vrijdag 26 juni 2015

en ? zijn mijn kiekjes minder mooi :)

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

het blijft zo ik hoor wel aardig weer

U ziet wel aan die gekleurde kop

dat ook ik er van geniet

klik op m'n neus

en voor hen die ze niet al zagen

een foto album

van mij en m'n nieuwe fiets

 
  photo fietsritje 25 juni39_zpssp9ucvec.jpg
ik maak er maar een weekend
blog van
maakte vrijdag een pracht wandeling
zaterdag rustdag met wat HH en een boodschap
zondag een fijn stukje fietsen

ja velen zijn weg of genieten gewoon het weekend

en laat ik het zo zeggen

het weer samen kunnen genieten
bij deze Greetje & Marcel

jullie verdienen het

geniet ervan
  photo hoop doet leven Greetje_zps65rjbft8.png

ff op alleen lezen klikken
in een map bij de naam foto


en photo

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig



 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni



dagelijks 1 plaatsen



vandaag is dit deze
  photo absolutely stunning photographie_zps28stpyji.png
geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs
Karel

18 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Zaterdag en voor jou vandaag een rustdag.. Nou ja je zal je niet vervelen neem ik aan. Jij gister door de bossen gewandeld, zal straks even op je neus klikken hoor hihihi. Wij gisteravond naar de optocht in Ferwoude, prachtig. Daar wordt echt nog werk gemaakt van de praalwagens. Vandaag staat in het teken van de autocross... Gaan we vanmiddag naartoe.. Als het goed is gaan we er met de hele bups naartoe... Nu hier nog wat bewolkt maar als het goed is wordt het vandaag ook weer zonnig.. Ik ga jou een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Jij doet een blogje in etappes...en de 2e was aan de beurt...kijk zo is het ook met HH in etappes...en hier worden er etappes overgeslagen haha
    De kleine mannen zijn er nog en worden zo opgehaald...dan begint ons vrije weekend....
    zijn we aan toe hoor haha...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Mooie foto's van je tochtje met de nieuwe fiets.
    Was nou een dooie rat of zo?
    De onderste pps heeft pracht foto's .
    Jij je hutje weer op orde en dan de lanen in.Kan je kop nog bruiner worden..hihi.
    Geniet van deze heerlijke dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha elke dag 1 dan lstaat er al lang weer een nieuwe grijnzzzz
    En op de andere plekken ook...
    Het was dus toch nog een mooi weer dag en vanaf 11 uur buiten kunnen zitten...ook met de kleintjes.
    Nu ze zijn net de deur uit en dus toch nog een dagje vol drukte.
    denk dat wij de rest van het weekend slapen...hj
    Jij je rustdag erop zitten en morgen weer weg...
    Je had al hringen gehad en nu alweer...nee dat zou mij teveel zijn...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had je er in spakenburg niet ook al 2 gehad hj
    En jij mij iets leren haha dan moet je eerst even een juff worden grijnzzzz
    Wij zo aan tafel...buikje wil wel wat vulling...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En jij denkt dat ik overal klik en dan ook nog eens de tijden in de gaten ga houden...pffttt
    Wel wat anders te doen hj
    Hier is op de afwas na alles weer aan kant...truus nog ff aan het werk zetten koffie laten pruttelen en klaar is ikke
    Ja iirtant hè een duitse pps whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aha toen had je een vissie (die haring)
    Wist het toch...
    Irritante taal...en zeker om te schrijven...der, die, das pffttt
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Duur grapje hè als je alle tijd hebt om ze te eten haha
    hang ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo is dat je leeft maar een keer en doe het dan goed ;)
    Heerlijk om te lezen hoe jij geniet van je vrijheid...
    slaap lekker en morgen weer de lanen op?
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou ik ook niet weer doen haha
    En was dat niet dat het een puinzooi was als vanouds ?
    Slaap wel die had ik hier nog niet getypeld grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Je bent ook al weer wakker en straks er weer op uit op je fiets.. Wij houden hier vandaag juist een rustdag en gaan straks lekker achter huis genieten van het mooie weer. Gister een mooie dag gehad bij de cross, gisteravond moe en uitgeteld op de bank na een hapje eten en een verfrissende douche. Maar zo eerst de dag eens beginnen en de boel even recht trekken.. en straks even spullen halen voor de bbq, die komt vanmiddag weer aan. ik wens jou een heerlijk fiets tochtje en een zonnige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge Karel,
    Haha.. straks slingeren in de grachten.
    Jij bent alweer wat km. weg van je hutje.
    Boven A"dam geen zon ..als het maar droog blijft dan ben ik tevreden.
    Nog een hele fijn tocht .Zal wel lukken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha karel...jij al lang op de pedalen...en km-tertjes vreten haha
    Maar nu even rust en je banaantje...ja aapjes moet je goed verzorgen, anders draaien de beentjes niet meer grijnzzzz
    Hier is het een echte rustdag...parasolletje op en nog niet zo heel heet dus genieten.
    Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die beestjes deden nu precies wat wij ook deden haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 102 ahuhm is beter dan zo heel veel haha
    Proost en waren veel fietsers onderweg...maar hier viel wel af en toe een druppie...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vals plat...dan heb ik liever een flinke heuvel dan kan je erna als je bergafwaarts gaat ff uitrusten...
    Dus geen pint te krijgen en de puf vergeten...puf heb je wel nodig met zoveel km grijnzzzz
    Nu wij hebben rondje dorp gemaakt...was wel weer eens lekker en zeker op terras met ijsje haha
    Zo op naar je hutje en lekker verder met de kokkerel...
    Eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee dat was met de fiets...buiten om het dorp heen...en dan zorgen dat je op de goede plek weer naar binnen fietst hj
    Net nog bezoek en nu nog eten ook...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 16.440 inwoners is toch niet echt een dorpje te noemen...toch
    En ja je kan erom heen fietsen en de ronde zo groot maken als je wil...vandaag een kleintje, maar dat komt nog steeds van die rug...
    Maar de beweging heeft hem goed gedaan...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen