woensdag 1 april 2015

stormachtig weer en ik dacht ook weer een mooie pps :)


mogge lieve bezoekers van mijn blog



lekker weertje hé

nu niet om in te werken hoor

zeker niet op zo'n vlakte als Schiphol

maar goed dat er geen schepen zijn

die hadden net als vroeger

naar de haaien gegaan

ook dit zal ik niet gaan missen

het er uit moeten gaan bij weer en wind

en nat en koud worden op het werk

:)



dit blog was bedoeld voor de dinsdag

ik kon op de reacties bij blospot

niet reageren

en loop dus achter bij hen die daar reageerden



zo ik dacht - wacht

ik wacht een dag

de pps over de paarden

en spreuken

vertellen veel

zo niet alles

 paarden photo 149856439_5_BF6T.jpg

geniet de dag

 

liefs



Karel

 


12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Nou nu nog steeds stormachtig en nat en guur weer. Dus wat dat betreft past je blog ook vandaag nog wel. Vanaf vandaag elke dag een beetje beter weer.. Ja en april is beginnen en doet ook wat ie wil dus ook deze maand kunnen we nog van alles verwachten. jij nog twee dagen naar je werk en kun je weer een dagje bij gaan komen. ja en vandaag even er om denken he, 1 april dus er zullen vast collega,s zijn die grappen maken. ik ga je een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    regen, hagel en de zon, ze zijn allemaal vanmorgen al langs geweest
    lekker windje, beter dan gisteren
    maar goed dat ik wat kilootjes in de schoenen heb, anders was ik gisteren ook van de stoep geblazen haha
    ja alweer 1 april, de tijd gaat snel
    morgen guido weer een jaartje ouder, je kan hem beslist geen jongen meer noemen
    waar blijft de tijd
    vandaag mijn werkjes alweer gedaan, dus hou nu vrij tot ik ga koken
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Jij al weer naar je werk, ik net thuis. Kwam vanmorgen bij Marten en pas bij de deur kwam ik erachter dat ik de sleutels was vergeten mee te nemen dus kon er niet in.. leek wel een 1 april grap voor mezelf hihihi. Maar goed, ben naar huis gegaan en zou anders morgen ochtend gaan maar ben na de koffie en het stofzuigen hier nog even heen geweest, met sleutels wel te verstaan. ja en dan loopt de ochtend wel even anders dan anders maar goed, het is allemaal weer klaar. Hier net een hagelbui, maar hoofdzaak de zon. Heb net even je pps gezien en moet zeggen, de meeste spreuken of gezegdes ken ik niet eens, zit een enkele bekende tussen. He Karel.. werkse en ik hoop dat je het wat droog houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    En jij op pad om weer de boemel in te gaan en ja dan oppassen hè,,,je bent gewaarschuwd hihi
    Wat dacht jij dat is een goeie 1 aprilmop ik ga naar 3 blogjes en de 4e doe ik lekker niet grijnzzzz
    De wind hier is gaan liggen en de zon doet zijn best..zou het dan toch nog mooi weer worden...denk het niet want regen en hagelbuien is de voorspelling dus er komt vast nog wat...pffttt
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik ga bijna hinniken van al die prachtige paarden en de gezegdes.
    Mooi hoor.
    Inmiddels schijnt de zon maar ik zie hele donkere wolken aan komen.
    Ik ben gelukkig niet meer suf maar heb dan ook 10 uur achter elkaar geslapen.
    Ik had het blijkbaar nodig.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wie is hier de grapjurk...heb die net zoveel aan als jij...niet dus haha
    Ja het weer schijnt mee te vallen dus jij al lang blij. Nu hier schijnt de zon volop maar moet nog verder met rechttrekken...vrijdag zijn we namelijk naar Robin die wordt dan 2 en ja met pasen willen we er toch welnetjes bij zitten...en zeker wordt het dan hier een volle bak...
    Maar zoals je kan zien in je gbje de eieren zijn klaar hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo de bovenboel is klaar...morgen beneden en zaterdag de boodschapjes...strakke planning maar volop vrij erna...om paaseieren te gaan zoeken haha....
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja ik moet zo de keuken in...vlees braden en de rest is voor mister bak friet...sla erbij en klaar zijn wij...mzl

      Verwijderen
  8. Dat vind ik nooit erg laat eten..maar als je aan het werk bent zal dat wel anders zijn...
    Wat ga je vrijdag doen dan? Of ga je ook naar het kinderfeestje hj
    Ja morgen verder aan de slag beneden en zo meteen nog even strijken bij de tv...
    Nu dat weekend begint bij ons vrijdagmorgen en duurt minstens tot maandagavond... ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dus een gevulde dag vrijdag...en die batterij vind je vast ook wel...
    Hopelijk kom je droog over want nat worden op je vrije dag dat kan natuurlijk niet hj
    Boemel ze en proost

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja morgen beneden zei ik toch en vrijdag feest...jij morgen nog werken en vrijdag je lijstje afstrepen ;)
    Ga je slapen ?
    Trusten dan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan doe je dat toch hihi
    Morgen de andere...al gezien op wp dus ik kan gerust gaan slapen...alhoewel ik moet een andere plaatsen grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen