dinsdag 21 april 2015

wandelen en vliegen door en over mooie plekjes

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo U weer was ik zondag weg te wandelen

wil ik U toch de kans geven mee te wandelen

via een fotoalbum

fijne wandeling


 photo wandeling 19 april00_zps8xmni86u.jpg



 

donderdag wil ik maar weer de polder in met de
fiets

kijken of ik mooie tulpen velden tref

maar zo mooi ze in dit filmpje in beeld

worden gebracht zal mij niet lukken

 

 Tulp komt open photo DSC_3835.jpg

fijne dag

 

liefs



Karel

 

17 opmerkingen:

  1. Nee je bent geen 20 meer...en ja baas...zal gaan slapen.
    Of die bij jou bekend was weet ik niet maar voor mij was het een nieuwe
    Vergeet ik steeds die 3 mannekes op die plaat is een mooi standbeeld.
    En wow daar zijn drones dan weer goed in...prachtig om te zien die tulpenvelden...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ik kom straks nog wel even klikken maar wil nu eerst even snel door. het is mooi weer, de zon is er al weer volop bij en straks eerst even de boodschapjes halen en vanmiddag de tuin in, lekker buiten genieten van het mooie weer en toch wat nuttigs doen. Heerlijk hoor om smorgens wakker te worden en de zon schijnt al. Maar we zijn nog april en we kunnen nog van alles verwachten dus als het kan lekker genieten. Jij vandaag aan het werk dus voor jou gaat het vandaag niet op maar nog even en je hebt alle tijd. ik wens je een hele zonnige dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Ik heb genoten van de prachtige foto's.Je hebt weer je best gedaan.
    Ook de tulpenvelden zijn beeldschoon.
    De vlonder ziet er weer kleurig uit.
    Straks over de markt voor meer plantjes.
    Ik heb de smaak te pakken.
    Het weer is ook schitterend om buiten te vertoeven.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Ook bij jou even groeten .Tja ben gestopt met bloggen en of ik weer zal beginnen weet ik nu nog niet .Het geeft me rust in elk geval ,ik heb nog geen geduld om ppsjes te kijken maar dat komt wel weer .Ik kom van tijd tot tijd even aanwaaien .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ook ik kom ff groeten hihi
    Leuk hè dat ze bij ons even komt om te groeten
    Ja je bent de 20 al lang voorbij...maar zou je dat nog willen zijn dan?
    Nu ikke niet...30 wel whahaha
    En dan met wat ik nu allemaal weet...
    Jij zo weer aan de boemel voor nog een dagje vakantie bij de baas...met pauzes natuurlijk haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha jij in de pauze eten halen...ojee blijft er dan nog tijd over om te werken?
    Want dat moet je ook naar binnen werken toch?
    Hoe dan ook het is prachtig weer en zal best lekker zijn nu op die grote plak...
    Ja ik weet het jij williever op de fiets tulpenvelden bekijken...maar jou tijd komt nog.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha je hebt je banner ook aangepast zie ik...
    Ja maar je houd toch één grote pauze bij de baas hj
    Krantje is hier uit...zo meteen even op de fiets om boodschapjes en dan de tuin weer in.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ze jou maar kunnen missen dan...
    Ja ervaring in een vak is het beste en zie je ook meer...
    En ja de oude rotten in het vak gaan met pensioen hj
    Kunnen we dan nog wel veilig vliegen?
    Werk ze...oja anja is al de oude blogjes aan het bekijken op wp hihi...zal ik die naar me stekkie sturen dan?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    De banner is echt heel mooi maar wat wil je ook met die mooie foto's.Keuze genoeg.
    Bij mij gaat de pc nu ook uit.
    Tijd voor de markt.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel dat bepakt is me aardig gelukt...deze muts gaat kledingzaken in en ja geslaagd ook nog eens.
    Dus we kunnen de koffers straks weer vullen...ikke 1 1/2 en Albert de andere helft grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Jij druk op je werk neem ik aan, ik zit nu ook net maar ben inmiddels ook aan het aardappeltjes bakken. ritza heeft een groente gerecht klaar gemaakt en dat staat nu in de oven. vanmorgen eerst met zus naar de stad voor boodschappen, toen met ritza nog naar de welkoop en daarna de tuin in. jee wat een onkruid en moet nog een flink stuk, ook achter huis moet nog. Maar goed het begin is gemaakt en de container al weer bijna vol. Het wordt wat bewolkter en de wind begint nu ook aan te halen lijkt het. Wij straks aan tafel en het recept van ritza even proeven... He werkse nog even en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik het gelezen had was je nog op tijd...voor ons in ieder geval...maar lees het nu pas en is alweer opgeruimd ook.
    Tja wat de avond je brengt is afwachten maar die is ook alweer bijna voorbij dus nog 3 uurtjes en alweer aan de boemel.
    Wat gaan de dagen snel...ben je al een beetje afscheid aan het nemen?
    Werk ze nog een paar uurtjes...Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha hoe kan je het nu druk heben met mails en reacties...gewoon 1 voor 1
    En niet vergeten de belangrijkste eerst ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zit aan het water :)
    Proost en boemel ze
    En weet je nog 1 dagje en 2 vrij...4 werken en joepie altijd vrij (druk)
    Grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee niet vissen haha
    Gewoon een glaasje heerlijk helder WATER hj
    Kan jou freddy niet tegenop...klopt wij houden het wel bij grijnzzzz
    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zal aardig bij zijn als je zelfs al op stekkie bent geweest...
    Zelf ga ik nu afsluiten en slapen...verstandige meid hè.
    Alvast wennen voor de oppasdag hihi
    Dan is het weer vroeg dag...maar waarschijnlijk niet zo vroeg als jou dag grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen