donderdag 16 april 2015

rustdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo ik maak er vandaag een rustdag van

wat HH

een boodschapje

wat bij lezen hier en daar

en anders niet

trof gister een enkele tulp

dat ik rij dat rondje volgende week wel weer

een keer

hopelijk met minder wind

werd een 35 km longen training

op de terug weg

is ook goed hoor

maar is geen plezier ritje meer

hihi




 photo imagesHT1UQHPD_zpsvjpmz7tg.jpg

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

misschien ga ik wel rustig wat

borduren

  photo chinees-borduurwerk-6205717_zpszcgnt42l.jpg

ff op alleen lezen klikken


fijne dag

 

liefs



Karel

 

12 opmerkingen:

  1. Zei het al Guus slaap al lang en dat is de enige nog met een rammelaar hj
    Ha een duitse maar een leuke en nieuw voor mij...en ja borduren doe ik alleen nog maar met het toetsenbord.
    Slaap wel en je hebt geluk maar 1 blogje vandaag...ja hoor stekkie haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus vandaag maar weer eens gewoon lekker thuis. Ja er stond nog best een flinke bries gister hoor.. en als je dan nog niet echt gewent bent om te fietsen dan valt dat best nog tegen. Maar vandaag mag je lekker bijkomen en lekker rustig aan doen. Ik ben straks de hort alweer op maar voor een goed doel... dat lees je wel op mijn blog. Straks hier alleen even het nodige en dan zie ik vanmiddag wel weer.. ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Jij gaat vandaag borduren.haha.. als je het zo mooi kunt als in de pps dan heb je echt talent.
    De bovenste had geinige platen.
    Gisteren stond er idd een flinke bries maar toch wel heerlijk weer.
    Je longen hebben hun best moeten doen.
    Nog een fijne dag met alles wat je wilt gaan doen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Dacht jij dat ik smoelenboek altijd open had staan....nee dus haha
    We hebben ook nog andere mogelijkheden, maar die ben jij al lang vergeten grijnzzzz
    Een andere dag dan gister en net wat te koud om buiten te zitten.
    Ga jij ook proberen de krant buiten in de zon te lezen hihi met bakkie...aanrader hoor
    En nee feessies zitten er voorlopig op...nu andere verplichtingen die zijn blijven liggen.
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohohhhh vals spelen mag niet of je moet het ongeziens kunnen dan is het toegestaan haha
    En nee ik loop niet op rolletjes die tijd hebben we gehad
    Sta tegenwoordig stevig in de schoenen...
    En wat dacht jij ik doe ze alle 3 behalve die ene grijnzzzz
    Dwarsligger ben je ook whahaha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Zo wij zijn ook weer thuis. Eigenlijk met lege handen want dit huis is er niet voor ouders met kinderen met een ernstige ziekte zoals we dat allemaal voor ogen hebben, maar voor ouders met een couveusekindje.. Ja dat is niet wat we voor ogen hadden natuurlijk.. Ja ze konden van alles nog wel gebruiken in het huis maar dat was toch niet onze bedoeling.. Nu gaan we het proberen in Sneek bij het ziekenhuis... kijken of daar nog iets nuttigs nodig is op de kinderafdeling.. Is ook dichter bij huis, maar goed dat moet dus allemaal nog. Jij lekker aan het opruimen en doen. Ik zal zo nog even wat kaarten posten en verder hou ik het vanmiddag rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even Karel dan heb je heul veul rustdagen hahaha .Ik ben er nog steeds niet '' echt '' dus soms ff alleen een paar woordjes
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo een fietstochtje erop zitten van 15 km...tussendoor koffie gedronken bij zus, dus 2 vliegen in een klap...was best lekker...
    En je moet ergens beginnen met opbouwen niet zoals jij gelijk een hele route haha
    Nu nog eten en de avond kan beginnen
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie niks nieuws bij zie blog pffttt
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waarom zou je dat willen het gaat toch om het fietsen en niet om de km
    Ik merk wel dat het weer wennen is en zeker met de wind tegen...maar komt wel weer
    Als we maar de tijd nemen om weer te oefenen
    En al klaar met druk doen en zijn?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik denk dat jij je mandje op gaat zoeken...dus het druk zijn zal wel over zijn...of moet je nog vanalles?
    Nu ik niet en ook op tijd me mandje in...ja je leest het goed...fietsen maakt moe grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoezo? Je zal toch voor maandag nog wel een ritje gaan maken of de wandelschoenen in beweging zetten?
    Of zie je wel hoe het loopt...
    Oja wanneer ging je dan vals spelen?
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen