woensdag 17 juni 2015

op naar Zeeland

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

ik heb het druk hihi

vertel eens iets nieuws Karel

okay ik ken mijn gasten sinds ergens midden jaren '80

en ontmoete hen in Zwitserland

was vele malen bij hen in Bonn

en omgekeerd zij menig maal hier

vandaag gaan wij naar

Neeltje Jans

 

  photo balade en Suisse_zpsbkcwpdz4.png

in een map bij de naam foto
en photo

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

 

  photo bewegende fotos_zps4gh9vr2j.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook

:)



liefs



Karel

 

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus vandaag zakken jullie af naar Zeeland. Ligt niet naast de deur al is het voor jou iets dichterbij dan vanaf hier. Ja dan zit je ook gelijk in een ander ritme he als je logees hebt.. maar goed dat komt ook vast goed... uurtje later weg.. Nemen jullie vast de graskaas mee voor onderweg hihihi. Ik zal straks de tandarts even bellen.. en even met Eddie naar de stad voor een scanner. Doe ik tussendoor wel weer even wat in huis. Ik wens jullie een hele fijne donderdag en hopelijk blijft het droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Vroeg hè...en dan ook de ppsjes al gekeken hj
    Nu ik ben deze morgen ook niet de snelste maar zie wel dat de onderste er eentje is die ik ook al ooit geplaatst heb...maar het is een hele mooie dat wel .
    En ja zwitserland past idd mooi bij jullie ontmoetingsplek...
    Dus naar de neeltje jans vandaag...veel plezier en er zllen visjes genoeg te koop zijn...geniet jullie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dreef gewoon uit bed...want slapen met de airco aan krijg ik last van de nek...
    Niet bij stilgestaan maar jullie gaan natuurlijk met de auto richting zeeland.
    En morgen excursie spl ?
    Wat toevallig haha
    Ga vandaag nog maar snel een keer wentelen...voor de bewolking op komt zetten
    Nu nog zonnig en warm...gedraag je in zeeland hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Nou neem aan dat je al aan het slenteren bent.. wat zal jij vanavond moe zijn , want als je niet gewent bent langzaam te lopen dan wordt je extra moe. ik zat vanmorgen al voor half 9 bij de tandarts, kon gelijk wel komen na het belletje. Een half uurtje later een kies minder de deur weer uit. Samen met Eddie even naar de stad geweest en daarna nog met zus even hier eten gehaalt. Was de hele morgen dus al weer op pad. Nu zo nog even hier en daar wat recht trekken en dan even genieten van de rust. Ik hoop dat jullie het daar nog droog hebben en naar de zin, vast wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Een leuk idee om naar Neeltje Jans te gaan.
    Het is wel erg toeristisch maar ook erg interessant.
    Jaren geleden waren wij er ook.Gelukkig is het droog maar de zon is op jouw nieuwe fiets weg...
    Mooie ppsjes en zeker die onderste,knap gedaan,hoor.
    Nog een fijne dag met je vrienden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Druk nee ikke niet haha
    Wel moet ik ook boodschapjes doen maar dan zaterdag hihi
    Denk zondag volle bak of de dames moeten wat anders in petto hebben...
    Zou bewolkt zijn vandaag maar valt reuze mee en gewoon voor wentelteefje kunnen spelen...
    Zo meteen badderen en koffers vullen, hebben we nog een avond en nacht voor de boeg
    Jullie thuis of buitenshuis eten net als wij?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedenavond karel
    ik moet maar een avondmens worden
    froggy wordt dan pas wakker geloof ik
    dus loop ik even bij jullie allemaal binnen en laat een typeltje achter
    morgen weer naar de kroeg, dus zo mijn dekbedje even opzoeken
    moet goed rusten, anders loop ik morgen weer half te suffen
    karel wens je een fijne avond en goede nacht
    voor morgen een zonnige vrijdag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geslaagde dag dus...en droog gebleven?
    Morgen komt de zon aan hj
    Als we thuis komen gaat de koffer open en laat ik die los grijnzzzz
    Nu de laptop gaat uit en je ziet me wel weer als we veilig thuis gekomen zijn...
    Slaap wel en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dus jullie laat gister avond. Ja het ligt ook niet naast de deur.. Maar zo te lezen wel de moeite waard geweest. Ben je daar ook maar weer geweest en hoef je er niet meer naartoe om te wandelen. Je leest het, Rebbel neemt de zon mee... nou ik denk dat het temperatuur verschil wel te merken is als ze aankomt in Nederland. Jullie voor vandaag ook nog plannen of gewoon lekker thuis op de bank... ?? Ik zal zo de dag ook gaan beginnen en hopelijk loopt het hier vandaag ook een beetje vlotjes.ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even een berichtje van mij.
    Mijn internet werkt amper.
    Nu ffkes op Neil wachten.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha karel
    We zijn er weer...en nog even geduld heb net de zon losgelaten uit mijn koffer...moet nog ffkes opwarmen maar dan gaat die ook los haha
    Vanmorgen toen we daar vertrokken bewolkt en harde wind...gelukkig zat de zon al ingepakt grijnzzzz
    Wel een vermoeiende dag zo...zitten en weer zitten en lange zit in de taxi...45 km in de file gestaan...pffttt
    Maar goed ik ruik nu mijn eigen bakkie leut weer en ga daar nu lekker van genieten...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wil helemaal niet wennen aan dat frisser weer
    Ik wil zon haha
    Dus jij lesjes geven in het tablet gebruik...doe je goed...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen