maandag 6 april 2015

tijd , wat is tijd , al ik wil is 1 lach

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo luitjes bij middernacht thuis

vele mails en berichten

heb alle bekeken beantwoordt zo nodig

ja dat wordt nog wel eens vergeten

ik werk zeg maar een 8 uren

doe daar bij een van deur tot deur een

3 uren soms 4 reistijd

ik heb een hekel aan te laat

7 uren slaap erbij = 19

2 uren HH

1 boodschappen

rest 2 uur vrije tijd

en dan lees je nog zo van

waar zit jij dan

:)

ik vind het tijd voor een lach

of een ieder daar gelachen heeft

durf ik te betwijfelen

en we zijn nog maar april

en dit speelt zich af in mei

dus wie weet zijn wij dan ook niet blij

:)



maar voor een vrolijker noot

zie eens

de art of nature

  photo kermis in de hel_zpsvbpgal8w.jpg

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

  photo Afbeelding1_zpsakfufhm7.jpg

 

geniet de dag

 

liefs



Karel

 

9 opmerkingen:

  1. Nu die lach heb je binnen whahaha
    Jij slaapt al ik bijna grijnzzzz
    Een geheel nieuwe voor mij...wat zeg ik beide...
    Goed plan die art...zit je mij niet in de weg grijnzzzz
    En je ziet het ik kom ze wel kijken ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. straks even klikken maar nu eerst even de krabbels. Ja vandaag zal ik vast wel weer even een keer langs komen, ging gister even niet want was er even niet. Een leuke dag gehad bij Guido en goed 4 uur daar weer weg gereden.. vandaag doen we het even rustig aan hoor... straks even een paasbrunch klaar maken en misschien vanmiddag even naar een tuincentrum, we zien het wel. Jij vandaag nog even naar je werk en dan drie dagen lekker weer helemaal voor jezelf. Ik wens je een hele fijne tweede paasdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge rel
    9 uur was de slaap op maar precies volgens planning...hihi
    Ja invasie zo meteen en dat tot in ieder geval na het avondeten dus veel zal ik er niet zijn...
    Jij al vroeg en toch nog tijd om een krabbel te zetten...ik zei het toch op tijd opstaan grijnzzz
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Haha.. de lach is binnen en de tweede pps is mooi met leuke platen.
    Hier ook een invasie..
    Van alles komt binnen vallen.Steeds als ik de pc wil starten staat er weer iemand op de plank.
    Gisteren een heerlijke middag en avond gehad.
    We hebben nog in de tuin gezeten en de bbq ging aan, geeft ook warmte.
    Naderhand toch te koud en het hele zwikkie naar binnen.
    Al met al.. heerlijke paasdagen.
    Vanavond aan de lamskoteletjes op zijn Grieks.
    Fijne middag nog.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Weer alleen even groeten en dank je voor je berichtje .Tja de fut wat bloggen betreft is er uit op Blogger .Maar ik kom vast wel weer terug .Nu ff Nellie bedanken voor de mooie kaart
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha nu snap ik die lie...ik had alleen rel staan hier en ligt het aan de haastige spoed of is blogger dwars hj
    |Hoe dan ook jij snapt vast wel wie ik bedoelde haha
    Hier alles weer de deur uit en geslaagde paasdagen waren het...gezelligmet de hele bups aan tafel en 2 x naar buiten geweest..
    Vanmorgen na het eieren zoeken en vanmiddag voor het eten een uurtje wandelen en ja ook langs de speeltuin dat kan niet anders....al met al iedereen heeft zich goed vermaakt al was ik met de laatste wandeling niet mee kokkie moest de keuken in haha
    Groetjes en fijne avond...ik hang zo meteen op de bank grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een mooi weekend met kids en kleinkids maar evenzo goed blij dat het er weer op zit...
    Ben nu foto's aan het uitzoeken...want ja die hebben ze al gestuurd ook.
    Lieve dochters heb ik toch haha
    Denk dat je intussen uitgeboemeld bent...en je vrije dagen zijn begonnen...hoop voor jou net zo'n mooi weer als de paasdagen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Net even de eerste pps bekeken, had heel wat anders verwacht dan dit .. dacht zal wel over een brand gaan op de kermis.. maar heel verrassend dit. Ja gistermiddag de hort op geweest met zus, bij de tuincentra langs. een auto vol bloemen en gelijk weer aanvulling voor de beestjes. Dus was niet meer langs geweest voor een krabbel. Hoe de dag vandaag gaat lopen dat zien we nog wel. Eerst moeten Millie en ik om 9 uur in Bolsward zijn en die gaat dan naar Oss en Ritza heeft nog twee dagen vakantie dus ik maak me niet zo druk vandaag verder. Jij lekker drie dagen even helemaal vrij.. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahahahaha.... die pps met die brandweer en de duiveltjes is toch echt heel leuk (en vals) whahahahahahahaaaaaa............. Leuke teksten en echt heel mooi in elkaar gezet. Jij hebt ook niet veel vrije tijd. Wat lijken we soms toch op elkaar Karel hihi......
    Neem er eentje vanavond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen