dinsdag 14 april 2015

ik ben weer weg , geniet ook U de zon

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo vandaag neem ik U mee

naar een heel ander landschap

als waar ik gister door heen wandelde

 

  photo china landscapes_zpsqsrephib.png

ff op alleen lezen klikken

vandaag als het goed is ben ik de polder in

op het fietsie eens zien of ik tulpenvelden tref

en in Spakenburg ff een haringkie happen

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

ik maak ook wel fototjes

maar zo mooi

nee

dacht het niet



 photo kunstfotografie_zpsifme5azq.jpg

fijne dag

 

liefs



Karel

 


10 opmerkingen:

  1. Ja gevonden in 2014 was het...maar een pracht om naar te kijken dus helemaal niet erg...
    En ja de eerste is ook met mooie platen...
    Oja breng je een bosje mee voor je dinnekes...ben dol op tulpen haha
    Voor nu slaap lekker en morgen een fijn tochtje...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Here is hoping you have a really good time wandering around nature, Karel ... snow is all gone here ... was +15C today ... I did lots of raking and burning leafs today ... waiting for our first spring rain and everything will turn green so quick ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel.. kom later nog even klikken en kijken maar nu eerst even de krabbel. Vanmorgen even voor half 8 de deur uit dus veel tijd was er vanmorgen niet. Net de koffiedrinkers de deur uit en met een klein uurtje Ritza weer naar stage. Had het prachtige boeket bloemen van Bert en Ria, omdat ik altijd zo trouw was met een kaartje en ze mijn verjaardag vaak vergaten.. trouwens, gefeliciteerd met je schoonzusje want Ria is vandaag jarig. Jij al weer wat kilometers in de benen denk ik.. moi weer voor een tochtje.. He ik ga je nog een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge karel
    gefeliciteerd met ria haar verjaardag
    ja frog snort weer en geen gepiep gelijk
    dus snel even bij jullie langs
    lees en klik niets, stel dat frog gaat piepen
    kom je deu een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes maar de onderste is beeldschoon.
    Het is een uitgelezen dag om te fietsen.
    20 graden met een frisse bries.
    Geniet er van en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel.. Jij even een rustpauze gehad na 30 kilometer.. valt het mee of toch nog veel wind? Hier staat nog best een bries hoor ... Maar kon in mijn vestje het gras even maaien.. ook nog vlaggen opgehangen en vast gezet met haringen in de tuin.. ja TENT haringen hoor. Staat echt feestelijk zo... Nee jij zal je verjaars kalender nog wel op oktober hebben staan.. hihihi... Jij fietst nog maar even, ik zal even de aardappels schillen en opzetten, moeten straks gebakken worden dus zal zo echt even de keuken in.. en de laatste was nog even op de hang, krijg ik ook nog wel droog... He ik ga, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Karel,
    ik zie je daar al lopen in die geweldige landschappen van de pps.
    Wat zie je dan toch vele moois hé. Het was vandaag mooi weer maar gisteren met je wandeling had je ook prachtig weer. Niet te warm en niet koud. Je geniet een vakantie dus je treft het qua weer :-) Hele fijne avond nog.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Jij dus een longentraining gehad...nu wij een zomerse dag met spelende kinderen in de tuin...waterbak, zandbak, tent...en je hebt er geen kind aan... 25 graden en in de zon erg warm. Maar wat heerlijk om op zo een dag een verjaardag te mogen vieren.
    De pps die ik heb is zonder de buitenlandse taal...alleen het ned. staat erin...
    Toevallig hè dat Percy Sledge juist gisteren overleden is...de 14e april...zo is het nog eens extra mooi.
    Groetjes en fijne avond
    O dus je was je schoonzus vergeten? hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een tukkie haha zelfs deze oude oma zit hier nog fris erbij en denk dat ik aardig een kleurtje heb gekregen vandaag...wel met bandjes grrrr...dat is dan weer minder haha
    Duurt zolang voor dat weer weg is...maar genoten van de kleinkids en de andere aanwezigen.
    Kan er weer ffkes tegen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker hebben we genoeten maar wat wil je met 6 kleinkinderen die zich goed vermaken samen en een steeds grotere band opbouwen zo...heerlijk om te zien.
    Natje en snapje erbij wie doet je wat...en ja hoor die bandjes kleuren wel bij als we op vakantie gaan haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen