vrijdag 26 juni 2015

wens U een fijne vrijdag en geniet de zon

mogge lieve bezoekers van
mijn blog



zo luitjes

gister de 1ste rit op nieuwe fietsje gemaakt

ik tevreden en fietsje ook want het mocht stoppen

op vele mooie plekjes

vandaag geniet ik weer het mooie weer

maar dan weer te voet





Dieren - Loenen

heb al besloten om zaterdag

op wat HH en boodschapjes een rustdag te houden

men zegt dat het komende week weer mooi weer is

 

  photo natuur is adembenemend mooi_zpsooh3idxl.png

in een map bij de naam foto


en photo

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig



 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni



dagelijks 1 plaatsen



vandaag is dit deze

  photo sony 2015_zpse8neqdc4.png

ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs
Karel

7 opmerkingen:

  1. Ja karel in het brabantse land was het goed...dus ook het feestje.
    Wat een mooie ppsjes en prachtige natuur, dieren en mensen...
    Jij aan de wandel en zaterdag een rustdag...ja komende week krijgen we tropische temperaturen...lekker toch?
    Wandel ze maar eerst ffkes slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.. heb gisteravond je foto,s nog even bekeken welke je had geplaatst. Als er 1 schaap op de weg staat dan staan er meer hihihihi. Jij je eerste kilometers op de fiets gehad en het is bevallen.. dat is mooi. Kun jij weer heel wat jaartjes van je nieuwe fiets genieten. En ja het zomerweer komt er aan. Komende week zelfs zeer hoge temperaturen.. we wachten het maar weer af. Gister was het heerlijk, maar Ritza vertelde dat het in de steden al behoorlijk warm was.. Vandaag zullen we de rest van haar dag met de meiden wel horen, ze was zo moe... Ik ga je nu eerst een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Zo zit aan een stukje brood, net de boodschapjes even opgeruimd. Zus moest even eten voor de konijntjes hebben dus zijn we na de koffie gelijk even naar Bolsward gereden.. Ook daar gelijk even bij de Aldi en de Jumbo aan.. kon in 1 rit. Toen ik thuis kwam was Ritza net uit bed, ze is kapot hihihi. Mooi laten gaan. Ik heb intussen de eerste was even opgehangen en zoals ik zei de boel even opgeruimd. Jij aan de wandel.. in de bossen. Hier was het eerst ook nog bewolkt maar de zon wint terrein. Vanavond zijn we alweer weg.. hebben ze optocht in Ferwoude waar Gertrud en Sjoerd wonen. De kleine jongen zit ook een kar.. met nog een jongetje.. in een boot, de Kameleon. Het leuke is de beide jongens heten in de film/ boek Sietse en Hylcke, en deze beide jongetjes ook. Dus vanavond even kijken. Morgen hier de autocross dus dan gaan we met de hele bups daar naartoe.. He wandelse..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nu dat in de bossen lopen zou hier ook welkom zijn haha
    Het is hot hot...maar met daan en water is het wel te harden grijnzzz
    Af en toe krijg ik een klets water...maar het is zo wel lekker spelen in de tuin...
    Daan slaapt nu en opa en guus liggen samen op de deken buiten...die vermaken elkaar wel...en ja ik ff me rondje maken...want de mannen houden je wel bezig....wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die karel,
    Het is in Amsterdam heel benauwd.Plus 25 graden en geen zon of bries.
    Ik heb al een extra pufje moeten nemen.
    Gelukkig is het in het weekend..zeker voor mij.. wat aangenamer.
    Prachtige ppsjes heb je weer geplaatst.
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het slaapt allemaal inclusief man haha
    Was een drukke maar o zo leuke dag...overbuurmeisje de hele middag met Daan gespeeld...en o wat vond hij dat leuk hj
    Ja een meisje van 6 jaar die je alle aandacht geeft...en waar je mee naar het speeltuintje mag...wel onder toeziend oog van oma maar hij vond het geweldig allemaal.
    Morgenvroeg worden ze weer opgehaald...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Er is veel te zien en ik heb bijna alles bekeken .was je in Spakenburg of heb ik dat verkeerd gezien? Geniet van het mooie weer ,doen wij ook haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen