Wens je alvast smakelijk en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja als jij niet dwars gaat liggen komt dat goed...blogje staat in concept hj
    Er zijn er hier 2 die geen chocolade mogen dus moet je wat anders verzinnen hè.
    En Vera en Mathijs hebben opgegeven wat ze willen eten haha worst en wortelstamp...moet de rest het dus ook mee doen grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Braadworst... ;)
    Nu je zit anders regelmatig in mijn vaarwater...en das behoorlijk dwarsliggen hj
    Ja als kinderen mogen kiezen wat ze eten is dat niet altijd wat je verwacht dat ze zullen kiezen.
    Maar kan me hier wel in vinden haha
    Avond alweer bijna om...mag je weer boemelen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey karel,
    allereerst een complimentje over je kopfoto. Heel leuk op dat strand :-)
    En ja, die tv-zenders moeste ze zo hoognodig weer veranderen. Was hier ook ff een goed om dat weer goed te krijgen. Jij moet ook werken met de paas zie ik wel Ik alleen de 2e paasdag want dit is mijn vrije weekend. Je pps'jes brengen weer heel moois over :-)
    Hele fijne Paasdagen karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet je niet wat braadworst is?
    Of waar kan jij je anders niks bij voorstellen...gebraden verse worst met aardappels, wortels en uien.
    Die laatste bak ik dan en gaan onder de stampot...
    Aha dus je bent snel thuis vandaag...als dan de bielzen maar dwarliggen ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe noemen jullie dan een stampot van wortelen ?
    Wij noemen alle geprakte groenten met aardappelen stampot...
    Boemel ze hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen