maandag 6 april 2015

Z Z Z

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

dinsdag dag 1 van 3 vrij

en ja ikke is blij

vandaag ben ik aan het HuisHaten

en boodschapjes

en zo wat klusjes



gister was het aardig weer voor een

strandwandeling

helaas ik was op het werk

de tijd voor zon zand zee

komt er aan

ik geef U een voorproefje

  photo stranden_zps4gyr7b3j.jpg

en mocht U het luieren zat zijn

leef U eens uit

:)

ik wil eens een serie ppsjes tonen

welke in de map

Art & Kunst

staan

  photo beach art_zpssjv0bj1x.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

liefs



Karel

 

 

11 opmerkingen:

  1. Love the beach pics, Karel ... love your header pic too ... reminds me of February 1980 in St.Peter Ording, Schleswig Holstein, Germany ... went out many times to find amber by the sea side ... remember finding one really big clonker of amber ... don't have it anymore, have given it away as a present since ... have a really good day, eh? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    ja een lekkere wandeling over het strand is heerlijk
    ach nog even en je kan maar raak wandelen, dus nog even geduldig zijn
    ik ga eerst de paas even opruimen en dan de tuin in
    nieuwe planten gehaald en die moeten een plekkie in de tuin
    is alles weer lekker in kleur en vrolijkt de boel weer op
    gistermiddag met zus de hort op geweest en dat was weer lachen en lol
    vandaag maar even rustiger aan haha
    karel wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Dus je bent al druk bezig met je liefste hobby... huishouden hihihihi. ik doe vandaag niet veel hoor. Zijn een uur onderweg geweest op het gemeentehuis. Milli gelijk door naar Oss en ik terug naar huis. Maar we zijn weer een klein stapje verder, de papieren zijn in orde en nu hopen dat Milli zijn nieuw aangevraagde paspoort komende week klaar is... die is al meer dan een maand onderweg omdat ze vanuit Griekenland steeds de verkeerde papieren stuurden... dat is nu wel klaar en nu wachten tot deze klaar is. dan kunnen we een nieuwe afspraak maken en in ondertrouw gaan.. en de rest dan nog geregeld... Maar vandaag maak ik er verder een rustig dagje van. Jij een dezer dagen een strand wandeling? Neem je schepje en emmertje mee en leef je uit, of een oude tak, kun je lekker in het zand tekenen.. hihihi. he ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Erg hoor ben nog niet op een van die stranden geweest hj
    2 mooie ppsjes al kende ik de laatste al...maar toch leuk om die nog eens te zien.
    Jij aan het HH, ik dacht dat je aan de wandel zou gaan...maar goed je hebt nog 2 daagjes na deze van stoffen zuigen en dweilen haha...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dat moeten wij ook nog...kofferriemen halen en gelijk maar wat voor de innerlijke mens.
    Gezellig gezelschap en kunnen jullie weer bijpraten...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie ppsjes geplaatst.
    Ik ben ook bezig met van alles en niets.
    Steeds gezellige stoorzenders op de plank.
    Straks maar weer beginnen.
    Even een natte lap over de vloeren halen.
    Dan naar de winkel voor het avondeten.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee karel niet omdat ze anders opengaan maar makkelijker te herkennen op de lopende band...hj
    Dus jij vanaf nu in de mak an mode...moet lukken op je vrije dag grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat doe je toch echt jezelf aan dat herrieding zetten om 6 uur...
    We hebben een mooi fel kleurtje en hoop dat deze langer meegaan dan 1 reis.
    Denk dat ze in de bagageafwerking die dingen sparen...we verliezen er ieder jaar wel een
    Dus geen tukkie maar op tijd slapen...kan ook ja.
    Nu ik heb alle eieren uit de kamer gehaald en bloemen ervoor in de plaats gezet...is het niet zo kaal haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat jij een goed doel noemt...
    pffttt zet eens een levend bloemetje in huis en je wil niet meer anders...mannen pffttt
    Je hebt al 2 van de 4 blogjes gehad...en zeg nu niet komt goed grijnzzzz
    En nee daar zijn die banden niet voor...maar goed snap het wel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu moe(s)t is een groot woord en moeten hoeft ook niet maar is wel leuk hj
    Zie het al voor me karel een moestuin op zijn balkon... ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die voorproefjes mogen er zijn Karel hahahaha...
    Alleen zo jammer dat we voor die mooie blauwe zeeën en witte zandstranden uren in een vliegtuig moeten zitten om dat te gaan voelen en beleven. Neemt niet weg dat we wel even lekker kunnen wegdromen bij deze mooie beelden :-)

    BeantwoordenVerwijderen