zondag 28 juni 2015

weinig thuis

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

heeft U gemerkt dat ik veel onder weg ben

zal best

vandaar dat ik ook pas laat op de dag

Uw lieve reacties zie en beantwoord

vandaag reed ik van hier

Hilversum dus naar Wijk bij Duurstede

daar de Nederrijn over gestoken met de pont

over de oude dijk naar de pont bij

Amerongen en de gelijknamige berg op

al in al reed ik 106.23 KM

en had geen centje pijn

fototjes komen nog hoor



heb er hier wat van een ander uitje

te voet


mooie wandeling tussen Dieren en Loenen

over mooie paden en paadjes

  photo wandeling 26 juni20_zpsocwgbskc.jpg

in een map foto
en photo

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig



 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni



dagelijks 1 plaatsen



vandaag is dit deze

  photo drops fantasy_zpswz6tf8mp.png

ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs
Karel

12 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Dat waren heel wat kilometertjes die je afgelegd hebt pfff En wat een mooie foto's van je wandeling echt een prachtige omgeving .Ik kan me voorstellen hoe je geniet van je vrijheid om te kunnen wandelen en fietsen wanneer je wilt ,en ook nog mooi weer erbij .Wat wil een mens nog meer zou ik bijna zeggen !
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha als ik die honderd wil halen moet ik eerst nog heel veel oefenen...dus blijf solidair en fiets wel met manlief mee haha
    En ja prettig gestoord moet je wel zijn als je zulke afstanden vrijwillig doet grijnzzzz
    Ja een aardig dorpje hè...niet echt klein dus...
    Ga ook zo afsluiten...morgen een nieuwe werkweek haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weekend zit er op, de nacht ook en straks dus naar het werk.
    We zullen je dus hier niet veel zien.
    Geniet er maar van, voor je het weet valt alles in het water.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Nou je hebt flink wat kilometers gemaakt gister.. Halve Elfstedentocht zowat. En je hebt het droog gehouden ook nog, ja hier gister regen. Gister ochtend eerst nog mooi weer, hebben zelfs nog een bakkie buiten gedaan maar toen betrok de lucht en had net de kussens op tijd binnen en regen.. is vrijwel de hele dag nat gebleven. Vandaag en morgen maar even zoveel mogelijk de boel hier op orde brengen want er komen hele warme dagen aan... en dan wil ik niet zo veel meer doen. Ga ik je nu een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Nee de klusjes zijn hier nog niet klaar en de droogmolen hangt vol was en ben weer een bultje aan het sparen...
    Probeer die wel weg te werken vandaag want het wordt steeds warmer en dan wil ik niet strijken haha
    Jij alweer op de pedalen en morgen aan de wandel...doe je goed die planning maar om te wandelen wordt het daarna rtoch echt te warm...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die mail krijg ik niet want open 2 x per jaar de mailbox en weer sluiten zo blijft het allemaal werkend hj
    Ja de mailtjes komen in een box en worden doorgestuurd.
    Maar als je de mailbox niet af en toe opent raak je die kwijt...en ook daar heb ik op skydrive veel plaatjes staan dus die moeten wel blijven...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Je foto's zijn weer prachtig en zo zomers, erg mooi.
    Het was heel leuk op de boot met Harrie Slinger.
    Hij zong nog de sterren van de hemel.Alles was mooi verzorgd.
    Lekkere hapjes zoals haring,mmm.Kaas,ossenworst en nog veel meer.
    Kwart over vijf stonden we weer op de steiger en daarna met z'n allen gegeten.
    Af en toe een miezerig buitje ,het viel gelukkig mee.
    Tevreden maar doodmoe mijn mandje ingerold.
    Al met al.. een top dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij alweer richting huiswaarts...
    Jammer dat je geen kaartje kreeg van je vorige tocht...maar je collega's weten vast wel dat jij je km wel maakt op je nieuwe karretje
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor..Karel.
    Nellie heeft het filmpje met plaat voor mij gemaakt.
    Zo handig als je zo'n maatje hebt..hihi..Kant en klaar, ik hoef er verder niks aan te doen.
    Smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je spreekt weer in raadsels...maar je bedoeld het space gebeuren dat je symphatie kwijt is...
    Nu ik heb Hotmail en geen alive maar moet idd regelmatig de mailbox openen om het niet kwijt te raken...1 jaar niks mee doen en alles is weg...
    Jij op het balkon met pint...proost
    Nu de was is binnen en alles opgeruimd op de strijk na..zo meteen een deel en morgen de rest...
    Eerst even zorgen dat broertje de was op kan halen...kan maar weg zijn...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar als je je Hotmail kwijt bent ben je dan ook je skydrive niet kwijt?
    Ja zie bij jou mail @live staan...dus die werkt niet meer ?
    Hoe dan ook we horen het wel...je gmail werkt grijnzzzz
    En weet je die reacties op de foto's zou wel handig zijn en dan niet de del indrukken haha
    Och je worsteld je er wel doorheen...toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee niet teveel gevraagd maar of ze rekening houden met wat wij willen?
    Denk het niet...
    wij zijn gebruikers van gratis diensten en moeten ons aanpassen...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen