donderdag 25 juni 2015

foto album

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
was ik gister aan den wandel
vandaag zit ik op m'n nieuwe fiets
voor wat ik altijd noem een rondje
Spakenburg
ben minder online als het mooi weer is hoor
maar wilde U toch ff de kiekjes van gister laten zien
zijn er natuurlijk weer te veel

ik liep weg van de duinen
over eeuwenoude zeedijken
wat een weids landschap
klik voor album
op m'n neus
https://plus.google.com/+KarelVanderVelden/posts/DReZsxb6anY
 
fijne dag  
liefs
Karel
 

8 opmerkingen:

  1. Hey Karel,
    ik heb even heerlijk van je mooie tochtje genoten hoor.
    Zelf kan ik voorlopig even niet dus dan geniet ik er bij lekker even mee :-)
    Logisch dat je met dit mooie weer lekkere tochtjes wil gaan maken.
    Zou ik ook doen :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha karel
    Jij maakt met een wandeling meer foto's als wij de hele vakantie hj
    Heeft te maken met het digitale tijdperk...niet mooi gewoon weg...nu wij hebben van 15 jaar Griekse foto's en intussen zijn we er gewoon mee gestopt om van ieder eettafeltje en app foto's te maken.
    Geloof dat we er 15 hebben haha
    Nee ik heb liever andere foto's...van de kleinkids bv haha
    Nu zegen die nieuwe maar eens flink in want wil wel zweten vandaag denk ik zo...al is dat windje op de fiets dan wel weer fijn...
    Geniet je dag...en over stekkie zeg ik niks pfftt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel,
    Haha..Nellie heeft gelijk.Ik maak ook minder foto's.
    Maar je foto's zijn heel mooi en je ziet dingen dat mij niet zouden opvallen.
    Fijne tocht op je nieuwe fiets.
    Groetjes en geniet van de zon.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een uurtje...ja oppassen wie de billen verbrand moet op de blaren zitten hj
    een harinkie...volgens mij stippel jij daar de route op uit grijnzzzz
    En fietst die lekker of is dit infietsen ?
    Maar met die haring in je buik glijd je zo richting huis...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij op weg naar huis en wij vertrekken ...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jij hebt je fiets de mooie plekjes om te rusten ook laten zien...zodat ie volgende keer automatisch die kant op gaat grijnzzz
    Nu wij zijn ook weer thuis en heerlijke speltpiza met tonijn en olijven en tomaatjes
    en turkse piza's....Nu die waren pittig...maar lekker
    Groene soep...maar dat is standaard die vinden de kinderen lekker (prei/broccolie)
    En heerlijk buiten gegeten en geen bbq dus...had ik wel verwacht...
    Morgen op vakantie dus is ook beter zo...
    Wij gaan ons mentaal voorbereiden op een dag en nachtje guus en daan hj
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier wordt het ook niet laat...morgen om half 9 zijn ze hier pffttt
    De tijd is niet zo erg maar dan al startklaar staan ook haha
    Och vinden het zowiezo leuk en guus nog niet zien kruipen dus dat is weer wat nieuws...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love me pics, Karel ... specially the one with the windmill ... Aways, cat.

    BeantwoordenVerwijderen