dinsdag 7 april 2015

ik ben aan den wandel

mogge lieve bezoekers van mijn blog



ik zal zo naar bed

want morgen vroeg op

 tijd voor weer eens een fijne wandeling

als het goed is loopt collega Gerard ook weer eens mee

we lopen dan een etappe van het Utrechtpad




Scherpenzeel - Amersfoort

op deze mooie wijze kom ik door heel het land

stukje voor stukje loop ik alle

LAW en Streekpaden

en wat is het een mooi land

  photo postzegels_zpsirsegg8f.jpg

de volgende laat wat ik maar noem

kunst van de straat zien

iets wat we vandaag niet zien

lopen meest door de natuur

maar wie weet

zal er eens op letten

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

  photo urban-art-best-of-2011-14-728_zpsntnqufxl.jpg

 

geniet de dag

 

liefs



Karel

 

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige die urbanart...zitten weer nieuwe platen tussen...wat een fantasie hj
    En ja ons landje is mooi en zag vele steden waar ik al gewandeld heb,..alleen op texel was ik nog nooit...
    Nu jij aan de wandel morgen met je puppy hihi
    Neem maar oordopjes mee dan grijnzzzz
    Geintje hoor wens je een fijne wandeling samen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou ben wakker hoor. Jij ook iets vroeger dan je zou maar goed een bakkie doet wonderen. Jij vandaag weer aan de wandel en als het goed is met zijn twee, wel zo gezellig. ik straks eerst de deur weer even uit en daarna de koffie drinkers. Daarna zie ik wel weer. Ritza gaat zoals het nu staat vandaag met de meiden er op uit dus ben ik vanmiddag even vrij. ik wens je een hele fijne wandeling en een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Jij al onderweg ...Ik nu even de boel hier doen, wordt echt tijd hoor... en gisteravond laat met het eten dus geen zin meer in de afwas. Nu net de afwas even gedaan van gister en vanmorgen.. ga ik zo vrolijk verder met de volgende klusjes. Ritza is ook al onderweg ..op naar Leeuwarden. Morgen weer naar school dus kan vandaag nog mooi. He ik wens je een hele gezellige wandeltocht en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel hihi kan nog net...
    Jij al wakker voor de wekker haha waarom zet je zo'n ding dan grijnzzzz
    Niet vergeten uit te zetten anders gaat ie vannacht weer...
    Wandelen met oordopjes in en vanavond WEER RUST IN DE TENT...och je zal er ook wel van genieten want is toch gezelliger dan alleen toch?
    Groetjes en fijne dag...oja wel aanlijnen hè hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Een prachtdag om te wandelen maar ik hoorde dat het hier en daar erg mistig was.
    Bij ons niet, een heerlijk zonnetje.
    Nederland is echt mooi en zeker op de platen in de pps.
    Die onderste mag er ook wezen en sommige zijn echt grappig.
    Ik vind het knap.
    Fijne wandeling en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker vrij vandaag en dan ook nog een mooie wandeling gemaakt. Ik zal toch eens wat beter moeten zoeken naar die wandelingen van jou want op google+ zie ik ze wel voorbij komen maar daar kijk ik alleen op mijn telefoon mee. De natuur komt tot leven en ik denk dat jij dit ook heel goed gaat merken in je wandeling van vandaag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ben je bang dat je in slaap gaat vallen ?
    Om nu al trusten te zeggen zou je dat dus denken.
    Dus een fijne wandeldag gehad...mooi zo...was wel erg stil en je had geen tijd haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij durft nogmaals op stekkie haha
    En dat ik dat ook nog zie hè...das mzl grijnzzzz
    Jij een mooie wandeling gehad en denk de buitenlucht maakt slaperig...met de pintjes en chinees er bovenop...
    Hier was het even spannend...Vera zkh met oorontsteking maar ze hebben toch de buisjes geplaatst, dus hopelijk nu wat minder oorpijn...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Operatie is goed verlopen en vanmiddag zat ze alweer met klei te spelen...
    De druk is nu van de oren af...dus dat slapen zal nu ook wel lukken.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu je kunt het een kind van 3/4 al heel goed uitleggen..dr maakt het oor beter.
    En ook het kapje voor de narcose...goede uitleg is het allemaal minder eng...maar wel nog steeds spannend...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij gister weer flink in de benen geweest en een mooie dag gehad. Vandaag maar weer even rust, want morgen mag je weer even aan de slag. Hier was gister echt alles laat, zelfs het avond eten. Vandaag maar even alles goed doen en vanmiddag als het even kan maar even een wandelingetje, ik zie het wel. ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge Karel,
    Jij mag weer terug kijken op een mooie wandeling.
    Hopelijk was het zonnig.Niet in heel Nederland scheen de zon.
    Ik ben vroeg uit de veren maar de slaap was op.
    Geniet van de koffie en de dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goedemorgen karel
    even lezen wat er allemaal gebeurt
    ja je loopt achter met de nieuwtjes als je een paar dagen mist
    hoop dat froggy haar kuren nu weer kwijt is
    ik zit met grote gaten in de vloer
    in de keuken bij de deur en bij de voordeur
    deze mannen willen het raadsel oplossen van mijn regelmatige klachten
    ze kennen bij de rrs mij zo'n beetje allemaal
    dus even door de zure appel heen bijten en straks de boel weer schoon maken
    hoop ik voor minstens een paar jaar klacht vrij te zijn
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mj

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He die Karel.. en lukt het wat met het stoffen en poetsen. Hier wel hoor, gaat lekker en ga zo verder.Ik zal zo eerst ook even de was buiten hangen en hopelijk droogt het want het is nog wat grijzig hier. Zal ik straks ook even bij zus kijken, die heeft gaten in de vloer... ja je bent er lekker mee. Hopelijk kunnen ze het nu eens oplossen want steeds de rrs voor de deur is ook geen pretje. Ik zal nu ook snel verder maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen