maandag 13 april 2015

voor een lief nichtje

mogge lieve bezoekers van mijn blog



maandag

dag 1

van een week vrij

hohoho



en ook is het de dag dat mijn nichtje

Kobie

verjaren mag

maar welke leeftijd heeft zij nu bereikt

ik laat U kennis maken

met 1 van haar favoriete artiesten

ja had niet echt meer een passende pps

en vond dit dus ook een leuk idee

zegt U nu zelf maar

16 nee niet echt




 photo 16_zpsgjl6gszi.png




altijd mensen om haar heen

ja echt wel

  photo 32_zpsojhe2x5v.png

vrijgezel

nou niet lang meer

  photo 48_zpsg7arkhdr.png

 Kobie van harte met je verjaardag

feessie heb je al gehad

ik zou zeggen pak wat tijd voor jezelf vandaag

en ga fijn een rondje om

fijne dag

 

liefs



Karel

 

15 opmerkingen:

  1. Wel op de plu geklikt?
    Gefeliciteerd met je nichtje karel
    Heerlijk de muziek van boudewijn...ken je de laatste nieuwe ook ?
    Ga eerst maar slapen haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hoppa de volgende staat er alweer...stond ingepland maar verkeerde tijd pffttt

    Zie jij de plu niet in het blogje?
    Oja de nieuwe heet Achter glas en komt 17 april uit...te laat om nog in te pakken ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Bedankt voor de felicitaties... nee geen sweet sixteen meer hoor maar inderdaad 48 lentes geworden vandaag. Ja en Boudewijn de Groot is een favoriet van me, maar dan de oude nummers. Het is meer back to the sixtees... hihihi. Ja gister mijn verjaardag al geviert dus vandaag gewoon maandag voor me. Jij nu ook lekker wat dagen vrij, om te oefenen denk ik hihihihi. Het zonnetje is er al bij en de komende dagen wat warmer en zonniger dus je treft het. Ook ik ga er lekker van genieten. Nogmaals bedankt voor de felicitaties en ik wens je een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Als eerst..
    Gefeliciteerd met je nichtje.
    Prachtige muziek van Boudewijn de Groot.Ik hou er ook van.
    Ik ga even bij de jarige job kijken.
    Fijne begin van de dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel had gekund een gekleurde maar die had ik alleen met een plaatje...en deze was een png bestand...
    Jij keek er dus gewoon naast haha muts...ja als je de plu niet kan vinden heb je die nodig grijnzzzz
    Gefeliciteerd met je nichtje...wat is ze nog jong hè...
    Dus in de mak an mode vanalles doen...dat doe ik altijd zo haha....groetjes en geniet je vrije dagen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Ik moet eind mei weer opdraven voor een longfunctie.
    Je weet dat ik nu een opzettoeter gebruik en eerlijk gezegd werkt dat beter.
    Het zonnetje roept mij naar buiten.
    Niet blijven plakken maar in de beentjes.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik heb morgen niet op papier al ligt er een afspraak voor de smoelensmid...
    Hier is het vandaag een stuk koeler dan gister...scheelt wel wat.
    Dus buiten zitten geen optie vandaag en morgen in de behandelstoel
    Och genieten we woensdag op de verjaardag wel dubbelop...
    Snapte er niks van dat jij de plu niet zag...had het in de mail gestuurd...ook nog grijnzzzz
    Nu volgens mij was het geen muts die ervoor hing maar oogleden die dicht vielen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja png is een plaatje opgeslagen zonder achtergrond...zoek ook dikwijls met die term haha

      Verwijderen
  8. Ja dat is png...ik maak ze niet zelf maar er is genoeg te vinden...
    Jij hebt wel opgelet bij het scheren en knippen maar bij het lezen niet zo heel goed...de hint stond er dus echt weer whahaha
    Hier schijnt de zon steeds meer dus wordt het ook warmer...maar nog steeds niet zoals gisteren...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Zo nu even een krabbel. Bedankt voor alle felicitaties, blog, gastenboekje, Facebook... zo nu en dan even gezeten maar ben toch nog vrijwel de hele dag wel een beetje bezig geweest. Nee een wandelingetje zat er vandaag niet in, had er gewoon even geen tijd voor, leek wel of de uren sneller gingen dan normaal. Maar heb me in ieder geval niet verveelt hoor. Jij ook niet en morgen ga je weer aan de wandel dus dan ook niet. ik wens je nog een hele fijne avond en tot morgen dan maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij gaat niet overal op in...zeg mij wat haha
    Wij zijn weer laat vandaag...eten staat in de oven dus nu wachten op het belletje...
    Maar dan smullen we weer...
    Ja je kan beter naar morgen kijken dan naar gisteren...en beloofd veel goeds in ieder geval met het weer...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha hoorde je bel niet maar wel die van de oven haha
    Ja en daarna bankhangen net als jij...
    En je hebt voor woensdag een polderrondje maar eerst komt morgen nog toch?
    Of sla je die gemakshalve maar over?
    Bankhangen zit er hier weer op en ga weer verder met blogjes maken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja las het net op wp grijnzzz
    Dus aan de wandel morgen...tja ik heb een afspraakje...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu als die je dan maar niet in de steek laten...of erger nog je een blauwtje laten lopen grijnzzzz
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey karel,
    en jij van hare gefeliciteerd met je nichtje.
    Geen passende pps zeg je maar wel hele leuke plaatjes om haar verjaardag mee op te leuken.En ja, ik heb ook de tijd voor mezelf gepakt hihi....... en jij ging ook een rondje om.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen