zaterdag 18 april 2015

wens U een fijn weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog



zo het weekend is daar

en ook ik ben vrij

nog

heb voor de zaterdag geen plannen

de zondag ben ik weg te wandelen

en wel hier




Doesburg - Brummen


 

maar zoals gezegd eerst de zaterdag

en ik doe mijn best mezelf te blijven

ja het leven valt niet altijd mee

ik ben blij met mijn positieve instelling

maar soms

ach U kent dat wel


 photo jezelf blijven Lidia_zpskj91g9uv.png


ff op alleen lezen klikken

 

ik wil U iets te laten zien

wat velen van U zelf het beste weet

beter dan ik in ieder geval

  photo animals mothers love_zpszywakiko.jpg

mooi toch om dit zo eens te zien

inmiddels is het zondag en ik hoop een zonnige

ik ben dus al vroeg weg van huis

en mijn tuintje ligt er altijd mooi bij

maar wie weet kan ik U wat ideetjes geven

als U denkt ik wil de tuin iets anders hebben

  photo Serres_royales_bruxelles_zpsyvnx6kk1.jpg

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

mocht U nu denken

die prettig gestoorde kan we wat

het is me te fris om in de tuin te zijn

heb ik hier voor binnen een leuk idee

ja ik wil niet dat U zich verveeld

terwijl ik heerlijk aan de wandel ben

om andere delen van ons mooie landje

te ontdekken

  photo Maud White_zpst1beckft.jpg



fijn weekend

 

liefs



Karel

 

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Je eerste pps even gezien, een mooie en ja altijd blijven dromen .. dat kan geen kwaad. Ik denk dat jou dromen over de 28ste zullen gaan hihihihi. Van de komende 10 dagen hoef je nog maar een 7 te werken en dan heb jij echt vrij... Ik zal vandaag ook een beetje aan jou denken want wij vieren hier vandaag dat ons dorp 70 jaar geleden werd bevrijdt en ook de mensen hier weer vrij waren... We maken er een verkleed feestje van.. zal de camera mee nemen en kijken of ik de foto,s vanavond kan opslaan op de p.c... ik wens jou een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. jee wat is het nog rustig op het blog.. Zou iedereen en extra uurtje slapen? Zonde want het is prachtig weer. Hier de boel ook weer op regel, net mijn verjaardags cadeautje even geinstalleerd. Heb een nieuwe Senseo gekregen want die van mij hield er mee op... kwam het water er onder uit in plaats van boven.... dus kwam mooi uit, moest er alleen een weekje langer op wachten. Jij de trap al schoon? Of eerst even een visje hihihi. Ik zal me straks gaan omkleden, zou zus hier half 2 zijn, doen we nog even een bakkie en gaan we dan het dorp in... He ik ga verder, wens je nog een zonnige middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Karel,
    Je hebt aardig wat ppsjes geplaatst.
    Mijn favoriet is die met de jonge dieren, zo prachtig om te zien.
    Prachtig weer maar fris.
    Zonde om binnen te blijven.
    Fijne vrije dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kobie hier haha
    Dat is het nadeel van tekst kopieren...en toch doe ik het ook ;)
    Hoi karel…4 stuks je denkt zeker moet haar voor zijn haha
    2 stuks kan ik opruimen dus…
    De 1e en no 2 vind ik de mooiste om te zien…en goed voor een big smil de 2e
    3 en 4 ook maar niet zo mooi in elkaar gezet dan de 1e twee
    Nu kan ik 2 en 4 verwijderen…kan je het nog volgen grijnzzzz
    Geniet je dag

    En dat je de slaap op de bank hebt gehad moest wel bijna haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nee karel die koffie wordt binnen gedronken en zo dik is de zaterdagkrant nu ook weer niet grijnzzz
    Kwam de reactie ha kobie op meerdere plekken tegen...de slaapnog niet uit hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha het ED maar dik valt best mee en sla veel over ook nog eens.
    Ja er zijn er veel en die dieren doen het altijd goed...had er over dat papiergeduld 3 staan nu is er eentje weg hihi
    Maar had die nog niet in een blogje staan dus dan vind ik het niet erg haha
    Ja de blogjes staan ingepland tot en met eind mei en gehusseld komen ze op wp, ook daar staan ze ingepland.
    Alleen controleren of ze ook echt komen haha...de volgende reeks wordt dus juni...maar heb ik nog even voor grijnzzzz
    En ja dan ook vakantie dus wie weet sla ik die tijd wel over...jij aan de wandel nog?
    Of ga je op tuk haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja 2 van de 3 haha
    Nee er liggen er nog wel meer op de plank..maar je weet het met angst en beven zie ik je nieuwe blogjes tegemoet en dan alleen voor die ene haha
    Maar goed het is afwachten.
    Jij nu al bezigmet op tijd gaan slapen dan maar geen tukkie doen grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij niet bezig met je pensioen...je hebt het anders al groot onder je blog staan...
    Ga je erna een agenda bijhouden van de dagen dat je er niet bent?
    Weten wij ook waar je uithangt haha
    Een tukkie zou je dat wel doen?
    Je bent vroeg met je eten...wij mogen nog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2 voud...4 vout bedoel je kwam het bij allen tegen grijnzzz

      Verwijderen
  9. Ha laatste week...erg hè...
    Valt me wel op dat je de eerste van de maand gelijk weer naar spl gaat haha
    Wij dan naar Marijn zijn verjaardag...6 wordt ie dan al pffttt
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pensioenborrel of is die niet op spl?
    Wel zie ik nuchter op je eerste vrije dag...begint goed haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zei ik toch al...misschien vullen met de dagen thuis en/of weg hihi
    Denk dat jij het helemaal niet gaat missen...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was het zo vermoeiend hihi
    Nu dan heb je morgenvroeg veel tijd nodig...overal nieuwe blogjes dus zet de wekker maar een half uurtje vroeger ;)
    Nog 7 daagjes werken...en het zit erop als ik goed geteld heb...slaap ze...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg hoor maar dat werkt niet zoals je weet hj
    Doe jij maar lekker mak an...om 6 uur in de ochtend pffttt
    Nu wij hebben voor de middag nog rust...maar dan...haha
    Wens je nu alvast een fijne wandeling want voor 8 uur ben ik er dus echnie
    Had je de foto van de nichtjes gezien op smoelenboek?
    Geweldig om te zien haha
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel.. En de wekker een half uurtje eerder gezet? Ja je gaat vandaag weer aan de wandel toch?, Het lijkt niet echt mooi buiten maar dat kan nog komen, geloof dat we voor vandaag nog wel mooi weer zouden krijgen. Nou we hebben het hier gister ook getroffen, super. Jij vandaag nog even genieten van deze vrije dag en dan eerst nog weer even drie dagen aan de slag.. Wij zijn vanmiddag ook weer weg, op naar de volgende verjaardag... dan komende zondag nog eentje en dan is het voorlopig weer gebeurd.. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha karel
    Jij al op pad en een halve dag erop zitten...nu hier is het nog niet zo zonnig dat ik gewoon maar onder de zonnebank ben gegaan...
    En of ik jou nu vertel 4 nieuwe of niet je slaat steevast dezelfde over...
    Hier was de truckrun en een geweld aan toeters en bellen. Maar de gehandicapten die mee mogen rijden vinden het geweldig.
    Heerlijk om die blije snoetjes te zien...mooier dan de vrachtwagens haha
    Geniet je wandeling want morgen is het weer buffelen voor jou...maar 7 dagen is te overzien hè...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pal in de zon zou kunnen maar in de ochtend was het hier nog niet zo zonnig...en met de kleintjes op de koude grond is ook nog geen optie...dus binnen spelen.
    Ha jij hebt heel wat treinen en bussen gehad...en dat allemaal voor 11 euries...vind het nog veel haha
    Dus trein gemist...wie doet je wat als je een pint hebt en ogen om rond te kijken...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor ik weet ook wel dat dit niet veel is..
    Jij bent het nu al beu...de mailbox bijwerken...en dan nog degene die niet in de mailbox zitten haha
    Och je hebt een mooie vrije week achter de rug en het weertje werkte aardig mee...genieten dus.
    En als je gaat slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Laten we het erop houden dat je gewoon moe bent na die fikse wandeling...
    Nee lopend kom ik er zeker niet met 11 euries haha
    Alleen al voor de inwendige mens dan al meer kwijt...
    Ja 3 daagjes werken en dan alweer 2 vrij...schiet op haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je mocht willen dat je zo'n tuintje had als die opdat plaatje staat afgebeeld hahahahaha......
    Nee, je hebt zelf een prachtig van een natuurlijke achtertuin. Ik zag inmiddels al wat mooie foto's voorbij komen
    alleen kon ik bij de wandeling (ik dacht 16 april) niet reageren. Komt vast nog wel ;-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen