woensdag 24 juni 2015

op pad

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

wordt wat stabieler weer

en het wordt ook weer tijd voor een wandeling

dat doe ik vandaag hier


Callantsoog - Annapaulowna

ik vind onweer prachtig om te zien

maar morgen toch liever niet

ik hoop veel groen te zien

  photo Power20of20nature_zpsifclekif.jpg

ff op aleen lezen klikken

in een map bij de naam foto


en photo

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig



 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni



dagelijks 1 plaatsen



vandaag is dit deze

  photo green_zpsvlrcrwss.png

ff op aleen lezen klikken

geniet een fijn weekend

doe ik ook
:)
liefs
Karel

11 opmerkingen:

  1. ... cute lil grasshopper ... smiles ... just came back from the farm ... it's humid and hot ... perfect tornado weather ... saw a funnel cloud, which did not touch down though ... will send u pics, if u like ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha de green kan ik dus verwijderen...en de donder en bliksem wil ik morgen ook niet zien...neem namelijk een snipperdag...
    En is dat zo hebben wij geen ruzie?
    Las net wat op wp...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha wandelaar...wat is nekjirts hj
    Ja de green had ik in de mailbox apart gezet maar intussen is die weg...netjes in de prullenbak gedaan...
    Er zijn er zoveel dat we geen dubbele hoeven te plaatsen toch?
    Bezoek gehad dus alles loopt dan anders...maar het is mooi weer dus we genieten...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Betti in de ruststand en jij aan de slag met wandelen...
    Goeie verdeling...
    Geniet je wandeldag...of zijn het uurtjes hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Twee bijzonder mooie ppsjes.
    Vandaag een dag met een gaatje.
    Steeds onderbrekingen en ik zou nog even langs de buuf gaan.
    Het is heerlijk weer vandaag.
    Straks maar de stofzuiger van stal halen en dan weg wezen.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op naar de warme hap denk ik zo...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha hier ook...morgen uitgenodigd om mee te eten (feest) dus moest wat voor 1 dag...
    Dus onder de pannen morgen en vrijdag oppasdagje...ook leuk haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaat het er dus echt van komen...je gaat kijken of je de reserveband nodig hebt hj
    Jij gaat er wel gelijk echt tegenaan...wandelen, fietsen...en ja die korte broek zal wel kunnen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 dagen wandelen dus morgen niet op de fiets dan?
    Niet meer te volgen jij...die 3 dagen heb je er al lang opzitten en 3 dagen in de week hh is wel veel haha
    In je uppie kan jij het nooit zo vies maken dat je dan wat werk te doen hebt...
    Wij doen 1 dag in de week maar dan met ze 2en...en ja ook nog eens verdeeld over de week...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij vandaag er ook weer op uit. Wij ook.. vandaag gaat Ritza met de meiden treinen en shoppen en zus en ik gaan ook een dagje shoppen en genieten van wat vrije tijd. het beloofd een mooie zomerse dag te worden. Het zal vandaag dan ook stil zijn op het blog. Gistermiddag hier de meiden over de vloer en zus het haar van Ritza even gedaan.. Had weer de nodige aanloop dus ook gister geen krabbels meer. Ga ik je nu een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We zitten inmiddels alweer bijna in het volgende weekend Karel :-)
    Geniet jij lekker van de wandelingen en komende week wordt het helemaal erg mooi weer :-)
    Ik ben dan druk doende in mijn nieuw huisjes dus zal niet veel op de pc ijn. Wel op de foon ;-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen