donderdag 16 april 2015

weer en hartelijkheid !

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

had ik gister een rustdag

zelfs het HH schoot er bij in op de was na

maar wel lekker hoor



nu eens zien wat ik vandaag onderneem

heb wel wat ideetjes

maar geen plannen

weet U

het weer heeft invloed op de

hartelijkheid

van mensen onderling

is het U nooit opgevallen

nu let maar eens op



 photo van mens tot mens Greetje_zpsjxql4ltb.png



ff op alleen lezen klikken

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

het blijft best redelijk weer de komende dagen

als het U nu wat te fris is

heb ik een leuke manier om wat

spulletjes welke niet meer worden gebruikt

op te ruimen

veel plezier

en

suc6

 photo Art-on-daily-use-tools-by-gilbert-legrand-22_zpsxsxtemv0.jpg 

 

 

geniet de dag

liefs



Karel

 

 

11 opmerkingen:

  1. Ja zou kunnen dat je het gemeld hebt maar wist de dag niet...
    Nu ga ik de laatste maar uit de mailbox gooien...het is er eentje met veel fantasie
    Maar we hebben voorraad genoeg dus je weet het zolang je die ene van mij maar niet plaatst gnagna...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus je had gister echt een rustdag.. Ik ben gister nog even aan de wandel geweest.. even de kaarten posten en gelijk een rondje lopen... Er staat hier weer een druk bezet weekend voor de deur... Morgen bevrijdingsfeest en zondag weer een verjaardag. Vandaag de boel maar weer even weekendproof maken dus zal me vandaag ook niet vervelen. Straks de koffie drinkers weer. Ja het weer kan invloed hebben op het humeur van de mens.. maar ik probeer altijd de zonnige kant te zien hihihi. he Karel ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Jij alweer de hort op en straks weer een volle mailbox weg te werken hj
    Gelijk heb je het is mooi weer...hier ook hoor,
    maar moet tussendoor de boel ff rechttrekken en de strijk wegwerken...wandel ze
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Jij hebt ook al zo'n kunstige pps geplaatst.
    Heel erg vindingrijk.
    Greetje haar presentaties zijn altijd wel mooi.
    Hier wandel weer en gelijk heb je om je tuin te bezoeken.
    Geniet van de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel... en zijn de maaiers ook druk aan het werk in je tuin? hihihi. Ja je moet je personeel wel aan het werk houden natuurlijk, gna gna. ik kom net even bij zus vandaan, alles geregeld voor morgen en moest even mede delen dat Froggy waarschijnlijk een stille dood is gestorven... dus dan weet je even waarom ze niet reageerd en zo... mocht er onverhoeds nog wat leven in zitten dan zien we het wel. Ik ben nu verder ook vrij, gedaan wat ik wilde doen. Jij geniet nog maar even van je tuin, ik ga zo even op de bank...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je erbij de strijk klaar...kamer gepoetst en de strijk morgen nog...nu geen zin meer.
    Zo aan tafel...jij zal het wel al op hebben...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The pic of the men in that broom reminded me of the people in Cuba, working hard in their sugar cane fields ... apropos: working hard ... smiles ... I have been working hard to put a new video for you into my "Happy" post ... hopefully you can see that one in your country ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee niet laten liggen tot de volgende was...dan wordt het weer een berg en de laatste tijd laat ik het niet zover komen...\Die paar dingen zijn morgen zo gedaan...en dan weekend haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij bent vast in slaapgevallen...wakker worden en je mandje in ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit was echt weer een schitterende powerpoint van Greetje.
    Wat kan ze dit toch prachtig in elkaar zetten.
    Grandioos gewoon. En ik hou niet van kunst op een paar uitzonderingen na,
    maar wat ik in dat pps zag was wel heel erg leuk gedaan :-)))))
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen